8

120 10 4
                                    

Když jsme došly, tak u stolu seděli jen Martin s Kate. No, ty rušit nebudu. Hledám někoho, koho bych poznala. Né že bych je neznala, ale někoho kdo by poznal I mě.

"Jakto, že nemáš žádný pití?" zeptá se mě někdo za mnou. Otočím se, abych ho viděla, ale podle hlasu tipuju Hoggyho. Jakmile se otočím, zjišťuji, že jsem se nespletla. Byl to opravdu Petr.

"No, já ani nevím." Řeknu rychle a sama přemýšlím, kde jsem tu colu s rumem nechala.

"Tak něco objednáme!" vybídne mě a jdeme směrem k baru.

"Tak co piješ slečinko?" zeptá se mě popichovačně.

"Já piju většinou vodu." Řeknu tiše.

"Vodu? Kde jsi nechala písmenko K?" přidává se do debaty Shopaholic Nicol.

"Neřekla bych." Usměji se nevinně.

"Tak to musíme změnit." Řekne Petr.

"Takže vážená slečno Nikol Čechová, co by jste tady Lucince doporučila?" řekne se smíchem. Vážně mi řekl Lucinka? Opravdu si pamatuje moje jméno a ještě mi řekl Lucinka? To je boží! Až se červenám!

"No, ačkoliv to bude znít divně, tak drink s názvem Sex on beach je podle mě nejlepší volba." na slovo název dala opravdu velký důraz, abychom si o ní nemyslely bůhvíco.

"Souhlasíš?" zeptal se mě Petr.

"Hele takové lákavé nabídce se nedá odolat." Řeknu s úsměvem a za pár vteřin už držím svůj drink v ruce.

"Takhle se mi to líbí." řekne Petr.

"A ty se znáš s Martinem odkud?" začne debatu Petr.

"Přes naši kamarádku Rose." Řeknu a ukážu na ni, protože stojí uprostřed parketu.

"Přes Rose?" zeptá se mě, jakoby mi nevěřil.

"No, chodila s Martinem do třídy v Praze, ale pak se přestěhovala k nám na stejnou ulici, kde bydlím."

"A ty bydlíš kde?" pokračoval ve vyptávání.

"V Kladně." Odpovím s úsměvem.

"A vsadím se, že v Kladně bydlí I Kate, že?"

"Přesně! A s Kate jsem nejlepší kamojda už od první třídy." Dořeknu, aby byl přeci jen trochu v obraze.

"A ty sleduješ YouTube?"

"Já se dokonce I snažím natáčet, narozdíl od těch dvou." Pochlubím se mu.

"Vážně? Se na tebe musím doma kouknout!" řekne potěšeně. Ano! Ano! A Ano! Slavný Petr Lexa se koune na můj youtube kanál. To je jako splněný sen!

"A ty natáčíš už jak dlouho?"

"Nedávno to bylo půl roku zhruba." Odpovím a celá se červenám. Nemůžu uvěřit, že Hoggyho zajímá můj youtube sen.

"Půl roku? To je docela chvilka." Řekl a zadíval se na mě pohledem, jakoby mi nevěřil.

"No, tak na vás nemám, ale snažím se."

"Snaha je důležitá a za chvíli budeš slavit taky tisíce odběratelů!" povzbudil mě.

"Předevčírem jsem dosáhla 2 000 odběratelů, takže už se slavilo." Řeknu pyšně.

"Wow, tak to gratuluji." řekl uznale.

"Děkuju." Zaševelím a štěstím bych mohla skákat třicet metrů do vzduchu.

"Co vy tady tak sami?" přidá se někdo do debaty. Podle hlasu typuji Natylu.

"Povídáme si tady o úspěšné youtuberce." Odpoví s úsměvem Petr.

"Úspěšné youtuberce? Takže o mě?" řekne se smíchem Stejk. Všichni se začneme smát. Stejk prostě umí vyřešit situaci.

"Stejku, já vím, že sis na to ještě nezvyknul, ale ty už nejsi Kotletka." Řekne se smíchem Petr.

"Nejsem? A kdo je teda Kotletka?" řekne s hraným vyděšením Stejk. Ještě chvíli jsme si dělali všichni srandu z Kotletky a pak už došel I Vadim.


Další kapitola <3 Doufám, že se líbila.

! A do komantářů prosím napiště, jestli chcete více rozhovorů z baru, nebo to mám už zkrátit :) !

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 13, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Utubering - den, kdy se vše změníKde žijí příběhy. Začni objevovat