Biliyorum bölüm çoooooooook geç geldi özür dilerim ailevi meseleler yüzünden yazamadım ama bu günden sonra düzenli yazmaya çalışacağım vote ve yorum larınızı eksik attmeyin,olabildiğince az yazım hatası yapmaya çalışıyorum.Lütfen okuyup geçmeyin cidden zar zor yazıyorum ve şu akdar şeye ne kadar emek harcıyorum bilemezsiniz tekrar söylüyorum artık bölümlere vote sayısı koyuyorum +10 dan başladım 3 bölüm +10 olcak 3 bölüm sonra +15 olacak İYİ OKUMALAR ŞEKERLERİM "İYİ BAYRAMLAR"
"Seni sevmekten vazgeçememek için küçük şeyleri bahane etmeliyim sevgilim."
Üstümde hissetiğim ıslaklık ile ayağa kalktım,tavandan içeri giren yağmur damlaraları beni daha sabah olmadan uyandırmıştı.Dışarıdan gelen silah sesi ile yerimden sıçradım.Kapıya doğru yaklaştım,buraya doğru gelen ayak seslesleri ile yatağa zıplayıp yorganı başıma çektim.İçeri giren ayak sesleri bana doğru yaklaşıyordu,başımdaki yorgan çekildi,bir nefes yüzüme vuruyordu yanağımdan sıyrılıyor ve havay karışıyordu,yanağımda hissetiğim el ile gözlerimi açtım bu zayn'di.
"z-zayn beni nasıl buldun" gözlerini yanaklarımdan bana çevirdi "seni çok merak ettik finn seni kaçırmış" gözerimden yine yaşlar firar ettmeye başlamıştı Zayn beni kendine çekti ve sıkıca sarıldı "herşey geçecek Dylan seni brakacağını söyledi şimdi burdan çımalıyız sessiz ol kapıda finn'in admalrı var,şimdi buranın gizli tünelinden çıkacağız,yatağı çekmeme yardım et" kafamı salladım kötü bir hayatım vardı ama bu kadar daha kötüleşeceğini bilseydim o gün dışarı asla çıkmazdım.Zayn'ın yanına gidip yatağın öbür ucuna geçtim "3 dediğimizde kaldırıyoruz tamammı"kafamı olumlu anlamda salladım "1..2..3..." dediği ana aynı anda kaldırıp yatağı bir köşeye sürükledik.
Yerde altın bir kapı vardı neden altın olduğunu bilmiyorum ama çok havalı duruyordu,onun için sesimi çıkartmadım.Zayn kapıyı yavaş bir şekilde açıp merdiven basmaklarını görmemizi sağladı "şimdi sana bir harita verceğim ve sende çıkışı bulacaksın ben bu admalrın işini halletiğim zaman haaritanın seni götüreceği yerde bekliyor olacağım." kafamı olumsuz analmda salaldım "hayır hayır ben yolu bulamam sende gel" haritayı elline aldı cebinden çıkardğı küçük kalem ile bir şeyleri çizmeye başladı,haritayı yine bana geri verdiğinde ise haritada olan şekilleri birleştirip sağlı sollu yol oluşturduğunu analadım.
"şimdi tünele girecek ve yolu bulacaksın zaten tüneli 4 sene ön ce yeptırdığımız için ışık sensörleri var adım attığın gibi her yer aydınşanıyor hadi gitt ben şimdi kapıyı kapatıcam finn'in diğre admaları birazdna gelirler" "zayn kendine dikkat et lütfen" bana baktı en sıçak bir gülümseme yolladı ve "sana söz veriyorum iyi olacağım bu işten tek bir sıyrık almadan kurtulacağım hadi git şimdi" el salayıp tünele daldım.Sanki tavandan su damlarcasına pat küt sesleri geliyordu,ne kadar rahatsız olsmada yüz ifademi değiştirmedim,karşıma çıkan kapıyı ittirim tünelin dahda derinliklerine indim.Elimde olan haritayaı yeni hatırlayıp gözümün önüne getirdim,zayn'ın dediği gibi ben yürüdükçe yanan ışıklar bana çok yardımcı oluyordu.
Haritayı kendimden bir az uzaklaştırıp,zayn'nın çizdiği çizgilere baktım,birinci çizgi bana dümdüz gittmemei söylüyordu.Dümdüz yürümeye başladım,ayağıma değen şeyler beni ne kadar rahatsız etsede ne yere baktım nede umursadım.Karşıma 2 yol çıkınca elime haritayı almıştım,haritada sola gitmem gerektiği yazıyordu yanıda ise büyük harfler ile "ORAYA GİR AMA IŞIK AÇILMIYOR KORKMA SADECE DEVAM ETT BAŞARABİLİRSİN" yazıyordu ama eğer ışık yanmıyorsa haritayı nasıl görebilirdimki. Haritayı ezberlemeye çalıştım ezberim iyi değildi ama bnu ezberlemem gerekiyordu.
Tüneli içine girdim kulağıma inleme sesleri geliyordu ama hiçte acı çeker gibi değildi sesler,daha çok zevk alır gibiydi.Sesleri uursamadım çünkü sesler hem uzaktan geliyor hemde görmek istemeyeceğim şeyler yapılıyor olabilirdi.Zayn'ın ne zaman cebime attığını bilmediğim telefon çalamya başladı,telefonu cebimden çıkarıp kulağıma dayadım "alo" kırık çıkan sesimi düzeltmek için boğazımı temizledim. "alo siz kimsiniz ben zayn'ın annesi" sıçtıkk ne diycem şimdi ben bu karıya
"şey üzgünüm zayn az önce banyoya girdi" kadın şaşırır gibi ses çıkardı "ama onun banyosu tadilattaydı zayn nerede söyle bana" lan mk zayn neden bozdun banyonu "şeyy zayn benim evimdede" o arada bir kapnını yanıdan geçerken baya yüksek seste bir inleme geldi "ben kapatıyım o zaman siizn zayn ile işiniz falan vardır" çirkeftt bir gülüş ve teelfonun kapanış sesi.Tanrım yoksa kadın biizm şey yaptığımızımı düşündü lan varya ben bu kadının anasıan bacıısına-oruçlusun sakin adsafs- gözüme vuran güneş ışıkları ile yoluma devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Fanfictionkötü çocuk ve normal hayatı olan ama başı hiç beladan çıkmayan bir kız. Hikayeleri.Bir ara sokakta başlar.Kız yine olmaması gereken bir yerde olur.Kötü çocuğumuzsa o ara sokakta yapmaması gereken şeyler yapıyordur.