Smut!
Megumi Yuji'yi yakasından tutarak hızla evin içine çekti. Kafasını kapıdan dışarı çıkararak iki yana da bakındı vekimsenin görmediğine emin olduktan sonra kapıyı kapattı.
"Ne bu gizlilik? Gören de uyuşturucu baronu sakladığını sanar." Dedi Yuji alayla, Megumi'yi kapıyla kendi arasına sıkıştırarak. Eli kıvrımlı bel oyuklarına giderken uzun boyunun faydasıyla çocuğun üstüne eğilmiş, şampuan kokan saçlarının nefis kokusunu içine çekiyordu.
"Sana da merhaba Yuji," dedi Megumi çocuğu üstünden ittirmeye çalışarak ama Yuji ona mümkünmüş gibi daha da yaklaşarak eğildi ve çenesini omuzuna koyarak boynundan derin bir nefes çekti. "Sikeyim," dedi Yuji boynuna dudaklarını sürterken. "Megumi, iki aydır yani bana o mesajları attığından beri kimse ile birlikte olmadım. Patlamak üzereyim."
Megumi boynunu biraz daha açtı ama itiraz etmek istercesine onu ittirmeye çalışmaya devam etti. İstemiyor değildi, sadece çok hızlı gerçekleşmesini istemiyordu. "Hemen mi? Burada mı?"
"Hm hm," diye mırıldandı Yuji dudaklarını ince boyunda gezdirirken. "Bekleyemem."
"Kuduz köpek." Diye mırıldandı Megumi artık onu durduramayacağını anladığında. "Sana beni sevmeden bana dokunamayacağını söylemiştim."
Yuji burnunu Megumi'nin kulağının arkasına sürterken kokusunu derince içine çekti ve inlercesine bir ses çıkardı. "Seni seviyorum." Diye mırıldandı ve eli ile çocuğun tişörtünü çekeleyerek ellerini altındaki çocuğun göğüslerinde gezdirdi. "Bu yüzden lütfen."
Megumi suratının kızarmasına engel olamadı ve bu halde onu görmesini istemedi. Bu yüzden boynunda kendine özerk bir ülke kurmuş çocuğu çenesinden tutarak kendine çekti ve dudaklarını birleştirdi.
Yuji'nin dudaklarından Megumi'nin dudaklarına akan ateş gibi bir siyah saçlı çocuğun tüm vücuduyla titremesini sağladı ve düşmemek istercesine sıkıca Yuji'ye tutundu. Yuji kalın kollarını çocuğun etrafına sararken iki elini de çocuğun eşofmanının içine soktu ve kalçasının iki yanağını sertçe sıktı.
Megumi boğukça inledi ve kollarını Yuji'nin boynuna daha sıkı dolayarak kalçasını onları saran ellere doğru ittirdi. Yuji okşarcasına kalçalarıyla oynarken o ise çocuğun pembe saç tutamlarını çekiştiriyordu.
Yuji Megumi'nin dudaklarından ayrıldı ve çocuğun eşofmanını indirdi. Baksırını da hemen ardından indirdiğinde Megumi elinin tersi ile ağzını kapatıp bakışlarını kaçırmıştı. İlk kez bir erkeğin önünde böyle belden aşağısı çıplak duruyordu. Utanması normaldi onun için.
"Sakso çekmelik küçük sik. Tam da ağzıma layık." Dedi Yuji gözleri parıldarken. Megumi ise utancını sinire çevirmeye karar verdi. "Gurme orospu çocuğuna baksa-Ah!" Penisinin üstüne kapanan dil ve dudaklar ile aniden yükselen sesine engel olamayıp öne doğru eğilmiş ve Yuji'yi saçlarından kavramıştı.
Yuji'nin bu kadar iyi sakso çekmesi Megumi'nin sinirlerini bozarken bunu ilk sakso deneyimi yüzünden pek düşünememişti aslında. Yuji tam da iddia ettiği gibi küçük sikli çocuklara sakso çekmekte bir uzmandı.
Ve bu yeteneğinin geri dönüşü pek de uzun sürmedi. Megumi titreyerek Yuji'nin ağzına gelirken Yuji hepsini yutarak geri çekildi. Dudaklarını yaladığında bu vahşi görünüşü Megumi'nin yutkunmasını sağlamıştı.
Megumi'yi ters çevirerek çocuğun hala üstünde tişörtü olan göğsünü kapıya yasladı. Bu işe o kadar aceleci girişmişti ki ne kendisi soyunmuş, ne Megumi'yi soymuş, ne de kapıdan ayrılmalarına izin vermişti. Eğer içinde hissettiği dil tüm beyin hücrelerini titretecek kadar onu sarsmasaydı belki bunu sorun edebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kör Ve Rezil /itfs/sgst/nbmk
Fiksi Penggemar(Smut!)+(İtaFushi!)+(Sexting!)+(NobaMaki!)+(SatoSugu!)+(BayağıKaranlıkŞakalar!)+(NekrofiliŞakaları!)+(Irkçılık!)+(AşırıFazlaSatoru'yaZorbalık!) Megumi: Kafasini boyamis pembeye Geziyo oyle Bazen boyle Okul koridorlarinda duvara carpiyo Ay gormemisim...