Hyunjin;
Bugün yine konser için dans provası yapıyorduk. Provamız 1 saat kadar sürmüştü prova bitişinde herkes nefes nefese kaldı. Minho hyung her zamanki gibi yanıma gelip sataşmaya başladı.
Kıçıma vurdu ve kaçtı sonrada "hyunjin shii beni öpermisin" diye dalga geçti.Gitmesini söylediğimde ise "hyunjin shii çok kötüsün" diyerek diğerlerine sataşmaya gitti. O sırada grubumuzun civcivi felix güler yüzüyle yanıma yaklaştı. "hyung bu akşam boş musun bir yerlere gidelim." dedi.
Onu kıramazdım çünkü o benim en yakın arkadaşımdı."Olur" hem benimde canım sıkılmıştı dedim.
Felix'in mutlu olduğu yüzünden okunuyordu. Akşam oldu ikimizde giyinip çıktık. Felix yakınlarda çok populer bir yer olduğunu söyleyerek beni oraya götürdü.
İçeri adımımızı atarken keşke buraya gelmeyi kabul etmeseydim dedim.Çünkü minho hyung karşımda bir kızla öpüşüyordu elim ayağım titredi felix'e belli etmeden masaya oturduk bir anlığına şaşırsamda miho hyung'un bir play boy olduğu akıla geldi. Peki neden gözlerim dolmuştu bu zaten hep alışık olduğum bir şeydi minho hyung her hafta başka bir kızla birlikte olurdu.
Ama bu sefer ne farklıydı neden gözlerim dolmuştu felix'e lavaboya gideceğim dedikten sonra kalktım ve lavaboya gittim göz yaşlarımı tutamadım ve hıçkıra hıçkıra ağladım sonra ağlamam bittiğinde bir an Acaba minho hyung danmı hoşlanıyorum dedim bu doğru olamazdı aklımdaki düşünceleri Bi kenara bırakıp Felix'in yanına gittim.
Sonrasında kalkıp eve gittik minho hyung ile aynı odada yatıyorduk onun yüzüne nasıl bakıcaktım hiç bir fikrim yoktu eve geldim minho hyung çok mutlu görünüyordu.
Hemen yatağa attım kendimi ancak gece olanları düşünmekten uyuyamadım._______________
Çok kısa oldu hiç beğenmedim ama bidaha kine güzel olacak
Hyunho ile esen kalın bayy 🐇🦙