Ručníkem jsem otřela tu nehorší vodu a ted už I s ostatními fanoušky sledujeme předávání Utubering adwards. Jo, ten den utekl nějak moc rychle. Předávání vyhrál Gogo, Teri a skupina Slza, která potom měla svoje vystoupení. Sice jsme I s Martinem stály docela daleko od hlavní stage, ale I tak jsme si užily tu perfektní show a zpívali s nimi písničky, které jsme znali. Bylo to opravdu luxusní a ty ohnostroje na konci to jenom podtrhly.
"Wow." Vydechla jsem, jakmile celá tahle podívaná skončila.
"Boží co?" zeptala se Kate.
"Absolutně." Doplnil jí rychle Martin.
"Tak co teď?" ptá se Rose.
"Hele, po skončení jsme se domlouvaly youtubeři, že zajdeme společně někam na jídlo a někam to zapít." Vysvětlí nám.
"Zapít?" ptám se ho se svraštěným čelem.
"Limčou samozřejmně." Odvětí mi s úsměvem a já s holkama se dáváme do jakého si uchcechtnutí.
"Limča? Já myslela, že teďka frčí kofola." Přidává se do konverzace Rose.
"Dáš si fofolu?" vyhrkneme všichni zaráz a chytáme neuvěřitelný záchvat smíchu. Ať žijí reklamy.
"Takže půjdete s náma?" ptá se nás, až se uklidníme a nalapeme trochu vzduchu k nadechnutí.
Všechny tři se na sebe tázavě pohlídneme a zakřičíme společně: "Jo!". Zase se dáváme do smíchu a to už za námi přichází ostatní youtubeři. Chvíli si nás prohlížejí až nás nakonec Martin představí.
"Tak tohle jsou moje kamojdy Rosie, Luci a Kate." Řekne Martin a já jen mávám na náznak pozdravu. "No a my vás vlastně známe z youtube." Řekne Kate a všichni se usmějí. Ještě chvíli čekáme, než se sejdeme všichni a jdeme směrem k organizátorům. Youtubeři se s nimi rozloučí a my opouštíme brány utuberingu. Je něco málo před půlnocí, když se vydává partička youtuberů a jejich kámošů včetně nás v čele se Smusou do nejbližšího baru. Nechce se mi tomu ani věřit. Všechny tyhle lidi, jsem ještě na začátku téhle akce žádala o podpisy a teďka jdu s nimi na pařbu. A to všechno jen díky Rose a Martinovi.
Potom, co jsme všichni využily non-stop tesca u obchodního centra Letňany a ukonejšily jsme ten největší hlad už jsme konečně vyšli do nějakého toho baru. Nejdřív jsme nasedli do metra a jeli asi nějakých pět zastávek. Čistě tipuji protože jsem si celou cestu prokecala s Vadákem, teda vlastně Vadimem. Je to hrozný nezvyk říkat jim jejich pravými jmény. Nakonec jsem po boku Vadima a Adama vyšla z metra a šla slepě za ostatními. Stále jsem si s těma dvěma povídala. Můžu říct, že takhle fajn kluky jsem dlouho nepoznala. A navíc tak hezký kluky.
"A jsme tady panstvo!" zvolá Smusa, no dobře, teda Šimon a celá parta se s úsměvem na líci vchází dovnitř do v celku prázdného podniku.
"Dáš si něco k pití?" ptá se Vadim starostlivě.
"Něco na styl kofoly, šlo by to?"ptám se ho s nadějí v hlase, že mi přeci jen vyhoví. Vždyť mi bude teprve 17!
"Jseš si jistá?"
"Stoprocentně." Vyhrknu rychle. Svraští čelo s pohledem typu: To myslíš vážně?! A přeci jen jde objednat.
"Jedna coca-cola pro slečnu" usměje se a dává přede mě sklenku coca-coly a vedle ní panák něčeho tmavšího.
