2-You have 48 hours..

24 5 3
                                    

(...)

'O sikik babanın yerini şöyle Kim Haree. Yoksa yemin ederim kanından çorba yaparım.'

Demişti heryeri kan içinde sandalyeye bağlı olan kıza. Kız hiçbirşey olmamış gibi sırıtıyor ve gülüyordu. Kafasını olabildiğince yukarı kaldırıp konuştu.

'Seni bu denli sinir ettiğim için kendimle guru duyuyor-'

Derken yüzüne sert bir yumruk yemişti. Lisa dudaklarını yana doğru kıvırdı.

'Pff...emin ol Haree benim için bir karıncadan farkın yok. Ölümün benim elimde tek bir hareketimle vücudun delik deşik olacak. Tabii istediğimi vermezsen.'

Kız birkaç saniye Lisa'nın yüzüne baktı. Yüzündeki acımasızlığı gözlerinden belliydi. Kimsenin ölümü onu üzmezdi tam tersi zevk verirdi. Bunu biliyordu.

'Peki bundan benim çıkarım ne olacak?'

'Ölmeyeceksin. Bu sana yeter de artar Haree? Bilirsin buraya giren genelde sağ çıkamaz.'

'Oh peki..'

Derken dışardan hızla giren korumayla herkes oraya odaklandı. Lisa sinirle korumaya baktı.

'Buraya çat kapı girelemeyeciğini bilmiyor musun? Çık dışarı!'

'Ama efendim çok önemli bir haberim va-'

'O sikik sesini kes! Şu an ne ile uğraştığımın farkında mısın? Bundan önemli ne olabilir?'

Koruma ilk başta şüpheyle sandalyede ki kıza baktı. Hiçkimsenin bu konuyu bilmemesi gerekiyordu Lisa bu konuda onları sertçe uyarmıştı.

'Efendim gerçekten çok önemli. Birkaç saniyenizi almalıyım yoksa geç olabilir..'

Lisa sinirle adamı köşeye çekti. Söyleyeceklerini duymak için ona daha da yaklaştı.

'Jennie hanım...'

Korumanın ağzından çıkan isimle Lisa çattığı kaşlarını düzeltti. Başını yana eğip konuştu.

'Ne? Jennie'ye noldu?'

'Efendim kimin olduğunu bilmediğimiz onlarca adam eve baskın yaptı. Nasıl olduğunu anlamadık-'

'O iyi mi?'

Koruma korkak bakışlarıyla Lalisa'ya baktı. Olacaklar onun asla hoşuna gitmeyecekti.

'Efendim maalesef-'

Daha cümlesini bitirmeden yanından ayrılıp depodan dışarı çıktı Lalisa. İçinde hiç olmadığından fazla korku vardı. Onu kaybetmenin düşüncesi bile sinirden deli ediyordu. Gelen korumalara bağırabildiğince fazla bağırdı ve konuştu.

'Arkamdan gelin!'

Arabaya bindiği gibi kendini gaza yükledi ve evinin yolunu tuttu.

Onu kaybetmemek için Tanrı'ya dua ediyordu...

(...)

Geldiği gibi arabadan hızla çıkmış ve evin önündeki kanlar içinde yatan korumaları görmüştü. Sinirden gözü hiçbir şey görmüyordu. Karşısına Jisoo'yu görünce bağırdı.

'Nerde? O nerde!?'

'Lisa..sakin ol.'

'Sakin mi olayım? Hah! Ne dediğinin farkında mısın?! Bana sadece Jennie'yi bulun.'

Jisoo ne yapacağını bilemeyerek etrafındaki korumalara baktı. O sırada Lalisa'nın çalan telefonuyla herkes oraya baktı.

'Alo?'

'Ah Lalisa Manobal! Nasılsın? Aslında bunu sormam bir hataydı..senin için bugün dünyanın en kötü günü değil mi? Biliyordum! Tanrım bu beni çok mutlu ediyor. Sinirli olman..neyse minik sevgilin elimde Lalisa. Eğer sevgilimin yerini söylemezsen sevgilini..-'

'Yeh Shuhua! Tanrı şahidim olsun eğer Jennie'ye bir şey olursa dünyayı sana cehennem ederim.'

'Alışkınım bu sinirli hallerine, 48 saatin var. Ya sevgilimi getirirsin ya da güzel sevgilinin son saatleri olur~'

'Onu göster.'

'Ha?'

'Onun canlı olup olmadığını bilmiyorum. Ya sesini ya da görüntüsünü istiyorum. Yoksa sevgilini rüyanda bile göremezsin.'

Birkaç dakika telefondan ses gelmedi. Lalisa fazla sinirli ve endişeliydi. Eğer sevgilisi için abisiyle görüşmek zorundaysa bunu yapacaktı. Yılların acısını bir kenara bırakıp onla görüşecekti.

'Lisa!'

'Güzelim..nasılsın iyi misin? O oruspu çocuğu sana dokundu mu?'

'H-hayır ama..ama çok korkuyorum Lisa..lütfen yalvarırım kurtar beni.'

'Söz güzelim geleceğim. Sağ salim geri getireceğim seni.'

'Ah ne duygusal~ unutma Manobal 48 saatin var. Acele et.'

Telefon kapandığında sinirle bağırdı Lalisa.

'Kahretsin!'

Jisoo, Lalisa'nın omzundan destek verircesine okşadı. Ve ona şefkatle baktı.

'Merak etme Lalisa. Bu yolda yanlız değilsin. Jennie'yi bulmak için ne gerekiyorsa yapacağım ama..gerçekten abinle görüşecek misin?'

'Sevgilim için önünde diz çökebilirim ancak onu öldürebilirim de Sooya..sevgilimi kurtarmak için dünyaları isterse ona vereceğim.'

~
Ölmedim yaşıom hehe

Hedefim Ryuna ve bu fici bitirmek hehe

Pov ve ana yt hesabima bakarsaniz sevinirim hehe

Pov: Shu_Povs
Ana hesap: Shu_Lin0s

Oy ve yorumlari unutmuyoruzz

Babayss~~~

İntikam-JenlisaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin