Eilen's POV:
*RIIING* ringeklokka ringte, jeg så på klokka og det var 7:29. Jeg sjekket mobilen min og spesielt instagram. Han der Isac Elliot har lagt ut en bilde: First school day! #loveya
Jeg bare små lo av dette bildet fordi det var rar, seriøst det var det. "Hvorfor ler du?" spurte Emilie da hun kom inn i rommet mitt "Nei, det var ingenting" små lo jeg videre og gikk forbi henne. Jeg gikk til bade og stelte meg fort, fordi jeg vil ikke ble sen til første skoledag "Synt deg!" småropte mamma fra kjøkkenet. Jeg spiste fort en eple og gikk ut til gangen, jeg tatt på meg joggesko(åja det og at jeg har skole klær på meg fra lenge siden) "Hade mamma!" ropte jeg fra gangen og gikk ut. Jeg glede meg kjempe mye å se Alex igjen, vi har ikke sitt hverandre en måned fordi han måtte værme på turen med Isac og de andre. "Hei søta" sa en kjent stemme bak meg og det var Alex "ALEX" skrekk jeg og klemte han hardt "Slipp meg nå, det gjør vondt" sa Alex med tullestemme, jeg slapp han og lo "Jeg har savnet deg sååå mye" sa Alex "Jeg og, jeg og" sa jeg tilbake med baby stemme, vi bare lo. "Kom nå" sa Alex og dro meg i hånda. Vi gikk til skolen hånd og hånd. Endelig var vi framme til skolen, da jeg slapp hånden og kysset han på kinnet "Snakkes" sa jeg og spreng til Elisabeth "ELLI" skrekk jeg, igjen "Hei" sa Elisabeth "Hei! Om du, vet du ikke ennå hvem den nye gutten er som kommer til våres klasse?" spurte jeg "Nei, håper at han er kjekk" sa hun tilbake men hun var litt trist "Har noe skjedd?" spurte jeg "Jeg vil ikke snakke om det nå" sa hun og da hun starte å grine "Det går nok bra" "NEI, DET GÅR ALDRI BRA NÅ" skrekk hun og spreng bak skole, alene. Hav har skjedd?! Det var det spørsmålet jeg lurte på mest. *RIIIIING* skoleklokka ringte inn, øh nå begynner helvete igjen -.- Jeg gikk til klasserommet og velgte en pult "Kan jeg sitte med deg?" spurte Elisabeth lavt "Selvfølgelig" svarte jeg og så på henne, flott at hun fikste sminket sitt før hun haddet kom inn i klasserommet. "Hei alle sammen, godt å se dåkk igjen" smilte kontaklæreren til oss "Hvis noen har hørt før da har vi fått en ny gutt i klassen" sa hun og viste hånd på ham "Ehm du kan sitte der, ved siden av Daniel" sa hun. Hvorfor læreren sa ikke navnet hans, jaja samma det, la den være. Han gutten har på seg hette og solbrillene på seg. Solbrillene??? Han må være veldig rar. Jeg har bare tenkt på det og plutselig jeg starta å le i timen, oops, alle blikkene var mot meg "Eilen, går det bra med deg, hva var så løye?" spurte læreren og så rart på meg "Nei, ingenting, bare fortsett du" sa jeg da jeg lo. *RIIIING* endelig var matte timen ferdig.
Isac's POV:
"Du, Isac?" sa en stemme bak meg, håper at det er ikke en fan eller sånnt. Jeg snu meg rundt å så...
--
Javel det var mitt første del, håper at dere liker det :)
Mer?
CZYTASZ
You are mine
LosoweDette handle om Eilen som er 14 år. Hun har lyst langt hår og brune øynene. Hun lever vanlig liv med venninna si Elisabeth(14) og med kjæresten sin Alex(15) som er danseren til selveste Isac Elliot. Hun bor sammen med lillesøstra si Emilie(13) og mo...