Bücür-8

105 13 6
                                    

Hayatını yaşa,başkalarının dediklerini umursama,eğer umursarsan bilki bu hayat senin için ölüm gibi olacak,uzun ve ön yargılar ile dolu olacak,açık sözlü ol ki insanlar sana karşı yaptıkları hataları anlasınlar Demi Lovato'nun dediği gibi STAY STRONG ∞

Tünelden çıkınca karşımdaki siyah arabadan zayn çıktı."yolu bulabilmişsin bir an bulamazsın sanıp tünele girecektim" zayn'ın beni düşünmesine sevinmiştim onu abim gibi görüyordum."zayn yanında yiyecek bir şeyler varmı" zayn bana baktı karnından gelen gurultu ile kafamı önüme eğdim,bu aralar bana bişeyler oluyordu utanıyordum ve ağzıma gelen her şeyi söyleyemiyordum "birileri çok açılmış galiba-kahkağa-neyseki dün aldığım çikolata vs. şeyler bagajda duruyor bence sevinmelisin" boğazıma gelen soğuk sıvı ile öksürmeye başladım,zayn cebinden çıkardığı astım ilacı tüpüne benziyen şeyi ağzıma sıktı ,boğazımdan yavaş bir şekilde giden aci ve soğuk tat sanırım gittmişti "doktor sen kaçırılmadan önce bu değişik ilacı vermişti ismini bilmiyorum ama astım değil korkma yani" Zaten korkmamıştım "korkmadım zayn endişelenme " zayn bana gözlerindeki şevkat ile baktı arkamdan gelen ses Dylan'ın sesiydi ne söylediğini umursamadan arkamı döndüm " ahh zayn çok ses çıkardık galiba" kaşlarım ne diyorsun şeklinde havaya kalktı.Zayn benim aklımı okumuş gibi merak ettiğim soruyu sordu " ne sesinden bahsediyorsun" " bizim tünel ıdamızdaydım malum işi halediyordum çok ses çıkardık galiba " Dylan içki içmiş olmalıki kafa 1500 dü,beni yeni farketmiş olmaliki salak gibi parmağını kaldırıp beni gösterdi "ahaha sen ölmemişmiydin tatlı kız" Dylan bunları söyledikten sonra yere çömeldi kafasını yere eğip göz temasımızı kesti, bir hıçkırık sesi geldiğinde ona yaklaştım,ağlıyordu,ben bir erkeği ağlatmıştım,vay anasını be."b-ben üzgün-hıçkırık-üm ben senin ş-şaka yaptığını sandım tatlı kız" sesi kötü geliyordu zayn gittmişti,araba sesinden anlaadım susun."bak seninle eve.gidicez şimdi araban nerede" ani bir ruh değişikliği ile kahkağa atmaya başladı-daha önce söylemişmiydim, kahkağası çok güzeldi- lanet düşünceler "ah ne arabası bücür zaten yeni aldığım ev tam şurada bak" dediği yere baktım daha önce nasıl görememiştim ben bu davar gibi evi, benim cidden iyi bir göz doktoruna gittmem gerek lanett.-isyiağğğğn diyosun galiba panpağğ- evet içsesim geldiğine göre artık biz kalkalım -sus kız kafanın etini yemeden yolamam çok ayıpolur panpo- tüm knk su knk anladım knk -tm ks iyi bb- manyak ya,neyse devam edelim biz.
"Ben nasıl göremedim bunu ya"
"Körsün kızım" dedikten sonra sustu.Eve doğru adım atmaya başladık, bakalım başıma neler gelecek.
Tatile gidiyorum onun için yeni bölüm ne zaman gelebilir hiçbir fikrim yok üzgünüm

BücürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin