Merhaba dedikten sonra içeriye geçip oturdu kızgın ve iğneliyici gözlerimi ondan çekmemiştim.
Bana bakıp gülümsedi. "Bir soorun mu var Jennie"
"Yok" dedim ciddi ve sinirli ses tonumla.
"İyi ozaman, geçmiş olsun Kim Taehyung" gözlerini yavaşca benden alıp Taehyung'a döndü.
"Sağolun bayım" dedi Kim Taehyung
Namjoon ve Jimin gülmemek için kendini zor tutuyordu. Jungkook ise şaşkın bir şekilde Taehyung'a bakıyordu.
"Bayım?"
"Ne dememi bekliyorsunuz bayım aşkım falanmı diyim?"
Gülmemek için kendimi zor tutarken bir anda kahkaha attım Taehyung'un sözünün üstüne.
Jungkook gözlerini bana çevirip hayran bir şekilde bakmaya başladı bense gülerken onunla gözgöze gelince ona göz devirip Taehyung'a baktım.
Kapının tıklamasıyla tekrar kapıya baktık bu sefer doktor gelmişti
"Geçmiş olsun öncelikle"
"Sağolun" dedim hemen.
Jungkook bana ters ters bakıyordu.
"Hastamız galiba geçici bir hafıza kaybı geçiriyo, bu dönemde sakın ona zorla bişeyler hatırlatmaya çalışmayın o yavaş yavaş hatırlayacak zaten sizde ufak ufak yardımlar yapabilirsiniz tabiki"
"Peki ne zamana kadar sürücek bu?"
"Sanane bundan Jennie!" Dedi bağırarak. bağırmasıyla irkildim ve ona baktım. Doktor bunu duymazdan gelip sorumu yanıtladı.
"Jennie hanım en fazla 1 ay sürer"
Doktorun konuşmasıyla jungkook'a göz devirip tekrar doktora baktım. Dediklerinden sonra olumlu yönde kafamı salladım.
"Tekrar geçmiş olsun" diyerek çıktı.
Jungkook'a döndüğümde bana sinirli bakıyodu sinir hastasıydı bunu biliyodum zaten ama böyle en ufak şeyde sinirlenmesi biraz korkutucuydu.
"Dışarı gel seninle konumam lazım" dedi ve cevabımı beklemeden kolumdan tutup götürdü beni Taehyung'a baktığımda uyumaya çalışıyodu. Çokta umrunda değildim açıkcası ama bu yüzden ona kızamazdım hafızasını kaybetmişti neticesinde.
Jungkook kapıdan çıktığımız gibi beni ittirircesine bıraktı.
"Taehyungla aranda bişeymi var?" Dedi sakince sinirlerine hakim olmaya çalışıyodu çok belliydi.
"Evet var" dedim bi süre bekledikten sonra. Ağlamaklı baktı bana.
"Nasıl olur ya" dedi önümde diz çöktü elimi tuttu.
"Benim senin gözünde bi değerim yok mu yani" dedi sesi titriyodu ağlıyodu resmen. Etrafı kolaçan ederek "Jungkook kalk bi gören olucak" dedim.
Elimi öpmeye başladı. "Affet beni Jennie nolur affet tekrar olalım söz sana aynı şeyleri yaşatmicam söz" dedi alnını elime yaslayarak
Elimi çektim hızlıca eğildim ona kulağına yaklaştım. "Sen benim için bittin Jungkook" dedim ayağa kalkıp odaya girdim."Bi sorun mu var?" Dedi Jimin.
"Yok ne sorun olucak" dedim ve Taehyung'un yanına geçtim uyumuştu. Elini elimin arasına aldım tekrar, öptüm elini.
Jungkook içeriye girdi. Ağlamıştı baya onun geldiğini anladım, ama bakmadım bile yüzüne. O hızla gelip karşı koltuğa oturdu elini yumruk yapıp sıkıyordu.
"Ben gidiyom ya annem yazdı gel eve diyo gitmem lazım" dedi Namjoon.
Bunun üzerine Jimin'de ayağa kalktı. "Bende annemle babamı yalnız bırakmıyım daha fazla" dedi.
"Tamam siz gidin ben bakarım Taehyung'a gözünüz arkada kalmasın" dedim.
"Bende kalıcam zaten beraber bakarız" dedi Jungkook. Bunu demesiyle kaşlarımı çatıp ona baktım.
"Gerek yok bakarım ben" dedim sinirli bir ses tonuyla.
"Yok kalıcam"
"Kalma dedim Jungkook"
Jungkook tam üstüme yürüyecekken Namjoon eliyle önünü kesti.
"Kız belki sevgilisiyle yalnız kalmak istiyo Jungkook" bunu duyduğum gibi şaşırdım Namjoon'da mı biliyordu sevgili olduğumuzu?.
"Vayy be bi ara benim sevgilim olan kızı şimdi sevgilisiyle yalnız bırakmamı istiyonuz" dedi Jungkook.
Gözlerimi yere çevirdim.
Jungkook'un bana baktığını hissettim. "Ayrılıcaksınız! Gün gelicek yalvarıcaksın ondan ayrılmak için." Dedi ve hızla çıktı odadan kapının sesiyle uyanan Taehyung elini çekti elimden tekrar. Bana garip bi yüzle baktı.
"Ama hanımefendi olmaz ki böyle siz her uyuduğumda benim elimimi tutucaksınız?"
Taehyung'un konuşması biterbitmez Namjoon elini omzuma koydu. "Boşver Jennie takıntılı manyak işte takma sen onu"
Demesiyle gülümsedim"alıştım artık" dedim bende karşılık olarak gülümsedi. "E hadi bize müsade" dedi jimin.Bende"müsade sizin" dedim. birbirimize el salladıktan sonra çıktılar odadan.
Taehyung'a tekrar döndüm ve koltuğa oturdum. Kafamı arkaya yaslayıp kollarımı birbirine doladım.
"Şey hanımefendi çişim geldide tuvalet nerde acaba?" Bunu sormasıyla gözlerimi açmam bir oldu. Ona bakarak güldüm. "Napıcam ben sesninle?"
💗💗
Bu bölüm biraz kısa oldu
Yani bölümler norm
Bı kısa bir uzun oluyo zaten
Neyse bu bölümünde sonuna geldikk
Bi sonraki bölümde görüşürüzz💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Gönül Davası;TAENNİE
Fanficokulda zorba olarak anılan ve arkadaşının eski sevgilisi olan birine aşık olmak çok ta iyi bi fikir değil sanki ne dersin Kim Taehyung?. "Kızlar ben iddiayı kabettim galiba"