1

302 15 1
                                    

"Píp, píp, píp" piští budík přes celý můj pokoj. Vyletím celá natěšená zpostele. "Konečně!" křičím si sama pro sebe. Aby jste se nelekli, normálnětakhle nejásám. Ba naopak, jsem stejná jako většina lidí a nenávidím, kdyžmusím vstávat. Ale dneska je to jiné. Dneska je totiž už konečně ten den, nakterý se tak dlouho těším. Dneska je totiž Utubering! Otevírám skříň a vytahujijednotlivé kousky oblečení, abych si vytvořila svůj dnešní outfit, který už mámpředem namyšlený. Soukám se do highway kraťásků s okrasně potrhaným vzhledem.Přidávám uplý bílý crop topík. Jelikož tam mám v plánu být do úplného konce,tak potřebuji I nějaký svetřík, abych hned neumrzla. Přeci jen je teprvezačátek léta, takže žádná sláva. Hodnou chvíli vybírám, co by se hodilo nejvíce.Nakonec zvítězí jemně béžový svetřík. Pak ještě pár zlatých ozdůbek v podoběnáramků, náhrdelníku a nějakých random prstýnků a celý look zakončím svými nejoblíbenějšímisvětle hnědými slunečními brýlemi, které mají skla ve tvaru srdíček. Prostěmaximální roztomilost, jak by řekla Shopaholic Nicol. Usměji se. Představa, žeuž dneska tam se všemi budu je prostě dokonalá. Když už jsem se konečněoblékla, tak jsem vykročila směrem koupelna. Ranní higiena, troška makeupu,abych na fotkách nevypadala jak bledule a přitom kontroluji youtube. Pusím sipár videí a když už jsem I tady skončila, tak už jdu konečně na snídani. "Dobréránko!" pozdravím všechny u stolu a jdu si nasypat cereálie. Ještě je zalijimlékem a sedám si za nimi. Sotva si sednu už mi píše Kate. Ano, Kate, nebovlastně Kačka je moje nejlepší kamarádka společně s Rozárkou, ale nikdo už jíneřekne jinak než Rose. Bez váhání otevírám messenger a zahledím se do mobilu,co tak vlastně důležitého píše: "Luci! Mám krizi!". Co to může jen za krizibejt? Beztak to bude krize jejího šatníku. Na to ji znám už nějaký ten pátek."O co se jedná?"odpovídám bleskurychle. "Máma mi ještě nevyprala tu košili, cojsem si chtěla oblíct! Musíš mi pomoct!" usměji se. Jak kdybych to neříkala."Čemu se tak blbě tlemíš?" ptá se mě bratr, který si sedá se svojí porcívaječiny vedle mě. "Kačka má krizi šatníku." Odpovídám s úsměvem od ucha kuchu. Vím, že brácha ji nemá zrovna v lásce. Kdežto o Rose by se mohlpřetrhnout. Místo odpovědi jen obrátí oči v sloup a dává se do jídla.

Utubering - den, kdy se vše změníKde žijí příběhy. Začni objevovat