'Lisa,Buldum!'
Dedi heyecanla elindeki bilgisayarla Lalisa'nın yanına yaklaşan Jisoo. Birkaç gündür ailesinin en çokta abisinin yerini arıyorlardı.
Bu süreç içinde Lalisa kendini çok boşlamıştı. Yemek yemiyor,geceleri uyumuyor ya balkonda sigara içiyor ya da ailesine dair bir şeyler bulmaya çalışıyordu. Aynı zamanda kalbi acıyordu. Sevgilisinin kendisinden uzak oluşu onu bitiriyordu.
Jisoo elindeki bilgisayarın ekranında ki bir haritayı gösteriyordu.
'Kim Taehyung. Senin eski soy ismin değil mi?'
Lalisa başıyla yavaşça onayladı Jisoo'yu.
'Şu an uyuşturucu satıcılığı yapıyor. Annen ve babana dair bir şey bulamadım ama abinin bu civarlarda bir yerde olduğunu düşünüyoruz-'
Jisoo'nun sözünü keserek konuşmaya başladı Lalisa.
'İyi de hangi kanıtla buna vardınız?'
Biraz gerildi Jisoo. Dudaklarını ıslatıp cevap verdi.
'Birkaç yıldır çalıştığım bir hacker var. Ona bazı bilgiler verdim o da buldu.'
Lalisa gözlerini Jisoo'ya dikti. Birkaç saniye hiçbir şey demeden ona baktı.
'Kim bu hacker?'
'Seo Changbin.'
Tanıdık gelen isimle hafif sırıttı Lalisa.
'Vay..Seo Changbin,o evlendikten sonra böyle işleri bırakmamış mıydı?'
'Geri dönmüş işte. Malum eskisi kadar çevrenle ilgilenmediğin için bilmezsin.'
Jisoo'nun yaptığı ima ile göz devirdi Lalisa. Jennie ile sevgili olduktan birkaç ay sonra nerdeyse hiç kimse ile konuşmuyordu. Sevgilisini takıntılı hale getirmişti.
'Neyse hadi bahsettiğin civardaki eve bir göz atalım.'
Diyerek ayağı kalktı hızla Lalisa. Jisoo kolundan tutup kendine çevirdi Lalisa'yı. O da ayağı kalkıp konuştu.
'Lisa-yah. Biliyorsun sadece şaka yaptım. Bunca yıl sonra birisine bağlanman beni üzmedi aksine mutlu olman beni de mutlu etti. Unnie her zaman yanında tamam mı?'
Diyerek sarıldı Lalisa'ya. O da Jisoonun sırtını sıvazladı ve konuştu.
'Ah Jisoo..gittikçe yaşlanıyorsun. İnsanlar yaşlanınca duygusal mı olur?'
Dedi dalga geçerek. Jisoo ondan ayrılıp koluma hafifçe vurdu.
'Bir anında içine sıçma be! Neyse hadi korumaları topla gidelim.'
Lalisa başıyla onaylayıp odadan çıktı. Arkadan gelen ses ile güldü.
'Lan bi dakika...Lalisa! Sen hakla bana yaşlı dersin? Aramızda sadece 3 yaş var!'
'Olabilir hala yaşlısın mudala!'
Diyerek aşağı indi ve birkaç korumayı kendiyle getirdi. Arabalara yerleşip yanında oturan Jisoo'ya baktı.
'Dikkatli olmalıyız. Bilirsin Tae denen itin ne yapacağı belli olmaz.'
'O senin abin Lisa.'
'Olabilir ancak aramızda abi-kardeş ilişkisi var mı? Yok. Dikkatli olmak en iyisi.'
Diyerek tekrar yola baktı.
Korkuyordu Jisoo. Eğer Jennie'yi bulamazlarsa yada canlı bulamazlarsa bu Lalisa'nın sonu olurdu. Lalisa'nın Jennie olmadan yaşama ihtimali yoktu bunu en iyi kendisi bilirdi. Bu yüzden tanrıya dua etti. Arkadaşının tekrardan mutlu olmasını diledi.
~
Cerezlik bi bölüm bırakıyorum tatil geldi artık aktif olurumLütfen yorum yazin yorum yazinca bolum atasim geliyor
Oy ve yorumlari bekliyorum🙌
________
Düzenleme:Pov kanalima bu ficden alıntı bir video hazırladim bakarsaniz sevinirim
https://youtube.com/shorts/v1pFPk37rNw?si=G466lsa9rVEfWNod
__________Babays~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam-Jenlisa
FanfictionEn büyük kadın yeraltı mafyası olan Lalisa Manobal'ın herkesten sakladığı sevgilisi Kim Jennie bir gün kaçırılır ve öldürülür. Lalisa Manobal ise sevgilisinin intikamını almaya yemin eder. 'Sana söz veriyorum sevgilim,sana zarar veren kişilerin heps...