Oysa hayat ne acımasız değilmi sabaha küçük bir çocuğun dokunuşlarıyla açtı gözlerini daha gün bitmeden bir darbe daha aldı Derya .
Ali'nin zalimliği bitmiyordu gittikçe artıyordu, odaya geldiğinde kapının kilitli olduğunu görünce onu rahat bıraktı aradan geçen bir iki saat sonra yine kapıda buldu kendisini Derya doktorun ona bakmasına izin vermemişti.
- bune lan, aç şu kapıyı, Derya,kime diyorum aç ,Derya
Ses gelmiyordu ne ağlama sesi ne başka birşey o sinirle birşey yapmamak için evi terk eti
Derya odaya girdikten sonra bir kaç saat ağladı sonra banyoya giti küveti doldurdu dolaptan bir tişört birde şort aldı üzerini değiştirdi.
Banyodaki aynaya bir yumruk atı ve kırdı bir parça cam aldı ve kuvete uzanmak için yürümeye başladı .küvete önce oturdu elindeki cami alıp bileklerinden başlayarak yukarıya doğru derin kesikler atı, iki koluda delik deşik olmuştu küvet suyla dolarken içine uzandı ve kendini ölümün kolarina bıraktı...
.....
Aradan geçen saatlerde akşam saat sekize geliyordu Ali kızdan ses gelmeyince yukarı çıktı bu sefer açmazsa kapıyı kıracaktı, artık odanın önüne geldiği de su sesinden başka bir ses yoktu yerdede su birikintisi olduğunu gördü .hızla kapıyı kırdı içeri girdi odayı su basmıştı banyoya yöneldi Derya'yı küvete uzanmış bir eli dışarda diğeri küvete yerde suya karışan kanları görmüştü, kanı dondu Ali'nin .
- Derya
dedi kıza koşarak- ne yaptın deli kız
dedi yanına geldiğinde kızın kolundaki her kesiğe ayrı küfür savurdu yüzü bem beyaz olmuştu teni soğuktu dudakları morarmıştı ölü gibiydi.- Seçkin lan arabayı hazırlayın hemen
diye son ses bağırdı Ali- abi ne oldu
dedi seçkin ne olduğunu kızı görünce anlamıştı öylece kızın yüzüne baktı- kesmiş lan öldürmüş kendini
- abi araba hazır hemen gidelim
Hızla kucağına aldı aşağıya götürdü.. kadın Ali'nin kucagindaki kızın cansız bedenini görünce oturup ağladı feryat eti.
Ali hızla onu koltuğa uzandırdı diyer taraftan bindi başını dizine koydu
Seçkin arabayı son hız sürüyordu- bizim hastaneye gidene kadar geç olur en yakın hastaneye sür
- tamam abi
- ne yaptın kızım be
Aradan geçen yirmi dakikada anca hastaneye yetişe bilmişlerdi bu sürede Derya'dan hiçbir tepki alamadılar.
Ali arabadan indi kızı kucağına aldı ve hastaneye koşturdulara- doktor, doktor
diye bağırıyordu seçkin
Hemşirelerin yönlendirmesiyle ilk müdahale için odaya aldılar kızı Ali deli gibi olmuştu seçkin deAradan geçen bir saate kızı ameliyata almışlar çok kan kay betmiş olduğu için ucu ucuna hastaneye yetiştire bilmişlerdi.
- lan ne ameliyatmış ya bitmedi giti.
- çıkar birazdan abi
- bunu neden tahmin etmedik ha güya ikimizde zeki diye dolanıyoruz bok gibi kız orda ölüyordu lan.
- haklısın abi nedesen haklısın
- bağıra bağıra ölücem öldüreceğim dediği halde birşey yapmadım lan bak sözünün eriymis öldürdü kendini benide bu hale getirdi.