Del 20 ~ Overnatting

68 1 0
                                    

Jeg så skremt rundt meg og gjemte meg under teppe. *pling* melding fra ukjent nummer igjen: Ingen vits å gjemme seg under teppe
Nå blei jeg svett skremt, jeg begynte å skrike. Det var noen som spreng opp på rommet mitt, men jeg aner ikke hvem det var fordi eg var jo under teppe og alt var svart der. "Hvorfor skriker du sånn?" spurte Emilie og tok teppe vekk. "Noen spionera på meg" sa jeg lavt og såg rundt meg mange ganger. Emilie såg bare rart på meg. "Hva er du babler om? Gå å legg deg" sa hun og holdt på å gå ut fra romme mitt. "VENT" skrek jeg. "Hva nå da?" spurte hun og sukket høyt. "Kan du sove hos meg inatt, liksom sis&sis?" spurte jeg og så ennå rundt meg. "Gå å ring til Alex" sa hun å stakk fra romme mitt. Alex? Uff, nei. Jeg tok mobilen min og tastet inn Joakim sitt nummer. "Svar da" mumlete jeg. "Hallo?" svarte en trøtt/hestemme. Damn. "H-hei" sa jeg svakt. "Hva vil du klokka 3 om natten?" Åj shit er klokka så mye? "Kan du komme over?" spurte jeg veldig lavt. "Æh?" han var forvirra man kan sei det. "Ja eller nei?" spurte jeg "Jada straks der"

Det bankte på. Jeg åpna døra og der stod drømmemannen min, kødda. Han kom inn og vi gikk på romme mitt. "Du kan sove på madrassen, god natt da" sa jeg og la meg i senga og lukkte øynene. Men jeg følte at to øyer stirra på meg. Jeg åpna de og der møtte je to brune øuer. De var faktisk fine. Eilen stop it and sleep. "Ska du ikke legge deg?" spurte jeg rart. "Ikke før jeg kan sove på senga di" sa han og hadde et lurt blikk. Og jeg på en måte kjente igjen denne blikken. "Javel men lov å ikke ødela senga mi då" sa jeg og holdt på å komme meg opp fra gode senga mi. "No you don't get it" sa Joakim. Jeg bare så rart på ham. "Du og jeg i samme seng" sa han en drity måte. Vel jeg ga plass til ham. Really Eilen??? Og nå holder han rundt meg og sikkert sover, vel hva vet jeg. Jeg er rygg mot ham jo. Alt er så forvirrane. Jeg liksom kjenner ham. I know at han er Joakim osv. Men på en an måte....

----------
Well i'm back again😁

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You are mineWhere stories live. Discover now