Allah'ım acı ile aşk ile büyüyorum..
Uzun bir bölüm yazdım umarım hoşunuza gider.
İyi okumalar Efenim♡
°°°
1 YIL ÖNCE-
Go Eun Bi, birden Jungkook'un karşısına çıkarak onun önünü kesti.
"Naber Jungkook?"
Genç çocuk karşısında Eun'u görünce şaşırmıştı ve aralarına mesafe koymak için bir adım geri çekilmişti. Bıkkın bir nefes vererek cevap verdi.
"Seni görene kadar iyiydim. Ama maalesef şuan için aynı şeyleri söyleyemem. Çekil önümden," diyerek kızın yanından geçmeye çalışmıştı. Ama karşısındaki kız bu tavırlara alışık olduğu için dediklerini umursamadan hemen önüne geçmişti.
"Nereye gidiyorsun? Bende geleyim seninle," demişti olmayacağını bilse bile bir umutla.
Israrına karşın göz devirmişti karşısında ki oğlan. Ve gözü aniden ileride ona bakmakta duran güzel kıza takılmıştı. Yüzünde bir gülümseme peyda olunca karşısında ki kızda arkasına dönüp, jungkook'a gülümseyerek bakan kızı görünce sinirle kaşlarını çattı.
Önündekini es geçerek güzel kıza doğru adımladı, genç oğlan. Hâlâ yüzünde olan gülümseme ile kıza nasıl olduğunu sordu.
"Nasılsın bakalım? Bayağıdır görüşemiyoruz."
Yaptığı ima ile gülen kıza baktı, etraflarında kendilerine bakanları umursamadan.
"Hyung okula beraber geldik?"
"Ne o? Rahatsız gibisiniz?"
"Saçmalama. Seninle olmak havalı hissettiriyor. Ama kötü yanları da var," diyerek suratını asan kıza, endişe ile baktı genç oğlan.
"Kötü yanları derken? Ne oluyor?" demiş ve kızın kolundan tutarak yüzüne bakmasını sağlamıştı.
"Hyung seni nasıl gördüğümü ve sevdiğimi biliyorsun değil mi?" Onu onaylayarak başını salladı genç oğlan. "Ama diğerleri bilmiyor ve bizi sevgili sanıyorlar. Hatta sırf bu yüzden beni gördükleri yerde kaşlarını çatıp, omuz atıyorlar. Erkekler bile."
Duydukları karşısında afallayan oğlan başını etrafa çevirdi. Kendisine bakmakta olan kalabalığı görünce sinirlenmişti. Sırf onun yüzünden masum kıza kötü mü davranıyorlardı yani?
"Ne bakıyorsunuz lan? Dönün önünüze, işinize bakın." Ve ardından kızın kolunu nazikçe tutarak aşağıya indirmeye başlamıştı.
Amacı daha sakin ve daha az kalabalık bir yere gidip, bu konuyu konuşmaktı. Tenha bir yere kızı götürerek az bir şey üzerine eğildi. Ve konuşmaya başladı.
"Bak canım annen durumundan ötürü rahatsız diye sana okulda göz kulak olmaya çalışıyorum. Yanlış anlama zorla yapmıyorum bunu. Seni kız kardeşim gibi gördüğümü biliyorsun. Ama eğer seni rahatsız ederlerse kesinlikle aramıza mesafe koyar ve onlara haddini bildiririm! Sadece iyi ol yeter. Tamam mı?"
"Hyung ben istemiyorum. Eminim senin hakkında da kötü konuşuyorlardır. 'Aptal, asosyal kızı yanında gezdiriyor' diyorlar. Senin rahatsız olmanı istemiyorum. Zaten okula geldiğimden beri sırf mecburiyetten beni yanında gezdiriyorsu-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Undercover Mission |Taekook
Adventureİstihbaratta tek bir kural vardır; sakın kimliğini belli etme. Yoksa her şey biter! Siz yetkililer peşin hüküm vermeyi ne de çok seviyorsunuz. Ama bilmediğiniz bir şey var. Suçlu gözükenler masum, masum gözükenler suçlu olabilir..