twenty

70 15 2
                                    

Jeon Jungkook

Jennie'yi bir odaya kapattık herhangi bir yerini bağlamadık sadece kapıyı kilitledik.

"Abi ben yiyecek bi şeyler alıp geliyim sende Jennie'ye bak." Dedim oturduğum koltuktan kalkıp.

"Tamam jungkook ben bakarım için rahat olsun"

Tam gidecekken arkama baktım. "Aman abi biryerine bir şey olmasın" dedim olduğum yerde

"Yav tamam zarar gelmez benden."

"Yok abi ondan değil kendi kendine zarar vermesin diye şey ettim"

"Tamam tamam anladım ben git hadi sen"

Dediğine gülümseyip çıktım evden. Sevdiğim kadın sonunda benim olacaktı..

Jennie Kim

Gözlerimi hafif araladığımda bir odadadaydım. Odada sadece bir soba bir koltuk birde masa vardı. Olduğum yerden fırlayıp etrafa bakındım. "Neredeyim ben" sahidende nerdeydim ben?

Bir süre korku içinde etrafa bakındım. Ardından yerime oturup bacaklarımı titrettim. O korkuyla tırnağımı yemeye başladım. Birden içeriye bir adam girdi. Bu sima bana hiç tanıdık gelmiyordu. Sobaya kömür atmak için gelmişti. Bir süre sessiz kaldıktan sonra kendimi tutamayıp soru sordum.

"Siz kimsiniz?"  Dedim korkuyla.

Bana bakıp sessiz kaldı ardından cevap verdi.

"Söylesem bile beni taniyacağını sanmıyorum güzelim"
Diyip göz kırptı anında oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru gitti.
Kapıda durup bana baktı "açmısın?"

Yutkunup cevap verdim. "B-biraz" sesim titriyodu.

"Tamam az sonra gelir yemeğin" dedi sakın ses tonuyla. Olumlu şekilde kafamı salladım. Odadan çıktı.

İyi bir yerdemiyim bilmiyorum ama bu insanların bir önceki kaçırılmamda olan insanlar gibi olmadığı kesin.

Bana o kadar çok güveniyolar ki elimi bile bağlamamışlar sadece kapı kilitli.

Kim Taehyung

Ertesi gün Jennie'nin evine gittim fakat evinde yoktu. Bir çok kez kapıyı tıklattım kimse yoktu içerde. İçeriye seslenmeye başladım.

"Jennie ben geldim sevgilim aç kapıyı" dediğime cevap alamayınca kendi kendime söylendim. "Nerdesin be Jennie"

Elimi cebime atıp telefonu olduğu yerden aldım ve Jennie'ye yazdım.

Jennie-Taehyung

Taehyung
Jennie kapının önündeyim
Aç kapıyı hadi
Jennie evdemisin
Huuu
Sevgilim endişeleniyorum ama
Aloooo
Jennie
Baksana
Jennie iyisin demi sevgilim
Birşey olmadı demi?
Ha Jennie
JENNİE CEVAP VER
JENNİEE
hay sikiyim
Jennie!!
Aaaaaaaaaaaaaaa
Cevap versene kızım!
✓.13.06

Jennie cevap vermeyince diğer kızlara yazdım onlarda görmediklerini söylediler. Jennie sana bir zarar gelirse yakarım seul'u.

Bir Gönül Davası;TAENNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin