19.Bölüm (F)

61 10 0
                                    

Yazardan~

Elindeki albümü kapatıp bir kenara koydu Jimin. Yanındaki yoon Ji yi kucağına alıp yanağını öpmüştü.

"İşte bizim hikayemizde böyleydi tatlım bakalım seninki nasıl olacak."

Gülüp son kez yanağını öpmüştü. Kapının çalmasıyla kucağından indirip kapıya ilerledi.

Yoongi ve Jimin üniversiteleri bittikten 4 ay sonra evlenmişlerdi.
Jiminin ısrarları ile evlatlık olarak yoon Ji yi evlatlık edinmiştiler.

Yoon Jin 3 aydır bu ailenin içindeydi vede çok mutluydu. 6 yaşında olmasına rağmen çok zeki ve çevikti.

Kapının tekrar çalınması ile göz devirip açmıştı. Tabi üstüne düşen bir Jungkooku beklemiyordu.

Kapı açılır açılmaz yaslandığı yerden Jiminin üstüne düşmüştü. Yoon Jin ikiliye gülerken Jimin ise bağırıp üstünden itmeye çalışıyordu.

'' Bağırmasana be! Bide kulağımın dibinde bağırıyor manyak."

" Sende üstümden kalk ozaman! Ne yedin de bu kadar ağır oldun ya!"

İkili mırıldana mırıldana ayağa kalkmıştılar. Yoon Jin ise kolktukta oturmuş elindedi albüme bakıyordu. Junkook ise kolunu önünde bağlamış bir şekilde salona yürürken arkadan gelen Taehyung baş selamı ile gülümsedi ve içeri girdi. İçerden Yoon Ji'nin ve Jungkookun gülüşme sesleri geliyordu.

İkili önce birbirine bakıp sonra ise salona geçtilet. Tabi etrafta dönen Jungkook ve Yoon Jin beklemiyordular. Jungkook önden Yoon Ji'n ise arkasından elinde ayıcık ile koşuyordu.

"Yaa~ biraz yavaş koşş yetişemiyom."

"Ama böylede oyunun bir anlamı kalmazki."

Yoon Ji en son pes etmiş ve yorgun bedenini koltuğa bırakmıştı. Jimin ile Taehyung ise onlara gülmüş daha sonra ise Jimin içecek bişeyler getirmek için mutfağa gitmişti.

Buzdolabından Yoon Ji'nin en sevdiği meyve suyuyu çıkartıp dolaptan bardak almıştı. Meyve suyuyu bardağa doldurup yanındaki tepsiye koymuştu. Daha sonra tekrar dolabı açıp limonata çıkarmıştı. Yoon Ji'nin limona alerjisi olduğu için içemiyordu zaten.

Bardaklara limonata doldurup tepsiyle beraber salona gitmişti. Elindeki tepsiyi masaya koyduğu an kapı çalmıştı. Muhtemelen Yoongi gelmiştir diye düşünüp kapıya ilerledi.

Kapıyı açtığında ise Hyunjin ile Felixi karşısında görmüştü. Felix hemen öne atılıp arkadaşına sarılmıştı. Hyunjin ise kenarda gülümsiyerek ikiliyi izliyordu.

Felix arkadaşından ayrılıp gülerek suratına bakıyordu.

"Ulan çok özlemişim be seni!"

"Bende seni özledim felixciğim"

İkilinin arasında geçen sohbeti yanlarına gelen yoongi ile bozulmuştu

"Bebeğim ben geldim."

"Hoşgeldinn~"

Yoongi elindeki poşetleri bir kenara koyup Jimine sarılmış ve yanağını öpmüştü. Diğerleri ise ikisini yanlız bırakmış Jungkook'un yanına gitmiş yere oturmuştu.

Yoonmin ikilisi ise poşetteki açıştırmalık vb. şeyleri dolaba yerleştiriyorlardı. Jimin elindeki kavanozu üst rafa yerleştimeye çalışıyordu evet sadece çalışıyordu boyu kısa olduğu için bir türlü üst rafa yetişemiyordu. Daha sonra Yoongi arkasından kavanozu alıp üst rafa koydu. Jimin şaşkınca arkasını dönmesiyle tezgah ile Yoonginin arasında kalması bir olmuştu.
(Jimin=Y/N alödmhöfö)

Tekerlekli sandalye | Yoonmin | ✓TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin