Co Se Stalo?

34 5 7
                                    

F: ts- no jistě, že nen- co- není?! Juhuuu!! Vyhráli jsme!!
*nadšeně jsem si nabral do dlaní a napil jsem se*
Vuuuu!!!!!--- 😳
*smál se a chtěl se taky napít*
Ch-changbine...?
*těžce jsem polknul*
Nehýbej se. Psst
*čuměl jsem na obrovskou černou  pumu za jeho zady. Myslím, že jsem ji právě probudil...a taky Myslím, že jsme našli toho zloděje ryb*
Hodně, hodně pomalu jdi za mě
*Opatrně, pomalu, jsem si sáhl za pás pro kudlu*

Cb: *hrozně moc se mi rozbušilo srdce.
A taky jsem ho hodně rychle poslechl. Pomaličku jsem se schoval za něho a vyděšeně jsem na to koukal. Co.. Co teď. Ona nás sežere. Jako dvě mini rybičky.. Já mám hrozný strach. O sebe. O něho! Já chci ihned domů!!*

F: na teď se otočíš, nebudeš se ohlížet a poběžíš na pláž, kde jsme se zabydleli. Rozumíš? Tři. Dva. Jedna. TEĎ!
*rychle jsem se otočil, poslechl mě, pak jsem se já hodně rychle rozeběhl druhým směrem a puma hned přímo za mnou. Běžel jsem, co nejrychleji to šlo.
Doběhl jsem k nějakým jeskyním, to zvíře mi dýchalo přímo na záda. Byla mnohem, mnohem rychlejší, než já. Těsně před propastí mě chytla za rameno do svých tesáků a házela se mnou.
Přes ukrutné bolesti jsem ji zabodl nůž do hrudi a prudce jsem s ním trhl. Uvolnila mě z jejích zubů a náhle se svalila do propasti.
Já jsem za poslouchání jejího vřískání a řvaní upadl na okraji propasti do bezvědomí*

Cb: *nervózně jsem se klepal na pláži v chýši* kde.. Kde je. *utíral jsem si slzičky. Už mu to trvá nějak dlouho. Co s ní chce dělat? Ochočit ji? To asi ne? Zabít? Blbost. Ona zabije jeho.
Nemůžu tady jenom tak sedět. Buď tu umřu hlady, nebo mě roztrhá puma. Hahaha. To je přece jedno!
Zvedl jsem se* Felixi!! *vzal jsem si oheň na její odehnání ode mě. A běžel jsem k místu, kde jsme se viděli naposledy. Tam nikde nebyl, ani ta puma. Žádná stopa!
Proto jsem se vydal tím směrem, kterým jsem ho viděl naposledy utíkat.
Když jsem za sebou uslyšel šustění, ohnal jsem se ohněm.* uf.. Dávej pozor 😮🥺☺️ *byla to jen malá opička. Naštěstí jsem ji nepopálil. Šel jsem tedy dál. Stále nic. Už jsem se chtěl vrátit, když v tom jsem zakopl i nějaký kořen...? KOŘEN? TOHLE JE PŘECE FELIXOVA NOHA A JÁ JSEM LEŽEL TEĎ 10 CM OD PROPASTI!!!! všiml jsem si, že v ní leží mrtvá puma. Okolo ní bylo spoustu krve.
Felix ležel asi metr od propasti. Též celý od krve* proboha *sedl jsem si k němu se slzama v očích* slyšíš mě? *rameno mu silně krvácelo.
Rychle jsem mu tam přiložil moje tričko a s hodně velkou trpělivostí jsem se ho snažil dostat k tomu vodopádu.
Musím mu to vymýt!
Ale on je hrozná hromada svalů, je příšerně těžký!
Po pár hodinách se mi podařilo ho tam dostat.* ta tě teda zřídila 🥺 *položil jsem ho na kraj tak, aby měl celé tělo ve vodě a jeho hlavu jsem si dal na klín.
Opatrně jsem mu ránu vymýval. Potom jsem propral jeho tričko v čisté vodě a ránu mu řádně obvázal. Dostal jsem ho do stínu naší chýše a dělal jsem mu průvan listem. Horko naštěstí ustávalo, protože se zvedal vítr. Asi bude bouřka* Felixi? Felixí?? Feli, slyšíš mě? 🥺🥺 *pohladil jsem mu horkou tvář*

F: *pootevřel jsem oči. Viděl jsem moc rozmazaně Changbina*
M-mh?
*znova jsem oči zavřel. Jsem hrozně unavený... *

Cb: počkej.. Zkus se trošičku napít. Půjde ti to? *doběhl jsem rychle pro vodu do láhve. Měl jsem ji s sebou, proto ji mám.* Lixí *nadzvedl jsem mu hlavu a pomohl jsem mu se napít.
Pak jsem mu vyměnil obklad na čele z mých nohavic od ryflí* musíš odpočívat. Zkus usnout *starostlivě jsem na něj koukal*

Ostrov Kde žijí příběhy. Začni objevovat