Yazardan;
Bir kaç saat sonra dışarı çıktılar genç bir anlık karar ile saçını boyatmaya gitti artık saçları mor du biraz gezdikten sonra yurda geldiler.Genç çok şaşkındı çünkü oda arkadaşı hyunjin saçını sarıya boyamıştı genç şaşkınlığını üzerinden atarak sarı bedenin yanına gitti.
"hyunjin shii artık yeni civciv sensin galiba"
"Sende galiba patlıcan olmuşsun "
Genç sarı bedene o kadar odaklanmıştıki kendi saçını unutmuştu.
Minho
Hyunjin eliyle saçımı okşadı onun bu haraketinden bir gram rahatsızlık duymadım daha çok rahatlamıştım
Aslında şunu fark ettim ben hwang hyunjin'e aşıktım.Herkezden önce odama girip yattım gece 03:00 de telefonum çaldı arayan kişiyi gördüğümde gözlerime inanamadım bu hyunjin di gelde akşamları aramazdı hemen telefenu açtım.
"alo"
"Alo hyung "
Minho başkası olsa çok büyük küfürler ederdi ancak konu sevdiğikişi olunca işler değişti.
"efendim hyunjin"
"Dışarı gelsene"
"tamam bekle geliyorum"
Altıma siyah bir eşofman geçirip dışarı çıktım hyunjin büyük beyaz montunun altında kaybolmuştu hızlıca yanına gittim"hyung gelmişsin"
"gelmesemiydim"
"yok öyle demek istemedim"
"ne demek istedin?"
"boş ver, hadi deniz kenarında yürüyelim"
Bir süre deniz kenarında yürüdük hyunjin bir banka oturdu ve eliyle yanını işaret etti. Yanına oturdum.
"sana bir şey söylemem gerek hyung"
"Tabi, söyle"
"h-hyung şey ben"
"evet sen?"
"b-ben..ben"
"..."
"hyung ben senden çok hoşlanıyorum hemde içime sığmayacak sensiz ölücekmişim kadar ve b-"
Hyunjin'in sözü minho'nun dudaklarını dudağına bastırmasıyla kesildi. Minho dudaklarını ayırıp "bende seni seviyorum hwang hyunjin hemde herşey den daha çok sev-" bu sefer minhonun sözünü kesen hyunjin"in dudaklarıydı.biraz yoğun bir öpücükten sonra.
"hyung bunu üyelerden saklayalım"
"neden"
"hazır hissetmiyorum"
"peki"
Bu cümleden sonra geceyi süsleyen yoğun bir öpücük verdiler birbirlerine.
_______________
Çok hızlı oldular biliyorum ama dayanamadım
Ama daha olaylar olacak
Hyunho ile esen kalın🐇🦙