~8~1 yıl sonra~

17 0 0
                                    

Hyunjin:
Her zamanki gibi minho'nun evine gittim oh doğru söylemeyi unuttum artık yurtta kalmıyoruz herkesin kendine ait bir evi var neyse işte anladınız bende şimdi sevgilimin evine doğru yol alıyorum.

Bu hafta neredeyse hiç görüşmedik bu yüzden onu ve kedilerini çok özlediğimi fark ettim o yüzden gecenin 01:00'inde sevgilimin yanına gidiyorum neyse ki minho'nun evi evimden çok da uzak deil bu yüzden istediğim zaman onu görebilirim .

Minho'nun evine vardığımda ışıklar hala açıktı evet bı anlık şaşırdım ama sonra minho'nun zaten genelde geç saatlere kadar uyanık kalan biri olduğunu bildiğim için garipsemedim.

Binadan içeri girdim ve kapısına kadar geldiğimde gördüklerime inanamadım bir kadın ayakkabısı minho'nun kapısının önünde bunların ne işi vardı sinir ve üzüntü karışımı bir duygu hissediyordum kapısının şifresinin bildiğim için içeriye daldım.

Minho'nun eski sevgilisi yeji ile minho öpüşüyordu minho onları fark ettiğimi fark etmiş olacak ki yanıma geldi ve özür dilemeye başladı"düşündüğün gibi deil yanlış anladın o beni öptü"

Şaşıp kalmıştım minho nasıl böyle bişi yapardı "o mu seni öptü ne fark eder minho gayet güzel karşılık veriyordun" minho'nun böyle bir şey yapmasını asla beklemiyordum gözüm den yaşlar geliyordu.

Minho mahçup bir şekilde"hyunjin bak öyle deil her şeyi aciklaya bilirim"inanmadım"gerçekten o sarhoş ne yaptığını bilmiyor"

Minhoya okkalı bir tokat yapıştırıp hemen ardından hızlıca binadan çıktım...

Ertesi gün kalktığımda gözlerim dün gece ağlamaktan şişmişti üyeler bunu fark etmiş olacak ki seungmin yanıma geldi.

"Hyunjin iyi misin minhoyla mı tartışınız"

"Gözlerin şişmiş ağladınmı sen hemen o salağa haddini bildireceğim"

"Naptı sana çabuk söyle"

Olan biteni seungmin'e anlattım (yazmaya üşendim ksks)

Aslında o da şaşırmadı çünkü minho hyung'un eski sevgililerinin çok olduğunu biliyordu ancak onun ihanet edeceği kişinin ben olacağım onun aklına da gelmemişti.

Ardından bir kapı tıklatma sesi duyduk bu Chan hyung'du belliki olanları duymuş ve olduk ça şaşırmıştı ancak ikisinin kimseye söylemeyeceğini bildiğim için rahattım..

minho🙄

Seung
Lan amına kodumun davarı jinnie yi
Aldattınmı lan oç minho

minho
Seung inan bana öyle deil
hyunjin yanlış anladı

Seung
Ne yanlış anlaması olm
Bildiğin öpmüşsün kızı oç

minho
İşte onu diyorum yanlış anladı diye
Ben o kızı öpmedim
İçkiliydi gecenin bı yarısı geldi dayandı kapima

Seung
Açmasaydın kapıyı sevgilim var deseydin
O evladı

minho
Bisi yapmicam dedi
Bişi soyliyim gitcem dedi
Kapıyı actigim gibi
Üstüme atladı orospu karı
O sırada da hyunjin geldi işte
olay bu

Seung
Olsun yi de kızla dudak dudağa deymis
Ben soyliyim affettirmesi zor bı yol bul
Ee hyunjin görünce napti bize anlatmadı

minho
Okkalı bir tokat attı gitti
Hala acıyo

Seung
Ohh iyi yapmış aferin pasama
Sana az bile ama neyse🙄


___________

Ehhehehehehhehehhe sizce seungmin minhoya ne dedi...
Minhoyla hyunjin barışacak mı... Olaya ihtiyacım vardı böle bişi buldum neyse yorum larınızı önerilerinizi ve beğenilerinizi bekliyorum hyunho ile esen kalın 🦙🐰🎀👉👈🎀

PLAY BOY | HYUNHOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin