Zorbalardan Nefret Ederim

46 5 135
                                    

Allah'ım, Allah'ım ateşlere yürüyorum :)

Geç geldiği için özür dilerim. Boş vaktim yoktu diyelim. O yüzden uzun bir bölüm yazdım.

Ama lütfen yorum yazın. Cidden düşüncelerinizi merak ediyorum💙

O zaman sizi bol yakınlaşmalı ve konuşmalı  bir bölüm ile baş başa bırakıyorum.

İyi okumalar Efenim♡

•••

"Kook senin kırmızı kazağını giydim haberin olsun"

"Sağ ol Jimin ama giydiğin zaman haber vermen ne kadar mantıklı güzelim?"

"Haklısın.. hadi çıkalım artık."

Onun bu haline göz devirerek, banyonun kapısına tıkladım.

"Jin hyung saygısızlık gibi olması inan umurumda değil ama sen iki saattir ne bok yiyorsun amına koyayım?" derken cümlemin sonunda sesim gittikçe yükseldi. İki saattir onun hazırlanmasını bekliyoruz çünkü.

Kapıyı açtı ve jöleli saçını eli ile düzeltirken dışarı çıktı.

"Ne bağırıyorsun velet? Hayır, kendimize özende gösteremiyoruz. Tabii sizin gibi pasaklıların yanında bakımlı ve temiz olmak suç değil mi?"

Bu haline güzel bir kahkaha attım. Çünkü ciddi şirin görünüyordu. Bu yaptığım suçtu çünkü onu tatlı bulmamızdan hoşlanmıyordu.

O her daim seksi olduğunu düşünüyordu.

"Hadi geç kalacağız, dışarı çıkın artık," diyerek kapının yanında bize bağıran jimin'e doğru adımlamaya başladık.

Yol boyunca sadece boş konuştuk ve her zaman ki gibi sebepsiz yere gülmeye başladık. Ve en sonunda olay dün yaşanan jin'in rezilliğine gelmişti.

"Ay acaba jin ile beraber okula girmesek mi kook?"

"Ne diyorsun lan sen piç? Benden mi utanıyorsun?"

"Ulan utanması gereken sensin onu bile biz senin yerine yapıyoruz."

"Dostum.. ben harikayım. Kendine bak sen. Kantinde kaç defa gülerken yere yapıştığını sayamıyorum bile artık."

İkisi de birbiri ile laf dalaşına girerken ben sadece gülerek onları dinliyordum. Jimin'in bahsettiği olay dün kantinde yaşanmıştı. Son teneffüste kantine indiğimizde aynı zamanda da jin'e, jack'i göstermiştik. Ve o, onu ilk gördüğünde birden 'siktir bu cidden yakışıklı..' diyerek bağırmıştı ve jack'te dahil birçok kişinin yüzünün bize dönmesine sebep olmuştu.

Tabii o sırada jim ile ben yerdeki fayansları yorumluyorduk.

Ama maalesef gene arkadaş aşkımızı gururumuzdan üstün tutarak birlikte okula girdik.
Zaten herkes jin ve bize baktığında yakışıklılığımızdan, rezilliklerimizi unuturlardı bile.

Sınıflara girerken jin ile ayrılmış ve jim ile birlikte sınıfa girmiştik. Gözüm nedensizce sırama baktığında tek olduğunu gördüm ve jack'in dün yanımdan ayrıldığını hatırladım.

Sanırım dün ki konuşmamızdan incinmiş beyimiz(!).

İlk ders başladığı gibi direkt uyumak için gözlerimi kapatmıştım. Hadi ama kim resim dersini sever ki? Yada şöyle diyelim, benim için uyumak daha kârlı bu derste.

•••

Birisinin bedenime çarpması ile düşmemek için hızla gözlerimi açmıştım. Bir insana uyurken bile rahat olmaz mı ya?

Undercover Mission |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin