"Ahoj Kate!" zvolám a obejmu ji.
"Čauko Luci!" odpovídá taky a zve mě dál.
"Tak co to máš za krizi?"
"Já vůbec nevím, co si mám oblíct." Lamentuje a přitom jdeme do jejího pokoje. Otevírám dveře a div, že neuskakuji překvapením na druhý konec bytu.
"Co to je za bordel?!" vyštěknu zděšeně. Ta na tom musí být opravdu špatně, protože takovej nepořádek je pro ni absolutně nepřirozenej. Ona má vždycky uklizeno, srovnané oblečení do sloupečků, ale tohle mě dostalo. Oblečení na zemi, tak deset outfitů vyskládaných na posteli.
"No, říkala jsem, že jsem na tom špatně." Řekla s provinilým hlasem a prodírala se přes oblečení na zemi zpátky k šatníku. Snad půl hodiny se ještě přehrabujeme v oblečení a vytahujeme další a a další kousky. Nakonec vyhrává růžová průhledná košila s džínovými šortkami. "Jdem to uklidit?" ptám se Kate. "Budeme muset." Odpoví dá mi a začínáme se skládáním. O pár minut později mi už volá Rose: "Tak jak ste na tom primadonky?". "Když odmyslíme vyházenej celej šatník Kate tak jsme hotovy." Odpovídám se smíchem a nohou odkopávám její tričko, na kterém jsem omylem stála. "Tak to ukliďte a za půl hodinky jsme u vás s taťkou." Odpoví a ukončí náš krátký hovor. My se s Kate dáváme do úklidu. Zrovna doskládáme poslední kousky, když v tom slyšíme troubení auta. Kate otevře okno a mavá jim. Já mezitím zavírám skříň a beru si kabelku. Sebíháme schody, rozloučíme se s Katčinými rodiči a už sedíme vedle Rose na zadních sedadlech.
ČTEŠ
Utubering - den, kdy se vše změní
FanfictionKdyž moje kamarádka Rozálie prohlásí, že pojedeme na utubering a že nás tam s někým seznámí, ještě jsem netušila, co všechno se od té doby změní.