nineteen

72 16 3
                                    


Jennie Kim

Sabah kalktığımda Taehyung hala uyuyodu. Bi süre onu izledim uyurken saçlarını okşadım. Dalıp gitmiştim kusursuz yüzüne. Kendimi toparlayınca yüzümdeki gülümseme gitti. Omzuna vurdum "kalk artık Tae" dedim.

Gözlerini açıp bana çok güzel gülümsedi. Bense ona kanmamak için gözlerimi aldım gözlerinden. Tam aya kalkıcaktım ki tekrar kendine çekti beni yatarken. "Nerde kalmıştık?"

Gözlerim tekrar gözleriyle buluştu. Uzunca bi süre öyle kalmıştık sonra genzimi temizleyip kalktım üstünden. "Hiç biterde kalmadık bu kadardı" dedim.

Dediğimle beraber dudağını büzdü. "Ama ben tekrar istiyodum, çok zevk alıyorum bundan" dediği gibi gözlerimi kocaman açıp yastık fırlattım ona, "Tae!"

"Tamam ya tamam" deyip kahkaha patlattı bende göz devirip üstümü değiştirdim. Geldiğimde üstünü değiştirmiş telefona bakıyordu kızgın görünüyodu.

Benim gelmemle telefonu kapatıp yanına koydu ve tebessüm etmeye başladı. Bende anlamsız bi ifadeyle yanına oturdum.

"O neydi Taehyung?" Dedim.

"Hiiiç hiç bişey değil"

"Emin misin? Kızgın görünüyodun"

"Eminim eminim hadi gel kahvaltı yapalım"

"Peki"

Ayağa kalkıp mutfağa gittik kahvaltıyı hazırlamaya başladık Taehyung tekrar kaşlarını çatıp kestiği salataya bakıyodu ve sert bi şekilde kesiyordu salatalığı. Ona bakıp meyveleri yıkadım. Meyveleri yıkamam bittikten sonra Taehyung'un yanına gidip elimi omzuna koydum. Bana bakıp güldü sonra salatalığa bakarak konuştu.

"Noldu aşkım benimi özledin?"

"Aynen çok özledim"

Kahkaha atıp kestiği salatalıkları tabağa koydu. Ardından beni belimden tutup tezgaha oturttu burnumun ucuna bir öpücük bıraktı. Gözlerime bakıyodu ben onun her gözüne baktığımda dalıp gidiyodum bu da onun hoşuna gidiyodu.

Tam yaklaşıp dudağımı öpücekken zil çaldı. Gözlerini açtı "hay sikiyim" kıkırdadım dediğine o da bana gülümseyip kapıyı açmaya gitti. Bende tezgahtan indim.

Kim Taehyung

Kapıyı açmak için kapının kolunu kavradım. Açtığımda karşımda Jungkook vardı. "Niye geldin sen?" Dedim kaşlarımı çatıp.

"Senin burda ne işin var Taehyung?" Dedi üstüme yürüyerek.

Mutfaktan Jennie seslendi "kim gelmiş aşkım"

Sesi duyar duymaz Jungkook kafasını sesin geldiği yöne çevirdi.
"Aşkım mı?" Dedi kısiık sesle. Jennie benden cevap alamayınca yanımıza geldi ikimizde Jennie'ye baktık. Gözlerini kocaman açıp Jungkook'a bakıyordu. "Jungkook" dedi kendini düzelterek ve devam etti. "Niye geldin?" Bunu söylerken sakin olması beni şaşırtmıştı ama sorgulamadım.

"Senin için geldim Jen" bunu dediği gibi Jungkook'a kaşlarımı çatıp baktım. "Tam olarak niye Jennie için geldin?" Bu sefer üstüne yürüyen ben olmuştum.

Bir Gönül Davası;TAENNİEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin