6

156 12 1
                                    

Takže, ještě než začnete číst. K Utuberingu se vyjadřovat nebudu, ačkoliv jsem tam byla. Příběh si trošku přikrášlíme ,aby bylo o čem psát a navíc tenhle začátek tohoto příběhu mám napsaný tak měsíc před tím, takže zapomene na Martinovu zlomenou nohu, na 40 000 lidí ve frontách a hnusný počasí a tak dále. (Pokud si ale říkáte, že Utubering byl tak hroznej, já jsem si ho užila, ale tak tohle jsem nepatří.) Snad se příběh bude líbit a ukončím nudný info ;)

"Čauko!" křičí Rose na Martina.

"Jééé! Čau!"vykřekne nadšeně.

"Tak jsme se ti vrátily!" řekne Rose.

"To jdete akorát včas!" řekne ještě více nadšeně než před tím. Co se k sakru děje? Podle reakcí Kate tak ani ta neví, co oni dva na nás chystají.

"Hej holky, s Rose jsme se domlouvaly, že mi pomůžete rozpoutat vodní bitvu."

"Okej!" zasměji se.

"A jak jako?" ptá se Kate

"No, to je jedno, prostě po sobě začneme házet balonky s vodou a lidi se už přidaj." Odpovídá jí s úsměvem.

"A jseš si jistej? Jen aby jsme tam nebyly sami." Opomíná mu.

"Jsem si stoprocentně jistej a I kdyby jsme tam byli jen my sami, vadilo by ti to? A teda jako všem?" zahleděl se do Kate. Nechci nic předbíhat, ale myslím, že se do sebe nějak zakoukaly. Ježiš! To by bylo boží, kdyby. Ne! Konec snění a zpět do reality. Všichni jsme zavrtěly hlavami, že nám to nevadí a Rose nám začala podávat již naplněné pistole.

"A nechce to nějakou záminku?" zeptám se a už cítím studenou vodu na mé hlavě.

"Tohle bude stačit?" ptá se mě se smíchem Martin a dává se na úprk.

"No počkej!" zakřičím a běžím za ním. Pokusím se vystřelit a zlít ho vodou tak jako on mě před chvílí.

"Aaaa!" ozve se křik jakési holky, do které jsem se omylem trefila.

"Promiň já ,já jsem .." koktám ze sebe omluvu.

"Odplata!" volá mezitím co se stačila vzpamatovat její kámoška a už po mě hází balonky s vodou. Ano! Povedlo se nám to. Ostatní se připojily a za chvíli už zde běhalo snad šedesát lidí a házeli po sobě balonky s vodou. Oplácím údery ostatních a stále hledám Martina. Když ho nemůžu nají, tak si alespoň beru svoje GoPro a natáčím tu bitvu. Budou to určitě super záběry, ale hlavně super vzpomínka. Pak už, ale kameru odkládám, protože s jednou rukou se blbě hází. Ještě chvíli jsme takhle blbly, dokud nám nedošla voda. Pak už se všichni rozešli a zbyly jsme tu jen zase my čtyři.

"Ty kráso! To bylo luxusní!" směje se Rosie.

"To bych řekla!" přidává se.

"Ale jsem celej na ždímání!" stěžuje si Martin a ani si nevšímá, že se Kate vytratila. Ždíme si oblečení a já s Rose nezůstáváme pozadu. Najednou uvidím Kate, jak za zády vytahuje balonek plný vody a hodí ho Martinovi na hlavu.

"To si děláš srandu!" vyštěkne a směje se a my společně s ním. Musím uznat, že Martin je fakt super kluk. Je stejně pohodový a vtipný tak jako na videích.

"Nechcete ručníky?" ptá se jedna z organizátorek.

"Já bych si jeden vzala jestli můžu." Zeptám se jí. Jsem celá mokrá a na slunku bych asi schnula douho.

"Taky se přidám." Řekne Rosie.

"No, takže všichni co?" ptá se s úsměvem.

"Jo." Řekne Martin.

Sotva si stačíme vyždímat trička tak už je u nás organizátorka a podává nám každému ručník.

"Děkujem!" poděkujeme jí všichni jednohlasně a začneme se smát. Organizátorka se jen usměje a odchází pryč. My se mezitím sušíme jak jen to je vůbec možné. Ručníkem jsem otřela tu nehorší vodu a ted už I s ostatními fanoušky sledujeme předávání Utubering adwards. Jo, ten den utekl nějak moc rychle.


Utubering - den, kdy se vše změníKde žijí příběhy. Začni objevovat