Kapitel 4- panikatacken❣️

113 1 0
                                    

det var måndag. Det hade precis varit helg och Josef och Alex var tidiga på jobbet denna dagen. Josef hade mått dåligt ett långt tag men han hade inte delat med sig med de till nån. Denna dagen mådda han verkligen inte bra, han blev helts snurrig och började gråta och skakade liksom bara. Han trillade ner på golvet och svimmade. Alex sprang in i skrek
-Josef hallå!!!
han vaknade inte. Alex skakade han och han började vakna till och satt sig upp mot väggen. Josef börjar gråta. Alex sitter mitt emot han på golvet. Alex lutar sig mot han och kramar om han. Hon frågar om han är okej. Josef svarar
-mm
Hon säger att han fick en panikattack och undrar om han mår dåligt.
Han svarar att han har mått dåligt en lång period men har inte berättat det för nån.
Alex sitter sig mot väggen och Josef lutar sig mot henne. Alex tröstar han och dom reser sig upp och Alex ger Josef en kram. När dom kommer ut från Josefs arbetsrum så kollar alla på dom jätte konstigt. Josef blir osäker och kollar på Alex, Alex ler mot Josef och bryr sig inte om vad dom andra tycker. Dom sätter sig vid samlingsbordet och det är helt tyst till Alex ställer sig upp och ska berätta för alla vad dom ska jobba med idag. Det hade hänt ett inbrott på en bank som dom behövde rota i lite. De var egentligen inte deras jobb men dom hade inget annat för sig. Alex sa till Josef att han skulle åka med Alex ut. Dom åkte iväg till banken där inbrottet hade skett, när dom knackade på öppnade igen så Josef gick åt ena hållet runt banken och Alex gick åt de andra hållet. När Alex gick tillbaka var Josef borta. Hon sprang runt och hon såg Josef sitta där mot väggen och grät. Alex satt sig bredvid honom och kramade om han.

Beck-jolex💘❣️Where stories live. Discover now