Hyunjin;
Ne minho az önce bana tatlımı dedi ben mi yanlış duydum doğruya lee minho artık benim sevgilimdi ama hayır mutlu olduğumu ona belli etmemeliydim onun yüzünden çok acılar çektim şimdi o sürünsün görelim bakalım."banane minho yaptığın beni çok kırdı"
"bebeğim gerçekten amacım seninle dalga geçmek değildi"
Onu bu halini görünce istemeden sırıttım minho beni fark etti ve ne yapmaya çalıştığımı anladı.
"dur Bi dakika bilerek böyle yapıyordun değilmi."
"şey evet" istemeden ağzımdan Bi kahkaha çıktı minho bana şaşırmış bir halde bakıyordu.
"seni küçük buraya gel" gıdıkladı ancak birbirlerine gittikçe dahada yakınlaşıyorlardı bir anda minho durdu.
"seni durmadan öpesim geliyor hwang Hyunjin"
onu bu sözü karşısında yüzüm istemsizce kızarmıştı.gözlerini kapatıp yaklaşmaya başladığında olacakları anlayıp gözümü kapattığım anda biri odaya girdi bu kişi chandı.
"biliyordum"
Ardından herkes evett doğruymuş diye bağırdı. Ne olduğunu anlayamadan tam açıklayacakken "biliyorduk zaten" dedi chan
"ne-nasıl" dedim
"aslında dün siz uyuyunca telefonumu sizin odada unuttuğumu fark ettim bunun üzerine sizi gördüm ve herkes geldi ve sizi birbirinize sarılıp uyuduğunuzu gördük ancak bilmeden konuşmak istemedik. Ve de sabah şu bacak meselesinden sonra arka arkaya odaya gittiğinizi gördükten sonra sizi kapıdan dinle miş olabiliriz"
Ardından changbin taklit etti.
"Seni duğur mdanj öpesim geliyo hwan hyunjin sjsjjs"
ardından herkes gülümsedi ve minho şöyle dedi.
"tm o zaman herkes çıksın bizim hyunjin le işimiz var" dedi minho.
"dur bir dakika benim niye bundan haberim yok minho"
"az önce gözünü kapatırken öyle demiyordun ama güzelim"
Ardından herkes o odadan. Çıktı tam kaçacaktımki anahtarla kilitleme sesi geldi.
Seungmin kapıyı kilitlemişti.
"Haydi size kolay gelsin."
Ardından minho bana doğru adım atmaya başladı o bir adım attığında ben bir adım geri gidiyordum en sonunda fark etmeden yatağa kadar geldiğimi fark etmeden yatağa düştüm ardından minho üstüme doğru eğildi ve dudaklarımı emmeye başladı.
MİNHO;
Üstüne eğildiğimde ilk dikkatimi çeken şey dudakları oldu dudakları yakından daha dolgun ve güzel görünüyordu hızlıca alt dudağını emmeye başladım biraz emdikten sonra üst dudağına geçtim ve hafif ısırdım ardından ağzından bir inleme kaçırdı.
Onu yoğun öperken düğmelerimi çözdüğünü fark ettim işini kolaylaş tırmak için bende onun kiyafetini çıkardım artık aramızdaki tüm fazlalıklardan kurtulmuştuk daha rahat etmesi adına onu basenlerinden tutup kucağıma alıp kendim yatağa oturdum.
Yoğun yoğun öpüşürken bir yandan da elimi kalçasında gezdirdim. Sonra dilimi yanağında gezdirip kulağına kadar gelip kulağını ısırdım ağzından bir inleme daha kaçtı onun inlemeleri arttıkça kendimi daha çok şey isterken buldum ancak onun canının yanabileceği geldi aklıma dudaklarımı ayırıp nefes nefese zorda olsa konuşa bildim.
"canın acıyorsa veya istemezsen burada kesebiliriz" dedim.
Aslında ben bile kendimi tebrik ettim o kadar şeyin üstüne kendimi durdurup ona bu soruyu sorabilmek benim için çok zordu.
"ş-şey devam edebilirsin A-aslında bende istiyorum"
"A-Ancak gerekli malzemelerin varmı"
Hemen yanı başımdaki çekmeceden prezervatif ve birde kayglanlaştırıcı alıp sertliğime geçirdim.
Ardından bana istekle bakan vücuda tekrar kendimi bıraktım...
-------------------
____________________
Agagagaggagag
Çok utanıyorum ben yazdıktan sora okumaya utanıyorum
O yüzden hatalarım olabilir sorry
Umarım beğenmistirsiniz
Hyunho ile esen kalın bayy 🐇🥟