Bücür-1

319 28 16
                                    

    Umarım beğenirsiniz İyi okumalar; Ve her bölmün başına böyle sözler koymaya kara verdim hadi şimdi okumaya başlaya bilirsin

"Onu onsuz sevmeyi kabul edeceksin."  

   Gece olmasına rağmen ailemden izin alıp sokağa çıkmıştım.Aslında çok garip bir ailem var.

Dar bir sokağa girdiğimde birkaç poşet hışırtısı ve derin nefes alış verişler duymuştum.Merakıma yenik düşüp seslerin geldiği yerleri tahmin ediyordum.En sonunda sokağın sonundaki çöp kutusunun oraya gele bilmiştim.

Çöp kutusuna yaklaştıkca nefes sesleri daha iyi duyuluyordu.Çöp kutusunun tam yanına geçtiğimde gördüğüm şey bana o kadarda tuhaf gelmemişti.

"Hey sen ne yapıyorsun burada" dediğimde kafasını kaldırıp bana baktı gözlerinden bir sinir pırıltısı geçtiğine %100 emidim.

"kendi işine bak bücür seninle uğraşamam" gözlerine daha dikkatli baktığımda gözlerinin koyu kahverengi olduğunu gördüm hemde gözlerinin kenarları morarmış ve burnu kızarmıştı gözlerim yüznü incelemeyi bırakip elinde tuttuğu şeye baktığıma elindeki beyaz torbalar dikkatimi çekmişti.

"uyuşturucumu kullanıyorsun,seni gerizekağlı kendini öldürmeye falanmı çalışıyorsun" bana öyle baktıki yerin bin kat dibine girmek istedim .

"sen kime gerizekağlı diyorsun aptal velet!?" diye kükredi üstüme.Yerden hızlıca kalkıp bana doğru geldi.Kollarımı sıkıca tuttuğunda ne kadar güçlü olduğunu anladım.Benimde bir okadar güçsüz olduğumuda anlamış bulunmaktayım arkadaşlar.

"Özür dile çabuk yoksa olacaklardan ben sorumlu değilim!!" diye yine bağırdı.Tanrı aşkına bu çocuk bağırmadan konuşuamıyormuydu,kullak zarım patladı.

"senden özür falan dilemiyeceğim doğru söylüyorum uyuşturucu kallanacak kadar hem zavallı hemde gerizekağlısın anladınmı!?!" diye cırtlak sesimle çığırdım.Bana bakmıyordu arkada bir yere odaklanmıştı.Aniden eli cebinde gitti,ben korkuyla ne çıkaracağını beklerken cebinden telefonunu çıkarmıştı,telefonu açıp kulağına götürdüğünde gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.

"oooo zayn becerdiğin sürtükleri bırakıp beni aramk sonunda aklına geldi" ağzım açık kalmıştı becermek-sürtükler kafamın içinde bu iki sözcük dolaşırken,karşımdaki cocuğun kahkağa sesi kulağıma doldu.

"hayır zayn ama şuan elimde iyi bir parça var ama onu ben kullanmayaı düşünüyorum."parça derken bana bakması beni gerçekten çok ürkütmüştü.

"işimi halletikten sonra seni ararım zayn" dedikten sonra telefonu cebine koydu.Bana pis pis bakıyordu,ve ben yine o lanet çenemi kapalı tutamayıp konuşdum.

"ne bakıyorsun be" gözlerime bakıp gülümsedi,vay canına cidden çok güzel bir gülümdemesi vardı.

"senin üstünde uygulayacağım şeylerin planlarını yapıyordum bücür" bu laftan sonra bana ne yapacağını değilde nasıl bu piskopatın elinden kaçacağımı düşünüyordum.

"hey hey nereye götürüyorsun beni" durdu gözlerimin içinde bakarak konuşmaya başladı.

"seni kendi evime götüreceğim şimdi telefonunu çıkar ve ailenin ara onlara 1 ay arkadaşın ile tatli gideceğini söyle eğer benim hakkımda birşey söylersen seni şurda öldürürüm anladınmı bücür"

"sen benimle dalgamı geçiyorsun bırak beni" elini cebine götürdü cebinden çıkardığı bışağı boğazıma dayadı.

"dalga geçiyor gibi bir halimmi var" dedi tehlikeli bir sesle."şimdi aileni ara ve az önce dediklerimi onlara söyle ve bu süre içerisinde bu bıçak senin boğazında olacak,hadi seni bekliyorum bücür"

Bana bücür demesi ne kadar sinirimi bozsada boğazımdaki bıçak yüzünden hiçbir şey demedim,ellimi cebime götürüp telefonumu aldım,telefonu açıp numarayı yazmaya başladı  yeşil yere bastığımda annem ilk çalışta açmıştı.

"alo anne ben arkadaşım ile tatile çıkıcam 1 ay okul için gerekli eğitimler alıcakmışız gidiceğimiz yerde"

"kızım para vermemi istermisin""gerek yok anne kredi kartım bana yeter şimdi uçağa bineceğim"

"ama yanına eşya almadın ve daha az önce evden çıktın,gece gece gitmesen" "gitmeliyim uçak biletleri allınmış bile bay bay" "kendine iyi bak arada ara tamamı kızı bay bay" dedikten sonra kulağıma dııt dıııııt seleri doldu.

"wow vay canına bende iyi yalan söylüyorsun bücür bak bu şeyin çok hoşuma gitti" dedi küçük kahkağalarının arasında.

"şimdi ilerde arabam var arabaya kadar tek bir çıt duyarsam seni şurada küçük küçük doğrarım anladınmı bücür cüm" bana alay ederke bakıyordu neden'mi çünkü boyum nerdeye onun omzuna geliyordu,napıyım istiyerek böyle olmuyor.

O an üstündekiler dikkatimi çekti,üstünde takım elbise vardı ve ona cidden çok yakışmıştı

"sadece bir şey sormak istiyorum sorabilirmiyim" dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı "üstünde neden takım elbise var"

Bana baktı gülümsedi ve "galiba annmin düğününde kaçtım" dediğinde gülmsediğinemi şaşırsam yoksa annesinin düğününden kaçtığınamı şaşırsam.

"hey bir kadın için en güzel olan günden nasıl kaçarsın annen nasıl hayal kırıklığına uğramıştır şimdi.Zavallı kadın." bana baktı gözleri  bir anda donuklaştı 

"ama oda benim baş düşmanımın babasıyla evleniyor bizim onun çocuğuyla düşman olduğumuzu bile bile bir dakkika ben bunları niye sana anlatıyorum" dedi "sana iyi uykular" dedikten sonra kafama sert bir şey ile vurdu.Bilincimi kaybederken çocuğun sesini duydum "Adım Dylan.Dylan Black"

BücürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin