Uzun ve saçma bir günün ardından sonunda bütün dersler bitmişti ve çantamı hazırlayıp sınıftan çıktım. Çantam çok ağır olduğu için sallana sallana yürüyordum. Eve giderken kulaklığımdan müzik dinleyip bugünkü olanları düşündüğümde gerçekten müdürün nasıl bunları bildiğini düşünüyordum.
Ve şu çantamda Silah çıkan gün müdürün bana Ben senin canını yakanı bulurum tarzı bir şey söylemesi Gerçekten aklımı karıştırmıştı yani sen sonuçta sadece bir müdürsün değil mi? Canımı yakanı bulupta ne yapabilirsin ki?
Gerçi , Gerçekten birinin babamın ağzını yüzünü kırmasını çok isterdim. Ama tabi o biraz zor çünkü salak adam iri yarı bir şey.Eve geldiğimi fark ettiğimde bütün düşüncelerimden sıyrılıp kulaklığı kulaklığımdan çıkardım ve anahtarımı aradım ama bilmiyorum unutmuşum herhalde, o yüzden kapıyı çalıverdim.
Annem genelde bu saatlerde çalışırdı o yüzden Kapıyı tahmin ettiğim gibi babam açtı.
Ama gördüğüm şeyde hayatımın en büyük şokunu yaşadım diyebilirim.
Babamın görebileceğim her yeri morluklar Kısacıklar ve izlerle doluydu.
Babamın yüzüne baka kaldığımda hiçbir şey demeden İçeri geçmişti.
Sanırım bugün olmasını istediğim şeyi Dua saatinde söylemiştim...Salona yüzümü bile çevirmeyip odama geçip yatağıma uzandığımda olanları düşünmeye başladım.
Olanları düşünürken neden sırıttığımı sormayın bile.
Bunları düşünürken bir anda Müdürün instagramı olup olmadığı aklıma geldi ve hemen telefonumu açıp stalk yapmaya başladım. Kendisi uzmanlık alanımdır.
KimTaehyung
Gönderi Takipçi Takip
3 450k 0Gönderiler
🐆
Yorumlar
KapalıCeline.
Yorumlar
KapalıGucci.
Yorumlar
KapalıJenjungkook
Gönderi Takipçi Takip
10 378 235Eve anca döndük amk bir daha clup falan yok size.
Yorumlar
Jimsnhi
YA ASIL SENİN GÖTÜNDE KURT VAR BİZE NE SUÇ ATIYORSUN
Jenjungkook
Oc ben clube gidelim demedim eglenelim dedim 🖕🏿Hoshkenw
Eglence anlayisimizin clup olmasi bizim suc degil.
Jenjungkook
Ya A1 konusma hostXxx
Bizi niye çağırmadınız?
Jenjungkook
Memur bey. Zorunda mıyız?Birileri parfümümü sormuş al 👍
Yorumlar
Jimsnhi
Gruptan da yazabilirdib gerizekalı niye post atıyorsun ŞWÖİSWÖSM
Jenjungkook
Ya ben 4 ay para biriktirdim bunun için AAAAAHem kendi hesabımı hemde onunkini stalkladığımda 2. Kez sanki ayrı dünyaların insanlarıymışız gibi hissetmiştim.
Yine düşüncelerimden çıkamıyordum.
Ta ki telefonuma gelen bildirime kadar..Devam edecekkkk
Hello ben yazıyorum ama kimse okumuyor olsun yinede belki okuyan olur ve beğenir.🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again Love ➼ taekook
FanfictionBakalım Jungkook yeni okulunda ki müdürüyle nasıl anlaşacak? Aishh pardon yoksa müdür dememeli miydim?