bu kitabı okuyun cidden çok tavsiye eviyorum
gomezsila:
SIR
1 aylı aradan sonra yine bırdıyım.Durun gözlerim doluyor.Hadi okuyun anneyi sevindirik edin,üptüm süzü
Ölüm hayatta büyük bir kayıp değildir.Asıl kayıp yaşarken içimizde ölenlerdir-Robin Sharman
Eve doğru yürüyordum,ama şöyle bir şey varki bana yüklenene bir Dylan ile yürüyordum."ya bütün yükünü bana vermesene öküz"bu dediğimi duyup dahada yüklendi "nasıl yani böylemi" diyip kendini üstüme attı.Tövbe tövbe,allahım sen düşüncelerime hakim ol. "lan katır boku sarhoşsun diye üstüme attlaman mı lağzımdı."
"Aaaaaa senin gibi cici bir prensese hiç yakışmıyor böyle konuşmak,cık cık cık." Umursama onu Olivia,umursama canım.
Haa bide ben yanlışmı görüyorum yoksa evin kendine ait açık hava sinamasımı var?.Imın Tınrım."Oliviva canım ağzını kapat sinek kaçacak" bakışlarım ile onu öldürmeye çalışırken evin kapısına gelmiştik.
Evin kapısi bile benden çok para eder valla billa. "Dylan bu kimin evi,yani benim dedin de sende de ne para varmış abicim" "baba parası yiyorum hala,tabi alcam böyle ev" Elini cebine attı bakın arkadaşlar anlıyorum çocuk zengin ama anahtarlığı bakın üstüne basa basa söylüyorum 'tam türk altını' "oha yuh çüş anahtarlığın neden altın" "zenginim kızızm ne yapalım bok gibi param var. Aaa dur avcum kaşınıyor kafama süreyimde birsürü para gelsin" oha ya benim sadece götüm kaşınır.
"gözün doysun Dylan" "bağğk şimdiğğ seğğn beğğn sğroğğşuğğm diyeğğ beğğniğmle yamuğğk koğnuğğşağmağğsın"
Ne oldu la saa değişik bakışlarımı atıyordum.
İçeri adımladım ama kafamdan aşağı yağ kovası döküldü.Lan ben gebertirim bu değişiki.Arkadan geleln kahkağa feryatı ile oraya döndüm.Bu kim la. "ben Dylan'ın nişanlısıyım tatlım,buda sana şakam" dedi dudak büzen sürtük."Banan bak sürtü-" arkadan gellen horlamam sesi ile ikimizde oraya döndük "ğğğğğaaağğğğ bişğğğştiiğğ ğğğğğğahhahağğğ pğğğşşğğğtiğğü" milettçe alkışlıyoruz.Yerde uyuyor birde ,yanına yaklaşıp dizini tekmelemeye başladım "piştt dylan hadi kalk hadi dylan lovv kalkasanan." "brak yatsın orada"
İçeri doğru ilerlemeye başladım.Tabi Dylan'ın sürtük nişanlısıda arkamda.Yağlarıda unutmamak gerek. "banyo nerede bayan hortlak" "2.katta sağ koridorun sağ tarafından 3. kapı bayan samara"
"iyi.tm.tşk.s"
"ıyy kekeo"
"bana keko deme memo.YÜRÜYEN MEME!"
"tamam kes hadi git banyo yap yağ kokuyorsun"
Duymazlıktan gelip çıkmaya başladım.
Yarım saat sonra;
Yarım saatir 1. katta çıkmaya çalışıyorum,1.katın 12. basamağında gebermiş balık şeklinde kıvranıyordum.
"olivia sen ne yapıyorsun orada" "2. kattaki banyoya çıkmaya çalışıyorum""
"Ev 4 katlı olduğu için tabi ben üşengeç bir aamım onun için eve asansör yaptırdım,burada sürünenceğine merdiveni çıkmaan sağına dönseydin görürdün" evet yine kabulllllleniyorum ki ben salağım ve körüm çocuk hakklı gençler.İç sesimi susuturup ona döndüm.
"sen nasıl bir zenginsinlan değişik " bana bakmadan elindeki kıyafetleri bana verdi,bakın dikkatinizi çekerimiç çamaşırı ile,pembe iç çamaşırı ile,onun seçtiği pembe iç çamaşırı" "banyo neredeydi" "hiç yukarı çıkmana gerek yok ,benim odam şurda gitt banyonuda yap" "peki sen hangi ara ayıldın değişik" "sevgili hiç sevmediğim nişanlım kahve yapmıştı onu içtim ayıldım"
Kafamı sallayıp odaya daldım,oda turuncular ile kaplıydı valla ben siyah tahmin ediyordum ama neyse.
Banyoya girip yıkandım.
Banyodan çıkmadan önce üstümü giyindim ve merdivenlerden koşarak inmeye başladım.İnidimi dedim,yanlış oldu uçtum desem yeridir.Naılmı indim,biri beni itti desek aha doğru olur.Kimin kucağına düştüğüm hakkında birşey söylemiyeceğim.Tahmininiz doğrudur,Dylan'ın kaslı kollarına düştüm.
"mmm benim şampuanımı kullanmışsın ve duş jelimi"
"öfff ne yapabilirdim hem indir beni çabukk!"
"Dylan indir onu yoksa seni babama söylerim" iye cırladı bayan hortlak.
Dylan'ın ağzından;
Beni babasına söyler ise hayatım bitter,hapislere düşerim ve birdaha oradan asla çıkamam.Geçen sene babası beni organize ettiğim çalışanlarım ile uyuşturucu satariken görüp fotoğrafını çekmişti.Babası polise şikayet ettmek ile tehtit ettmişti 'ya kızımla evleneceksin yada seni polise şikayet ederim' demişti bende kızız ile nişanlandım,ama onla fazla görüşmedik.9 ay önce irlanaya gittmişti ve bende onu birdaha görmemiştim.
Kollarımdaki bedeni aniden brakınca popo üstü yere düşmüştü.
Olivia'nın ağzından;
Hıyar herif "off kıçım kırıldı lan of" "kes sesini bücür" "bana.bücür.deme.cacık.herif" güldü ve sinirimi dahada çok bozu.Kıymetli nişanlısı onu kolından tutup odalarına götürdü -fesatlaşmayın pilliz yani-bir dakkika kapı açık evet kaçmak için iyi bir frsat.Aşağıya inip kapıyı açtım evet maroton bşlıyor gençler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür
Fanfictionkötü çocuk ve normal hayatı olan ama başı hiç beladan çıkmayan bir kız. Hikayeleri.Bir ara sokakta başlar.Kız yine olmaması gereken bir yerde olur.Kötü çocuğumuzsa o ara sokakta yapmaması gereken şeyler yapıyordur.