1

305 19 12
                                    

SELAM <3

O KADAR UZUN ZAMAN OLDU Kİ NASIL BAŞLASAM; HATTA BAŞLAMALI MIYIM DİYE DEFALARCA DÜŞÜNDÜM. YEDİDEN YAZSAM AYNI HİSLERİ VEREBİLİR MİYİM?

ÜsRa'ya ESKİDEN OLDUĞU GİBİ SAHİP ÇIKABİLİR MİYİZ?

ONLARI ESKİSİ GİBİ SEVEBİLİR MİYİZ?

EN ÖNEMLİSİ BÜŞRA'YI YARGISIZ İNFAZ YAPMADAN ANLAMAYA ÇALIŞABİLİR MİYİZ?

BU DEFA HİSLERİNE DAHA FAZLA DOKUNARAK YAZMAYA ÇALIŞACAĞIM. ARAMIZDA BÜŞRA GİBİ ANLAŞILMAYI BEKLEYEN ARKADAŞLARIMIZIN OLDUĞUNU BİLİYORUM. ONLARI TANIYORUM. TANIYAMADIKLARIMA DA KAPIM DAİMA AÇIK.

KEYİFLE OKUYUN OLRİCLER <3

1 | DÜZENLENDİ

Ben Büşra.

Hikâyem herhangi birinizin hikâyesi olabilirdi, olabilir de. Birçok hata yaptım. Hatta hatalarıma koşarak gittiğim zamanlar bile oldu. Yanlışlarım bana yol gösterdi, beni büyüttü, bu hikâyeyi yazmamı sağladı. Belki de ileride benden nefret edeceksiniz. Haksızsınız diyemeyeceğim. Yaşadıklarımı yaşayan ben olmasaydım ben de kendimden nefret edebilirdim.

Ama yaşadım.

Yaşattım da.

Aylar öncesine dönecek olursam sıradan bir mahallede sıradan bir hayat sürüyordum. Yatağıma uzanmış internette boş boş gezindiğim bir gündü. Kapatıp durduğum sosyal medya hesabımı tekrar açmıştım. Bir yaşam koçunun açık grubuna katılalı henüz bir hafta olmuştu. Kullanıcı adımı değiştirerek gruba tekrar girdim. Geçen hafta biriyle kavga edip gruptan atılmıştım. Eski kullanıcı adımı bilmek istemezdiniz.

Geceninkızı.

Gülmemek elde değildi. Hele ondan önceki kullanıcı adım olan Erosunkızı'na ne demeliydi?

Daha fazla saçmalamamaya karar vererek kullanıcı adıma kendi adımın ilk harflerini rastgele yazarak daha mantıklı bir isim seçmiştim. Dudaklarımı kemiriyordum. Bozuk psikolojimi düzeltmek için gidip bileklerimi kesmeme neden olacak şarkılar dinlemektense bir kurban bulup kafa dağıtmak istiyordum. Çevremde hiç arkadaşım yoktu. Aslında yeryüzünde arkadaşım yoktu. Ben de gruba atılan gönderilere yorum yapan birini seçiyor ve konu hakkında saatlerce tartışıyordum. Kız ya da erkek fark etmezdi.

Gezinmeye devam ederken gruba yeni giren profillerin hepsine girip çıktım. Baya tuhaf tipler vardı ama kendimi anlatabileceğim birileri yoktu. Yirmi üç yaşında, lise terk, kazandığı parayı günlük harcayan, sigarası ve derdi eksik olmayan biri olarak kiminle sohbet edebilirdim ki?

Yeni bir mesaj geldiğinde profili siyah olan adamın -tabi erkekse- mesajını okudum.

BenEge :Yavrum profilin neden yok?

Yavrum mu? Ekrana öylece bakarken hemen aklıma ilk geleni yazdım.

Büş' : Gözünün sağlığı için.

BenEge : O kadar güzelsen koy da görelim.

Büş' : Sen koy da seni görelim.

Mesajları temizledim. Bu uygulama vakit öldürmekten başka bir işe yaramıyordu. Kapının sesini duyunca elim bilgisayarın ekranına gitti. Masayı henüz hazırlamamıştım. Tam kapatacakken son gönderinin altına atılan alkış emojisinin sahibini inceledim. Fotoğrafı büyüttüm. Profildeki fotoğrafında kaşı patlamıştı ve kan üzerinde kurumuştu.

Üsame.

Kullanıcı adı buydu.

İnsan neden profiline böyle bir fotoğraf koyardı ki? Parmaklarım klavyedeki tuşlara gidip geldi. Bir sohbet açmak istedim. Sebebini sormak istedim. Belki o da bana "nasılsın" diye sorardı.

ÜSAME | DÜZENLENİYORHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin