6

91 8 8
                                    

***
Telefonuma bildirim geldiği zaman ekrana gerçekten baka kalmıştım daha önce baktığım
hesaptan bildirim gelmesi tesadüf müydü yoksa ben mi hayal görüyordum diye düşündüm.
Telefonum her zaman rahatsız etme modunda olduğu için onun sadece onun ismini gördüm fakat ne yazdığını görmedim. Telefonu elime alıp ekrana öylece bakarken birkaç kez şifremi yanlış girdikten sonra mesajlaşma ekranına baktım.

"Baban sana bir şey yaptı mı?"

Ne? NE BU MESAJ NE CİDDİ Mİ YEMİN EDERİM ELİM AYAĞIM TİTRİYOR.

Ne yazacağım? Efendim yazsam saçma olur , yapmadı yazsam saçma olur, neden diye sorsam da saçma olur.
Aslında olmaz, sonuçta müdürüm değil mi ? Ona ne babamın ne yapıp yapmadığından değil mi?

Hem ayrıca ne zamandan beri müdürler instagram hesabından öğrencilere yazıyor?
Saçmalık resmen. Derdi ne bu adamın ya?

Neyse Jungkook bu yakışıklı müdürede görüldü atmak olmaz ki. Kendini kandırma şimdi
Acilen kendi kendime konuşmayı bırakmalıydım.
Elim heyecanla klavyeye gitti ve aklımdan ne geçtiyse bir nevi onu yazdım.

"İyi günler Bay kim Hayır babam bir şey yapmadı. Bir sorun mu var?"

Hay gerizekalı aq adama sorun mu var mı denir. Mesajı saniyesinde silmeye girişsem bile mesajı görünce boku yediğimi anladım.

"Bir sorun mu olması gerekiyor?"

Ne diyor bu adam ya bipolar mı bu?
Gerçi şimdi burda Yakışıklı müdürüm bana yazdı diye havalara girmeyeyim ezer beni vallahi.
Bir dakika.. Niye babamı soruyor ki? Geçen gün de baban sıkıntılı olduğu için çantandan çıkan silahı ailene haber vermedim demişti. Ayrıca babamın attığı tokata da kafayı takmış gibi görünüyordü yoksa babamı o mu dövdürmüştü. Ama bu düşündüğüm de saçma geliyordu çünkü o bir müdürdü bunu kendime 10 kez hatırlatmam gerekiyordu fakat müdürlüğe en ters gidebilecek şeyleri de kendisi yapmıyor muydu zaten?

Ne yazacağım hakkında hiç bir fikrim olmayınca dümdüz yazıverdim. Ne diyebilirim ki ?

Jenjungkook
"Haklısınız Bay kim kusura bakmayın sorgulamak düşmez"

KimTaehyung
" Yarın 8 de kapının önünde ol kahvaltı edeceksin sonrasında okula gideceğiz."

Ne dedin sen?|
Ne dedi|
Ne|
" Şey teşekkür ederim Bay Kim ama ben her sabah kahvaltımı ediyorum"

KimTaehyung
" Bunu güvenliğin için yapıyorum. Gelir misin diye sormadım."

Ve sonrasında hiç bir şey yazmadım. Çünkü onun beni korumak için evimden alması çok güzel bir şeydi ama sanırım şu an da daha önemli şeyleri düşünmem gerektiğini es geçmiştim. Beni kimden ne için korumaya çalışıyordu ki?
Nasıl bir şeyin içine düşmüştüm? Sürekli bana bağırıyor , ve değişik davranışlarda hele ki hiç müdür değilmiş gibi davranışlarda bulunuyordu. Ayrıca 40 yaşında bir adam da değildi nasıl direkt müdürlüğe terfi etmişti? Bu işin bir yerinde bokluk vardı. Şuanlık bilmesem de ne olduğunu öğreneceğim.

Sabah
"TAEHYUNG GELİYOR TAEHYUNG GELİYOR ARAP KIZI CAMDAN BAKIYORRRRR"

"Oğlum ne oldu niye bağırıyorsun evi başımıza yıkacaksın Tae kim?"

"Ya anne boşverrr ben anlatırım sanaaa"

"Odanın hali niye böyle saatin beş buçuğunda peki 🤗🤗"

Etrafıma baktığımda yerlede 118198219 tane kıyafet olduğunu görmüştüm. Tatlı tatlı gülümseyip annemi omuzlarından tutup odamdan zorla dışarı çıkardım. Ne giyeceğimi hangi parfümü sıkacağımı zeerrrree bilmiyordum. Ve çok heyecanlıydım. Instagram'da postunu paylaştığım ve mükemmel koktuğunu düşündüğüm parfümümü sıktım.
Dışarıdan korna sesi geldiği an ölecekmiş gibi hissettim.
Hızlıca merdivenlerden indim anda hemen kapının önünde durdum ve nefes nefese  üstümdeki kıyafetlerimi düzeltip aynaya baktım.
Evet fena değilim her ne kadar okula bile gidiyor olsam bugün ayrı bir süslenmiştim.
Umarım pek fazla anlaşılmaz.

Daha fazla oyalanmayıp kapıyı açıp yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım zaten bir iki basamak vardı. Tam o sırada onunla gözgöze geldim.
Kaportaya yaslanmıştı ve beni bekliyordu her zamanki giydiği takım elbisesini giymişti ama eminim ki onun evinde bu takım elbiseden on tane falan daha vardır çünkü ne biliyim genelde zenginler böyle oluyor filmlerde. Onunda zengin olduğu haliyle belliydi.
Saçma sapan şeyler düşünmeyi kendime yasaklayarak onun yerine doğru yavaş yürüdüm. Onun önüne geçtiğimde yaklaşık 30 saniye birbirimize bakıp dikildik ama ne diyeceğimi gerçekten bilemedim.
"Gözlerime bakmayı çok sevdin herhalde, arabaya geçmeyecek misin? Geç kalıyorsun."
Dediği şeyle gerçek dünyaya dönünce hızlıca saatime bakıverdim.
Evet baya baya geç kalmıştım ve sevgili aşırı sevgili müdürümüz geç kalmamızdan hiç hoşlanmazdı değil mi?
Sadece gözlerin içine bakıp hiçbir şey demeden arabaya bindim. Yani bir şeyler söylemek istiyordum ama okulumuzun müdürü ile neler hakkında konuşabilirim ki?
Bildiğin bütün şeyleri nasıl biliyorsun? Neden beni evimden alıp okula götürmek istedin? Sadece okul müdürü olarak nasıl bu kadar zenginsin? Babamın bana şiddet uyguladığını nasıl biliyorsun? Yani aslında içimden bunları sormak gelse bile hiçbir şey dememiştim.
Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadan arabayı sürmeye başladı.
" Bay Kim bir şey sorabilir miyim?"
Gözleri hala yoldaydı.
"Sor?"
" neden benimle bu kadar ilgileniyorsunuz?"
Çabasını beş saniyeliğine bana geri çevirip sonrasında yola döndü
" ne demek istiyorsun?"
Bana sert bir şekilde bakınca cevap veremedim. Sürekli kenarda ki aynaya bakıp duruyordu. Ne olduğunu anlamak için kafamı uzattım.
Arkamızda ki siyah arabaları görünce ne olduğunu anlamadım. Yani sorun olmamalıydı.
"Jeon sıkı tutun."
Bana yan bir bakış attığı gibi kendi önünde ki arabaya makas atması bir oldu. Bir anda sarsıldık. Şu an hızımız neredeyse 200 olmuştu ve ne yaptığımızı anlamıyordum.
"Bay Kim napıyorsunuz. Yapmayın!"

Arkada ki araba yanımıza yetiştiğinde direksiyonu anlığına bırakıp kemerimi açtı ve kollarımdan tutarak konuştu.
"Sorgulama ve alta sığın tamam mı? Sakın çıkma. Ne duyarsan duy sakın çıkma!"
Sadece baktım ve hiç bir şey diyemedim.
Ama silah seslerini ve arabaya çarpan mermi seslerini duyunca ağlamaya başladım. Daha önce hiç böyle bir durumda kalmamıştım. Arabada ki adamın Müdür olmadığını tamamen anlamıştım.
Önümüzü göremesem bile lastik seslerini duydun. Ani durduk. Büyük ihtimalle arkamızda ki arabalardan biri önümüze kırmıştı.
Taehyung çenemden kafamı kaldırdı. Ve gözlerimin içine baktı.
"Bak sakın dışarı çıkma tamam mı? Geleceğim ben. Bana güven , ağlama hiç bir şey olmayacak."

Baş parmağı göz altımda ki yaşlara gidince onları sildi. Hayatımda daha önce hiç kimse göz yaşlarımı silmemişti.Bunu düşündüğümde o gözlerimi sildiği için daha çok ağlayasım gelse bile kendimi tuttum. Nasıl olsa o sağ salim gelirdi değil mi?
Başımı salladığımda bana güven verici bir gülümseme sundu , birilerini aradı , arkasında ilk defa gördüğüm beline tutuşturduğu silahı ve silahın içini kontrol etti. Çekmeceden bir silah daha alıp az önce oturduğum koltuğun üstüne koydu. Ben onu şaşkın gözlerimle izlerken bana son bir bakış daha atıp arabadan çıktı.
Çok gerilmiştim.
Şu an bu olanları kavrayamıyordum. Aklıma binlerce soru geliyordu ama soramıyordum. Ya dışarı da ona bir şey olsaydı ?
Bilmiyorum onu ne zaman kendime bu kadar dert etmiştim ama...
Dışarıdan gelen silah sesleriyle kulaklarımı kapadım. Çoğalınca kendime yenil düşüp kafamı yavaşça kaldırıp dışarı baktım.
Her yer kan gölüydü. Böyle şeyleri sadece filmlerde gördüğüm için şoka girmiştim. Sadece boş boş bakıyordum Bay Kimi görünce ise canımdan bir can kopmuş gibi hissettim. Kolundan vurulmuştu fakat bir adam ona silah tutuyordu. Bay Kim korku hissetmiyor muydu? Sanki ne yaptığını bilirmiş gibi sadece gülümsüyordu. Kafamı indirip ne yapacağımı düşünürken hemen dibimde ki silahı gördüm. Silahı yavaşça elime alıp baktığımda kafamdan geçenleri yapıp yapmayacağımı düşündüm.
Dışarı çıkıp Bay Kime silah tutan adamı vuracak mıydım? yoksa Bay kiminde bana dediği gibi uslu uslu araba da oturacak mıydım?

Devam edecek...

MERHABALARRRR SONUNDA YENİ BÖLÜM ATTIM DEĞİL Mİİİİ????
Kusuruma bakmayınnnn..
Bölümü yaklaşık 2 ayda falan yazdım PWÇİDQMĞDKW
Çünkü ilham gelmediiii ))):
O yüzden bence uzun bir bölüm oldu umarım beğenirsinizzzz.
🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻

Again Love  ➼ taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin