Katilin ağzından
Ortalık karanlıktı etrafımda Livy'den başka kimsenin olmadığında emin olduktan sonra bıçağımı belimden çıkardım ve sessizce Livy'nin arkasından yürümeye başladım
Beni fark etmemesi için ondan oldukça yavaş ilerliyordum ama bir an için Livy duraksadı ve yere doğru eğildi. Yerden bir çiçek kopartmaya çalışıyordu gördüğüm kadarıyla. İşte bu benim için bir şanstı. Livy tam ayağa kalkıp önüne döndüğünde onu bıçakladım ama ilk hedefim onu öldürmek değildi onu daha sonra yapacaktım.
Livy direkt yere düştü bağırmaması için eldivenli elimi oldukça sert bir şekilde ağzına bastırdım gözleri sonuna kadar açılmıştı, sanki yerinden çıkacak gibiydiler. Bu korkusu o kadar hoşuma gitmişti ki deli gibi kahkaha atmak istiyordum. Sanki kim olduğumu bilmek istiyormuş gibi ,maskeden gözüken tek şey olan gözlerimde hızlı hızlı dolaşıyordu.
Konuşmaya çalışıyordu ama yaptığı kekelemekten başka bir şey değildi, kelimeleri anlam bulmuyordu. Gülerek konuşmaya başladım.
"Ah Livy gerçekten bunu yapmak her ne kadar hoşuma gidiyor da olsa bu benim fikrim değildi. Gerçekten."
İçimden o kadar çok kahkaha atmak geliyordum ki ama bu isteğimi bastırmaya çalışıyordum. Diğerlerini buraya çekemezdim.Boşta olan elimin işaret parmağıyla şakaklarıma vurarak konuşmaya devam ettim. "Bunu yapmamı o söyledi Livy."
Livy kafasını deli gibi bir sağa bir sola sallıyordu bunu yapmamamı söylemeye çalışıyor gibiydi.
Artık daha fazla zamanımın kalmadığını düşünerek işe koyulmaya karar verdim.Livy'nin karnından çıkardığım bıçağı başımın üstüne kaldırdım ve bütün gücümle geri indirdim. Bıçak tek seferde Livy'nin bir parmağını koparmıştı. Parmağından sıçrayan kanın birazı yüzüme bulaşmıştı ve bu beni o kadar motive ediyordu ki daha fazlasını istememe sebep oluyordu.
Elimin altında acıdan çığlık atmaya çalışan Livy'i gördükçe daha da çok gülümsüyordum. Livy acı içinde kıvranırken onu biraz daha seyrettim ve artık zamanımın neredeyse bittiğini hatırladım. Arkadaşları her an Livy'i aramaya gelebilirlerdi. Bıçağı bu sefer boynuna dayadım tek darbede boynunu kestim. Bu sefer ölmüştü ama hâlâ bu kadarla kalmak istemiyordum. Bıçağı dikey bir şekilde tutarak Livy'nin cesedini göğsünden tam on iki kez bıçakladım. Son olarak sağ koluna uzandım ve bıçakla yatay bir çizgi oluşturdum. Kan çizgiden aşşağıya yavaşça akmaya başladı. O benim ilk kurbanımdı. Kulaklarıma dolan kahkaha sesleri onu adeta mutlu ettiğimi gösteriyordu. Gülümsedim ve ayağa kalktım.
Burda işim bitmişti. Artık son aşama bıçaktan,eldivenlerden ve maskeden kurtulmaktı. Livy'nin parmağını da alıp uzaklarda bir yere fırlattım. Kurtulmam gereken eşyaları gözlerden uzak bir yere gömdüm ve işim sorunsuz bir şekilde bitmişti. Etrafta kimsenin olmadığına emin olduktan sonra yavaşça oradan uzaklaştım.
Cinayeti katilin ağzından okuduğumuz bölüme gelmiş bulunmaktayızz. Ara sıra katilinde anlatımına yer vermeyi planlıyoruz. Bölümü umarım beğenmişsinizdirr. Buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ediyoruz:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANLI İZLER
Mystery / ThrillerMary,arkadaşlarıyla gittiği kampta aralarından birinin kaybolmasıyla kendini geri dönüşü olmayan bir kovalamacanın içinde bulur.