Bölüm 5

16 6 0
                                    

      Aradan geçen beş dakada iki gencte sesizlesmisti.
Derya acıyan koluyla ve yanağının verdiği acıyla baş etmeye çalışıyordu.
Ali ise dikatsiz adamlarina ne yapacağını dusunuyordu,bir kızı bile kontrol edemeyen adamlarını.

Eve yaklaştıklarında büyük demirden bir kapı karşıladı onları kapı hiç durmadan açıldı araba içeri giriş yaptı.
Seçkin evden çıkıp avluda bekledi Ali indi ilk Derya'da  kılını kimildatmiyordu.

- insene neyi bekliyorsun
dedi Ali arabanin içine eğilip konuşmuştu.
Derya onu duymamış gibi yaptı.

- kime diyorum ben,ha demek konuşmayacaksın tamam in hadi tüm gün seni bekliyemem,tamam inme nasıl bindirdiysem öyle indiririm
dedi kızın koluna atı elini kendi koltuğuna çekiştirdi Derya kolunu çekti ve hiç  durmadan indi arabadan.

Doğru eve doğru koştu kapının önündeki seckin'e çarparak girdi içeri kaldığı odaya gitmek için merdivenlerden koştu .

- dün akşam bahçede görevli olan adamları topla burda beklesinler geliyorum
diye bağırdı  Seçkin'e Derya nın arkasından koşarak girdi içeri merdivenleri çıkarken kapı sesi duyması bir oldu.

Derya adaya girdi banyoya giti suyu açtı yüzü ne soğuk su çarptı aniden açılan kapı sesiyle yerinden sıçradı.

Ali odaya girince sinir küpüy dü kız odada değildi hemen banyo kapısını son hız açtı kapı o hızla duvara çarptı karşısındaki kız yerinde sıçradı korkudan hızla yanına giti kolundan tutup kendine çekti kız adamın göğsüne carpigi sırada kolu çok acımıştı agzindan bir inilti koptu

- ahh bırak aciyor

- sana içeri gire bilirsin dediğimi hatirlamiyorum.

- ne ,nediyorsun be.

- sana ben birşey söylemeden yerinden bile kimildamadan gerektigini öğretmek farz oldu

- yeter bırak kolumu

- yürü

- bırak beni nereye götürüyorsun.

- dün yaptigin kaçma girişiminde kimin canı yanacak görmen getekiyor doktor.

Derya ne olduğunu anlamıyordu sadece adamın biri kolundan çekiştiriyordu.
Aşağı ya koşar adimlarla inen iki genci bahcede Seçkin ve yirmiye yakın adam eleri önde birleşmiş başları yere eğilmiş bekliyorlardı.

Ali dışarı çıktıklarında kızı hızla adamların önüne savurdu Derya dirlerinin üstüne düştüğü de elerini yere surtunmekten soyuldugu beliydi canı birkez daha yanmıştı.
Ali adamlarına bakarak konuştu.

- onca adam su kıza sahip çıkamadınız,bende evde adamlarım var diye rahat gidiyorum ise ,şimdi bu kız nasıl kaç ti ha, Seçkin neden haber vermedin,ben karşısına çıkmadım diyelim ne yapicaktin lan.

dedi bağırarak

- afet abi akşam kontrol etim odadaydi sonra sabah baktığım da yoktu .

- aferim

- aradık heryerde baktım yoktu etrafa dağıldık sen gelmeden bulmak için abi niyetim senin başını ağrımamasıydı

- tamam Derya nasıl kaçtın,konuş lan,nasıl kaçtın

dedi hışımla kızı kolundan tutup kaldırdı kendine çevirerek bağırdı yine.

- konuş lan nerden kaçtın

- ça, çatıdan

- çatıdan ha aşağı nasıl indim uçtu mu.

- arka tarafta ağaç vardı onun sayesinde indim.

Esir KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin