Az sonra beni en az yüz parçaya ayıracağından şüphelenmiyor değilim.
"Bak çocuk, sen her şeyin altından çıkmak zorunda mısın!?"
Bir anda bağırınca yerimde sıçramıştım. Deli miydi bu adam. Sadece yapılan zorbalığa karşı çıkmak istemiştim."Bay kim, Namjoon Jin'e zorbalık yapıyordu bende sadece onu durdurdum ama siz aynı şekilde bana çıkışıyorsunuz."
"Çıkışıyorum demek ha?"
Tek kaşı havalanmıştı , yavaşça yürüyüp bana geldi ve oturduğum Koltuğun kollarına yaslanıp üzerime eğildi. Bu adamın bu hallerini anlayamıyordum. Ya çok yakınlaşıyordu ya yüzüme eğilip sürekli bir şeyler söylüyordu ya da bağırıp duruyordu.
" Bak birincisi senin o güzel gözlerin sürekli etrafta fıldır Fıldır dolaşıyor."
'Güzel gözlerim?'" İkincisi senden fena şüpheleniyorum."
' Şüphelenmek mi? Altı üstü bir müdür değil misin amına koyayım?'" Üçüncüsü çantandan silah çıktı. Baban problemli olduğu için ailene bildirmedim."
'Babamın Öyle biri olduğunu nasıl biliyorsun"
Lafına Devam ederken yüzüme iyice yaklaşmıştı. Kolumu tuttu ve konuştu.
" Dördüncüsü yani şükür etsen iyi edersin. "
"Gözlerim güzel mi?"
Ne dedim ben ? Bi dakika cidden. NE DEDİM BEN. Adamın söylediği şeylerden buna mı takıldım.. CİDDEN ŞAKA MIYIM BEN.
Dediğim şeyle küçük bir sırıtmıştı. Tuttuğu kolumu baş parmağıyla okşayıp üstümden doğruldu.
" Aslında vazgeçtim senin gibi Küçük tatlı bir şeyden bir şey çıkmaz, umarım."
" Al bu kağıdı Namjoona ver. İki hafta uzaklaştırması var ailesine de haber verilecek. Jinede Onluk bir sorun olmadığını söylersin."
"Ha teşekkürler Bay kim."
Önceki dediği hiçbir şeye tepki verememiştim çünkü biraz şokdaydım. Bu adam nasıl babamla olan ilişkimi biliyordu bilmiyordum. Yani belki de ilişkimizi bilmese bile onun cidden problemi olduğunu nasıl anlamıştır illaki bir şekilde öğrenecektim...
İyi günler diye mırıldanmıştım Ama bir şey dememişti zaten arkası dönüktü.
Umarım altından kötü bir şey çıkmaz...
Devam edecekk
Herkese selammmm.. Uzun bir aradan sonra yazıyorumm umarım beğenirsiniz yorum yapmayı ve beğendiyseniz oylamayı unutmayınn. Eğer yanlışım varsa da söylemenizi Rica ediyorum teşekkürlerrrr.. 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again Love ➼ taekook
FanfictionBakalım Jungkook yeni okulunda ki müdürüyle nasıl anlaşacak? Aishh pardon yoksa müdür dememeli miydim?