"A co je tohle?" zeptám se ho docela naštvaně.
"Rum. Nepoznáš?"
"Ne!"
"Ke cole se pije rum prostě."
"Ale já jsem řekla že nechci alkohol!"jsem naštvaná, ale přeci se směju.
"No, kdyby sis to rozmyslela." Řekl s provinilým pohledem, ale hlas měl seběvědomí.
Nahodím na něj pohled typu: To si děláš prdel? A Napiju se coly. Čisté coly!
"Nepůjdem si někam sednout ať tu nestojíme u baru?"
"Nelíbí se ti bar?" ptám se s úsměvem od ucha k uchu.
"Radši si sednu k někomu, třeba támhle!" řekne a ukazuje na Gabču, Teri a Martina s Kate.
"Nazdar hrdličky!" vyruší nás Rose.
"Co blbneš?!" ptám se jí.
"Nehcete si přisednout k nám?" nabídne nám.
"Akorát jsme to měli v plánu!" řekneme společně a rozesmějeme se.
Chytám sklinku coly a ještě se otáčím za tím rumem. Přeci bych se mohla napít, když už ho donesl. Podímvám se a tam jen prázdná sklenička panáka. Cože?
"Rose ti ji tam už nalila." Špitne mi do ucha Vadim a za pas mě zlehka na náznak tlačí k boxu s děckama. Všichni tři si přisedneme.
"O co jsem přišla?" ptá se Rose směrem ke Gabči, vedle které seděla.
"Vlastně o nic." Řekne Teri z ničeho nic.
"Jak o nic?" ptá se Kate směrem k Teri.
"No promiň, ale sázení se, kdo bude první na mol není nic důležitýho." Odvětí ji Teri okamžitě.
"A na koho sázíte?"
"Já na Rose!" vykřikne Martin.
"Jak na mě?" vyštěkne dotčeně Rose.
"Pamatuješ si rozlučku?" brání se Martin.
"Hele! To je zlý!"
"Pravda je krutá Rosie." Řekne Gabča se smíchem.
"A co Martin! Hmm?" vrací úder Rose.
"Noo?" vybídne ho Teri.
"Já jsem v pohodě."
"A co 4fans frajere?!" vykřikne Vadim.
"To nebylo tak hrozný!" brání se pro změnu zase on.
"Ne, vůbec." Říká Gabča s ironickým smíchem.
"A co někdo kdo nesedí u tohohle stolu?" vybídnu je.
"No, To oni všichni už zažily nějakou tu kalbu, takže to asi nebude tak zlý." Řekne Kate, která doposud mlčela.
"Smusa? Artix? Prooxi?" řekne Vadim se smíchem.
"Ok, už mlčím." Říká s provinilým úsměvem Kate.
"To nemusíš." Usměje se Martin a pohladí ji po ruce.
"Vrrr." Zapřede ze srandy Gabča.
"Jdu se kouknout dál, jde někdo se mnou?" vybídne Vadim.
"Já si musím odskočit." Řeknu.
"To půjdu s tebou Luci." Řekne Teri a obě se synchronizovaně zvedneme a odejdeme.
Takže moji drahoušci, chtěla bych se omluvit za to že teď dlouho nebyla část, ale páč jsou prázdniny, tak jsem pořád někde a povětšinou bez přístupu k netu.
Tak teďka, by do středy mělo vyjít víc částí a od středy zase nic mno. Ale tak snad vám to teďka, alespoň trochu vynahradím.
<3
Btw: Přesně rovných 900 slov měla kapitola bez mého kecání a vymlouvání :D
<3
Děkujuu za votes - neuvěřitelně mě to těší a dodává chuť psát :3 <3
ČTEŠ
Utubering - den, kdy se vše změní
FanfictionKdyž moje kamarádka Rozálie prohlásí, že pojedeme na utubering a že nás tam s někým seznámí, ještě jsem netušila, co všechno se od té doby změní.