Sevim'le Seçkin Derya'nın Ahmet'e bakacağım dediğinde hızla eşyalarını topladılar.
Sabahın ilk ışıklarında çiftimiz yola koyulmuş lardı.Ahmet hala uyuyordu Derya salonda oturmuş öylece büyük cam kapıdan bahçeyi izliyordu.
Bu eve ilk geldiginde sonbaharın ilk zamanlarında havalar yavaş yavaş soğumaya başlamasına rağmen çok soğuktu.
Artık ağaçlardaki yapraklar kurumuş ufak bir esintide yere halı misali seriliyorlar.
Yağmur yağıyor heryerden toprak kokusu geliyordu birkaç gündür odasında camları açıp kokuyu içine çekiyordu zaten.Oturduğu yerden kalktı dışarda çiseleyen yağmuru izlemek istiyordu bu kokuyu içine çekmeyi azda olsa babasının kokusunu duymayı umuyordu.
Cam kapıya yaklaştı adeta etraftan soyutlanmış ti.
Kapıyı açtı ilk sol ayağını atı dışarı sonra diyerini de, arkasında açık kalan kapıdan yavaş adımlarla uzaklaştı.
Ayağında ayakkabı olmadığı için çimlere bastığında ayakları ıslanmıştı birazda gıdıklanmıştı açıkçası yüzünde buruk bir gülümseme oluştu çimlere basa basa bahçenin ortasına kadar geldi.
Islak çimlere oturdu başını gökyüzüne doğru bakacak şekilde kaldırdı derin nefesler aldı.
Yağmur yüzüne vuruyordu iki elimide açtı avucuna değen yağmuru hiseti avcuna değen yağmurun hızı artı şiddetlendi ama Derya bunu takmıyor du ,tüm gün öyle dura bilirdi.
Derya bahçede oturdu bir süre sonra Ahmet'i hatırladı.
Sırılsıklam olmuştu kaç saat orda öyle oturmuştu bilmiyordu.
İçeri girdiginde içerideki sıcak hava yüzüne vurdu bir nekadar usudugunu anladı Derya.
Sevim ablası gitmeden önce ona odasından giyecek birşey ala bilecegini söylemişti odaya giti dolabı açtı Sevim'in yasi ondan büyük olmasına rağmen bir hayli genç işi giyiniyordu ve açık .
Derya tüm kıyafetlere göz gezdirdi aralarından bir tunik birde geniş bir pantolon aldı birde mecburen iç çamaşırı da almıştı birkaç gün bununla idare ederim deyip odadan çıktı.
Kendi odasına giti bir duş aldı yeni kıyafetleri giydi eskileri de bir köşeye bıraktı saçlarını kurutup ördü uzun saçları vardı biraz ugrastiriyordu.
Odadaki işini biririp Ahmet'in yanına giti .
- aşkım hadi uyan
-hm
-hadi uyan tüm gün bizim
- abla
- abla ya hadi uykucu
- tamam uyandım
- hadi elini yüzünü yıkayalım kahvaltı hazırlıyalım beraber
- hadi ben çok acıktım hadi
- o dünden hevesli seni
İkiside önce banyoda elini yüzünü yıkadılar yatagida düzeltip yukarı mutfağa çıktılar.
- annemley gitileymi
- evet canım yoları uzunmuş ondan erken gittiler amma annen seni kocaman opmem için tembihledi.
- abla ya
- ablan yesin seni hadi bakalım ne yapalım hım canın birşey çekiyormu.
- hayıy
- o zaman ım kurabiye yapalımı seninle hm ne dersin
- oley çok seveyim
- aslında bende çok severim ama kimseye söyleme olurmu sadece sen ve ben bilelim