Hyunjin ;
Ertesi sabah gözümü siken güneş ışığına içten içten küfür ederken birden dün gece olanları hatırladım birbirine karışan nefeslerimiz ve bütünleşen vücudumuz.Dur bir dakika ben ne düşünüyorum düşündüklerimi fark edince kızardığımı fark etmemişim ve birden "iyimisin bebeğim" diyen yanımdaki bedene takıldı gözlerim yatakta çok yakışıklı göründüğünü düşündüm tüm bunları düşündükçe dahada kızardım istemsizce.
"Hyunjin iyimisin"
Duyduğum sesle kendime geldim.
"A şey evet iyiyim niye sordun"
"yüzün kıpkırmızı olmuşta ondan"
"Hee sen onu diyosun biraz sıcakladımda ondan"
"eminmisin benim yakışiklılığımdan olmadığına"
"N-ne hayır asla şey aslında e-evet düngeceyi hatırladım ondandı ama sakın gülme"
Birden kıkırdadı karşımdaki beden.
"bu muydu yani tek nedeni"
"e-evet"
"güzelmiydi bari seni memnun edebildim mi?"
"yaa minho şaka yapma komik değil"
"şaka yapmıyorum ki güzelim ciddiyim"
"o-ozaman ş-şey kötü değildi yani şey yanlış anlama kötü demedim ş-şey yani güzel demedim yani kötüde değildi off ne diyorum ben böyle dürüst olmak gerekirse çok güzeldi ohh rahatladım sonunda söyleyebildim"
Ne söylediğimin farkına yeni varmıştım işte şimdi sıçtım diye geçirdim içimden.
"hyunjin"
"e-efendim minho"
"işte bunu söylememeliydin"
"nasıl yani minho anlamadım"
"anlamamazlıktan gelme hyunjin"
Minho tam beni yatakta köşede sıkıştırdığı zaman birden kapı tıklatıdı tıklatan chandı.
"çıkın hadi yemeğe gelin çifte kumrular sizi"
"geliyoruz chan"
Bu da benim işime gelmişti hemen kalkıp üstüme birşeyler geçirip salona geçtiğimde içimde şimdi sıçtım dedim çünkü dünden kalma kıçım çok acıyordu nasıl oturacaktım.
"hyunjin hadi otursana" dedi chan
"boşver chan ben aç değilim"
Nedenini anlamış olacakki seungmin
"onu rahat bırakın belliki minho güzel saplamış hyunjin'e"
Birden masadaki herkes bana gülmeye başladı çok utandım Ardından minho fark etmiş olacak'ki
"yeter artık susun komik değil" dedi ve herkesi susturdu ancak açlıktan ölecektim nasıl yemek yiyecektim tam ben böyle düşünürken dudağımda sivri bişey hissettim
Minho çatalı ağzıma dayamış
"hadi aç ağzını aç kalma hyunjin"Ağzımı açtım ve onun beni yedirmesin izin verdim...
1 hafta sonra
Koltukta oturmuş herzaman ki gibi film izliyordum ardından biraz uykum geldiği için kafamı geriye yasladım.
Gözlerimi açtığımda tepemde duran minhoyu görmem bir oldu bana bakıyordu bana gülümsedi bende ona gülümsedim Ardından yüzüme yaklaşmaya başladı.
Gittikçe yakınlaşıyor ve nefesini yüzümde hissediyordum yavaşda olsa dudaklarımız birbiriyle buluştu ve birbirimize yoğun bir öpücük bıraktık...
______________
Evetttt bu bölüm biraz fazla romantik oldu gibi ama ben yazarken eğlendim umarım sizde okurken eğlenirsiniz oylamayı ve yorum yazmayı unutmayın sizleri seviyorumm
Hyunho ile esen kalın bayy 🐇 🥟