Medya: Regina'nın sesi ✋😩
Daha çok konuşuyormuş gibi durduğu için bu şarkıyı seçtim. Chloe Breez'i duyduğum ilk anda bunu söylemiştim: Bu Regina'nın sesi olmalı!
Ayrıca Chloe Breez ve Annapantsu'nun sesleri çok benzediğinden Annapantsu'nun şarkıları da sanki onları Regina söylüyormuş gibi hissettiriyor.
İyi okumalar.
---
Blitz birkaç saniye boyunca sadece gözlerini fotoğrafa dikip söyleyecek mantıklı bir şey bulmaya çalıştı. Ne diyebilirdi ki? Ben o kıza söz verdim, onu öldüremem, bu yüzden bir çuval paranı da alıp siktir olup gidebilirsin, falan mı?
Fotoğraftaki Regina oldukça mutlu ve saf görünüyordu, on beş yaşından büyük olamazdı. Üstünde gri bir kapüşonlu, siyah kot pantolon vardı ve koyu kahverengi saçlarını alttan bir atkuyruğu olarak toplamıştı. Yüzünde geniş bir gülümseme vardı, gözleri parlıyordu. Kucağında toz pembe bir kundağa sarılı bir bebek tutuyordu, bebek sanki süt arar gibi Regina'nın göğsüne yapışmıştı.
Yanında kendisine oldukça benzeyen ve annesi olduğu oldukça bariz, uzun koyu kahverengi saçlı ve koyu kahverengi gözlü bir kadın duruyordu. Oldukça resmi giyinmişti, üzerindeki takımın ceketi kolunda asılı duruyordu. Beline sarılmış kahverengi saçlı bir oğlanın başını okşuyordu.
Ve resmin köşesi kanlıydı.
Blitz bir süreliğine boş boş resme bakıp herhangi mantıklı bir cümleyi kafasında toparlamaya çalıştı. Regina çok mutlu ve... Şu anki halidnen zıt görünüyordu. Ne olmuştu da bu sevimli yüz bir seri katilinkine dönüşebilmişti?
"Onu..." dedi Blitz, bir süre duraksayarak cümlenin devamını aklında sıraladı. "Onun neden ölmesini istiyorsun?"
"Müşterilerinize hesap sorduğunuzu bilmiyordum." dedi adam. Yüzündeki hafif sırıtış kayboldu, bakışları sertleşti. Bu yüz ifadesi Blitz'e tanıdık geliyordu. "Parasını zaten veriyorum, sadece işini yap."
"O kızı tanıyor olabilirim." dedi Blitz, adamı dikkatle süzerek.
"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" dedi adam, geriye doğru yaslanarak.
Ve Blitz bir şeyi fark etti. Bu bakış... Bu tavır... Bu sözler...
-Flashback-
Birkaç saniyeliğine bakıştılar. Bu arada Loona'nın "Siktir! Bu ışıkta hiçbir bok okunmuyor!" diye bağırışı duyuldu."Sen benimle dalga mı geçiyorsun?" dedi Regina, hançeri kadının boğazına dayayarak.
Regina... Bu adam kesinlikle Regina'nın ailesinden birisiydi. Abisi mi? Hayır, bunun için çok yaşlıydı. O zaman...
Babası.
-Flashback-
"Senin bana yaptığın şeyden sonra seni yaşatmayacağım, cehennemin dibine yollayacağım." dedi Ajan 2, Regina'yı kırılan camın yarattığı boşluktan dışarı iterken. "Nefessizlikten ölüp babanla baş başa cehennemde-"Bu ikisinin kesinlikle bir derdi vardı.
"Dalga geçiyor gibi mi duruyorum?" dedi Blitz. "Şimdi dökül bakalım moruk. Kızı niye öldürtmek istiyorsun?"
"Çünkü..." dedi adam, sert bakışları kayboldu ve bir melankoli havasına girdi. "Kendisi benim kızım. Ve onu uzun zamandır görmüyorum. Onunla burada, cehennemde birlikte yaşamak istiyorum."
"Kızın cehennemde çürüsün mü istiyorsun?" dedi Blitz.
"Cennete gidemem ya." dedi adam, kollarını kavuşturarak. "Ve o da gidemez. Cehennem onu görmem için tek seçenek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İblislerle Bir İnsan
FanfictionBenzer "ilgi alanları"na sahip insanlar genelde iyi anlaşırlar. Peki bu ilgi alanından kastımız bir iş olsaydı, aynı meslek grupları da aynı kafa yapısına sahip olur diyebilir miyiz? Cehennemin suikastçileri ile dünyanın suikastçileri arasındaki dos...