Bölüm 4

17 6 0
                                    

Uyanmamın üzerinden dört gün geçti,buraya gelmemin üzerinden de yedi gün geçti,

Seçkin denilen adam evden bir daka bile ayrılmıyor ,evi gizli gizli gezdim biraz ama bitmiyor saray gibi birşey,bide evin etrafı korumalar tarafından hep korunuyor.

Patron dedikleri adamla daha karşılaşmadım iş için şehir dışına gittiğini söylemişti seçkin.

Döndüğünde benimle ne yapıcaklarını konuşucaklarmış,bulursa verir kararlarını.
Burda oturup beni öylece öldürmeleri ni bekleyemem en azından denerken ölmeye kararlıyım.

Kimse beni burda zorla alı koyamaz.

Karanlıkta oturuyorum kaç gündür aklım hep kaçış planları kurmakla meşkül,başım çatlıyor artık,yaram eskisi kadar acımıyor bir hafta oldu yaram iye gidiyor,ilaçlar için birkaç lokma yiyorum oda dahada kimseye muhtaç olmayayım diye bide kaçarsam en azından kuvetten düşmeyeyim diye.

Kapı çaldı

-doktor girebilirmiyim müsait misin
dedi seçkin

Allah'ım bı rahat bırakmıyorlar ya.

-ne var

-giriyorum

-ne var ya yine ne istiyorsun
dedim içeri girdi

- ne yapıyorsun karanlıkta açsana şu ışıkları

-gerek yok iyi böyle

- sen bilirsin,abim yarın geliyor

- ne büyük haber

- seninle de konuşulmuyor be bide okumuş etmişsin

- doğru konuşmanın okumakla alakası nedir,ayrıca sen hiç mi utanmıyorsun ha ya sen daha bir hafta önce iki kişiyi gözümün önünde öldür medinmi,beni buraya zorla getir medinmi,yasen beni vurdun vurdun bide gelmiş düzgün konuşmaktan bahs ediyor ya.
Benim bir şeyinize ihtiyacım yok ne sana nede patronuna rahat bırakın artık beni benim katilerle işim yok.
dedim.
Bağırarak konuşmam onu sinirlendirdi her halde üzerime yürüdü

- bana bak doktor doğru konuş hiç birşey bilmiyorsun etmiyorsun konuşma canımı sıkma ,ters bir hareketinde senin kafana sıkarım kuşkun olmasın ,uslu dur bak ben yine vicdanlı adamım abimin tersi pistir süründürür seni burayada seni uyarmak için geldim zaten.
dedi ve odadan çıktı.

Arkasından bağırarak

- Allah belanızı versin vicdanlıymış neymiş abisinin tersi pişmiş öküz herif.

Kaçıcam burdan hemde sabah olmadan planım zaten hazır bu gece kurtulucam.

Aradan geçen saatlerde etraf iyice sesizleşti yinede kapıyı yavaşça açtım salona bir göz gezdirdim kimseler görünmüyordu etrafta, iyi herkes uyumuştu tam zamanı Derya bugün kaçtın kaçtın o diyer pisikopat gelirse hiç şansım olmaya bilir .

Etrafı iyice kolaçan ettikten sonra merdivenlerden kaldığım odaya geri gitim dışarısı soğuk olur diye dolaptan uzun kalın kazak mont ve spor ayakabilarimi giydim.
Hazır olduğumda odadan çıktım evin en üst katına çıktım çatı katına girdim orda ufak bir pencere vardı iki gün önce gördüm,durmadan direk pencereye gitim açtım çatıya çıktım.

Çok yüksekti Allah'ım normalde olsa asla yapamazdım yüksekten korkarım insan mecbur kalınca herşeyi yapıyormuş.
Direk ışığıyla aydınlanan bahçe ye başım döndüğü halde baktim etrafta nerden kaça bilirim diye her noktaya baktım.

Arka tarafa zorda olsa emekleyerek geçtim arka tarafta kocaman bir ceviz ağacı vardı sevinçten hızlandım ayağım kaydığında az kaldı düşüyordum.
Kendimi toparlayıp ağacın dallarına tutunarak tedbirli bir şekilde yavaşça dalara basa basa aşağıya indim etrafa baktım bir koruma vardı ileride dolanıyordu biraz bekledim adam biraz uzaklaşınca boşluk bulup hemen koşmaya başladım.

Esir KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin