'Direkt dalıyor muyuz yoksa sakince mi giriş yapıyoruz?'
Diye sordu Jisoo Lalisa'ya. Lalisa birkaç saniye düşündü. Ve cevap verdi.
'Ben sakince gidiyorum siz bekliyorsunuz.'
'Ne? Bir dakika. Ya sana bir şey yaparsa asla olmaz!'
Lalisa kulağındaki aleti gösterip konuştu.
'Bu dinleme cihazını bilgisayara bağlı herhangi bir yanlış olursa gelirsiniz.'
'Bu doğru mu sence?'
'Nerdeyse 14 yıldır onu görmüyorum. Tek başıma gitmem daha iyi olur sanırım.'
Diyerek kendinden emin bir şekilde arabadan indi. Kapıya doğru yaklaştı. Ev çokta büyük olmayan bir villaydı. Etrafta hiç koruma yoktu. Kapıyı tıkladı ve bekledi. Yıllar sonra ailesinden birisini göreceği için heyecanlı mıydı? Hayır. Sanırım sadece hayatı haline gelen sevgilisi için buradaydı.
Genç bir hizmetçi kapıyı açtı. Gülümseyerek konuştu.
'Buyrun efendim kime bakmıştınız?'
'Ben Lalisa Manobal. Kim Taehyungla konuşmam gerekiyor.'
Kadın Lalisa'nın ismini duyunca en başta gülümsemesi yüzünden silindi. Lalisa ilk başta anlam veremesede umursamadı. Kadın bir dakika isteyerek onu içeri aldı ve yukarı çıktı. Salonda ifadesiz bir şekilde bekliyordu. Birkaç dakika sonra kadın aşağı indi ve konuştu.
'Buyrun efendim Taehyung Bey sizi odasında bekliyor.'
Hızlı adımlarla odaya çıktı Lalisa. Kapının önüne gelince hizmetçi ordan ayrıldı. Kapı ile bakışıyordu Lalisa. Yıllar sonra acıları tekrar yara oluyor gibiydi. Her şeyi siktir etmesi gerektiğini söyledi kendi kendine ve kapıyı tıklamadan içeri girdi.
Koltukta oturan adama baktı en başta sonra da onun yanında ayakta duran adama. Yüzünde hiçbir ifade yoktu. Hatta hangisinin abisi olduğundan emin bile değildi.
'Hoş geldin kardeşim.'
Dedi koltukta oturan adam imayla. Ona önündeki sandalyeyi gösterdi oturması için. Ancak Lalisa reddetti.
'Buraya senle kısa bir konu hakkında konuşmak için geldi-'
'Yıllar sonra sadece bir konu için mi geldin yoksa ailemizi ilgilendiren bir konu yüzünden mi?'
Lalisa başını hafifçe iki yana sallayıp acıklı bir şekilde gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam-Jenlisa
FanfictionEn büyük kadın yeraltı mafyası olan Lalisa Manobal'ın herkesten sakladığı sevgilisi Kim Jennie bir gün kaçırılır ve öldürülür. Lalisa Manobal ise sevgilisinin intikamını almaya yemin eder. 'Sana söz veriyorum sevgilim,sana zarar veren kişilerin heps...