Bölüm 2

20 6 0
                                    


    

         Diyarbakır'da çalışmaya başlayalı nerdeyse 5 ay olmuş annemlerde buraya iyice alıştı arkadaş ları bile oldu  bizim ufaklık okulunda güzel günler geçiriyor mutlu yani.

  Bu ay kendime biriktirdiğim maaşlarımla ufak bir araba aldım evim hastaneye uzak olduğu için gelip gitmek zor oluyordu,nihayet rahat gidip geliyorum artık

Arada annemle Elif'le geziyoruz tabi .

Hastane personeli olarak ihtiyaç sahiplerine yardımda bulunmak için de elimizden geleni yapıyoruz.

İki aydır ben kimsesi olmayan   köyde yaşayan yaşlı bir teyzeye erzak yardımı ilaçları içinde para yardımı yapmaya gayret gösteriyorum.

Annemde aldıklarımı ona götüreceğim zaman yemek yapar giderken  götürüyorum.

Yine öğünlerden biriydi arka koltukta iki koliyle yaşlı teyzenin yanına gidiyordum ikidir annemde geliyordu ama bugün veli toplantisi olduğu için gelemedi,evin önünde durdum kapıyı çaldım yaşlılığın verdiği ağırlık olsa gerek bir beş dakka rahat beklemişimdir.

Kapıyı açan rona teyzenin elini öptüm

-o guzelik nasılsın bugün.

-kızım gelmişsin bende işin çıktı sandım beklemiyordum.
öyle diyordu amma beklediğini tabiki biliyorum

-olurmu beni bekleyen olurda ben gelmezmiyim

-hadi gel dışarısı soğuk bekleme orda.

-tamam sen geç ben geliyorum

-hadi

Ağır ağır yürüyen rona teyzeyi gülümseyerek izledim ve arabadan aldıklarımı çıkardım içeri taşıdım.

-kızım annen ler nasıl gelmemiş.

-bizim ufaklığın yanında kaldı işleri var bi daha kine gelir sanada çok slm söyledi

ben bunları söylerken birazcık sesimi yükseltiyorum malum ağır işitiyordu da

-as sende slm şöyle gittiğinde

-baş üstüne
saate baktım annemlerle planım olduğu için kalkmam lazımdı.

-rona teyzem ben kalkayim artı bir arzun isteğin varmı benden.

-yok kızım sağol daha ne işteyim ki Allah sizden razı olsun

-senden de nedemek varsa isteğim başım gözüm üstüne.

-aslında kızım benim yokta, ilerki sokakta benim ahiretliğim oturuyor bu birkaç gündür hastadır gelinide hayırsız oğlu desen eve uğramaz, doktora götürmüyor sende hazır gelmişken bir baksan sana zahmet kızım.

Biraz düşündüm ve

- tamam gidip bakayım anca isim biter eve geç olmadan dönmem gerekiyor

- ben sana evi göstereyim kızım

- yok olurmu tarif et yeter bana ben kendim giderim.

-e sen daha iyi bilirsin kızım zaten dizlerimde ağrıyor.

- ben gideyim anca

Rona teyze yolu tarif eti onunla vedalaştık arabaya binip dediği yoldan ilerledim

Dediği sokağa geldiğimde arabadan indim ilk yardım çantamı ve gerekli olduğunu düşündüğüm eşyamı aldım ve indim
Arabadan iki adım uzaklaşmadan TLF çaldı arayan doktor arkadaşımdı bugün hastanede nöbetçiydi iki yaşında bir kızı vardı o hastalanmış eşide şehir dışında olduğu için gitmesi gerekiyormuş bana nobetimi devr ala bilirmisin diye sorunca kabul etim biraz isim olduğunu hastaneden uzak olduğumu ama geliceğini söyleyip TLF kapatmıştım.

Esir KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin