Ellerim, ten rengi ayırt edilemeyecek kadar kanla kaplıydı.Bacağımdaki sızı her adımda katlanarak artıyordu ancak şuanda duramazdım.Acımı yok sayıp koşmaya devam etmeliydim.
Yağmur her geçen saniye şiddetini arttırıyordu. Önümü dahi göremeyecek duruma gelmiştim.
Sadece koşuyordum. Etrafı uçsuz bucaksız ağaçlarla kaplı yolda ayak seslerim ormanın derinliklerinde yankılanıyordu. Arkamı kontrol etmek istiyor ancak bunun mümkün olmadığını biliyordum.
Kimden yada neyden kaçtığımı bilmiyordum. Tek bildiğim bedenimin benim isteğim dışında koşuyor olmasıydı.
Sanki dakikalardır koşuyor olmama rağmen hiç yol katedememistim. Telefonumu cebimden çıkartıp rehbere girmeyi başardım.
Tam o sırada arkamdan kulakları sağır eden bir ses geldi. Korkarak arkamı dönüp etrafı kontrol ettim ancak göze çarpan birşey göremedim. Rahatlayarak önüme döndüm. Daha ne gördüğümü anlayamadan terler içinde çığlık atarak gözlerimi açtım.
Ben mary. Mary evans, sizlere hayatımın nasıl bir anda sonu gelmeyen bir kovalamacaya dönüştüğünü anlatacağım.
İlk bölüm olduğu için fazlasıyla kısaydı ancak sonraki bölümlerin bundan fazlasıyla uzun olacağına garanti verebiliriz. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederiz:))
İnstagram:kanliizler
Tiktok:kanliizler
Yeni bölümleri buralarda duyuracağız takip etmeyi unutmayınn:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI İZLER
Mystery / ThrillerMary,arkadaşlarıyla gittiği kampta aralarından birinin kaybolmasıyla kendini geri dönüşü olmayan bir kovalamacanın içinde bulur.