Merhaba merhaba merhabaEvet yaşıyorum ölmedim kfngmskal
Tıkandım aklıma fikir cidden gelmiyor zaten 2 bölüm sonra final yapıcam 1-2 tanede özel bölüm yazar biter gider işte
Neyse hadi iyi okumalar
---
Gözümü yüzüme konan öpücükler ile uyandım. Keşke önceden de böyle uyansaydım. Bana gülümseyerek bakan yoongiye baktım ve bende gülümsedim.
"Sonunda uyandın, uyuyan güzel."
Dediğine gülüp yatakta dikleştim.
"Sen ne zaman uyandın ki?"
"On dakika olmuştur yani."
"Ne yani on dakikadır beni mi izliyorsun?."
Kalbim biraz yavaş mı olsan.
"Evet. Hiç sıkılmadan seni sonsuza denk izleye bilirim."
Yüzüme eğilip yanağıma bir öpücük kondurdu. Bunun sabah romantik perileri geldi sanırım. Kalçama giren ağrı ile tısladım.
" Hay ben böyle işin."
Ne kadar fısıltıyla söylesemde kıkırdama sesini duyunca yoonginin duyduğunu fark ettim. Hayır jimin utanma.
"Ne gülüyorsun be!"
Dediğime daha çok gülmeye başladığında bende onun gülüşüne bakarak gülmeye başladım. Gülmeyi bırakıp bana bakmaya başladı. Gözünü bile kırpmıyordu, acaba ne yapacak? Gözümü kısıp ona doğru baktım.
"Ne oldu-"
Sözümü kesen yoonginin dudaklarıydı. Başta şaşırsamda karşılık vermeye başladım. O benim üst dudağın ile meşgulken bende alt dudağı ile meşguldüm.
Ayrılıp alınlarımızı birleştirdim. Sadece birbirimize bakıyorduk. Çok garip değil miydi? Bundan aylar önce sana zorbalık yapan, sürekli dalga geçen birisiyle şuan bunları yaşamak...önceden birisi gelip deseydi buna gülüp geçerdim ama şuan... herşey çok çabuk gelişti.
O gün kamp olmasaydıda böyle olurmuyduk? Belki daha farklı olurdu ama illaki olurduk. Aşk böyle işte ummadığın kişilere aşık oluyor ve sevgili olup onunla bir ömür yaşayıp gidersin. Bizim aşkımız gibi. Ama bazı aşklar kısa sürer. Taehyung ve jungkookun ki gibi. Evet ayrıldılar, ama ben inanıyorum onaların sevgisi çok güçlü 1 aya kalmaz yine sevgili olurlar.
"Yoongi sence bizde bir ömür böyle gidermiyiz?"
Önce geri çekilip bağdaş kurdu sonra ise bana baktı.
"Nereden çıktı bu şimdi?"
"Hiç.. aklıma geldi bir anda."
Yatağın köşesine oturup ayağımı sallamaya başladım. Ya bu aşkımız bir ömür boyu gitmezse? Belimden tutulmam ile irkildim.
"Ne düşünüyorsun bu kadar?"
Kafasını boynuma gömüp daha çok sarıldı bana. İç çekip kafamı onun kafasına yaslayıp açık camdan bulutlara baktım.
"Liseyi bitirmemize 1 yıl kaldı. Ben senden ayrılıp başka bi şehre gitmek istemiyorum."
"Biliyorum bebeğim bu yüzden çalışıp aynı üniversiteye gitmeyi hak kazanmamız gerek."
Başımı hafif sallayıp onu onayladım.
°°°
Zaman atlamsı 1 yıl sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tekerlekli sandalye | Yoonmin | ✓TAMAMLANDI
عشوائي^DÜZENLENİYOR^ "Hey jimin kalksana ayağa" "Çok mu komik yoongi " #1-yanlızlık