Del 15 ~ Isac Elliot?

87 3 0
                                    

Jeg så rart mot personen. "Hallo?" sa jeg. H*n hadde hette på seg så det var vanskelig å se hvem det var.

H*n tok forsiktig hette av hode. Jeg skvatt da jeg så hvem det var. "Følger du etter meg?" spurte jeg frekt "Nei nei! Jeg så at du kom hit alena, så jeg tok sjanse" sa han og smilte stort. Hvordan klare han å smile så mye og stort?! "ISAC" skrek noen. Ellioteers. Isac tok fort hette øve hodet sitt og fjeset. Ja det var Isac som satt med meg.

Jentene sprang mot oss. "Shit" mumlete Isac. "Har dere sitt Isac?" spurte en av de jentene. De var sikkelig over sminket. "Nei, har du?" spurte jeg care. "Hvem er han der?" spurte en an og pekte på Isac. "I- Lillebroren min" sa jeg fort. Hva søren Eilen? "Okei?" hun så mistenktom(?) ut. "Han lingne sykt mye på Isac" sa hun med drømmende blikk "Mange har sagt det ja. Men kan dere gå nå. Me vil ha privatliv her" sa jeg og viste at de skulle gå ut. De sukkete og gikk sin vei.

"Takk" mumlete han. Jeg bare himla med øynene og stod opp fra stolen og begynte å gå ut fra Starbucks.

"Hvor skal du?" ropte Isac etter meg, jeg bare ignorerte spørsmålet hans. "Der er du! Jeg har leite etter deg overa-" sa Elisabeth men hun stopte seg selv og så mot personen bak meg. "Omg er du Isac? Isac Elliot?"

---
Lenge side sist

You are mineNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