Cupido heeft raak geschoten💫

145 3 0
                                    

pov sofie:

Thuis
'Hey, ben er weer!' hoor ik vanaf de voordeur.'Ben je er nu al?' vraag ik. 'Ja, ik mocht eerder weg, heb je trouwens zin om zo weg te gaan met z'n tweetjes?' 'Ja leuk, wat had je in gedachte dan?' 'Shoppen gewoon hier in Utrecht.' 'Ja leuk!' zeg ik tegen Karlijn. 'Ik ga me ff omkleden.' zeg ik. 'Is goed, ik moet me ook nog even omkleden, want straks kom ik bankzitters tegen.' 'Ach gaan we weer, er is echt geen kans dat je hun tegenkomt hoor.' 'We zullen zien.' 'Soof, ben je bijna klaar?!' 'Jahaaa.'schreeuw ik naar beneden 'Kom je dan?' 'Ja kom eraan.' 'Kom.' zegt Karlijn terwijl ze net klaar is.

In utrecht
'Heyyy, kunnen we misschien daarheen?' vraagt Karlijn en wijst naar een klein pleintje 'ja is goed, maar ik zie daar niet echt iets om te doen.' 'Geloof me nou sofie', 'okeee' zeg ik terwijl ik geen idee heb waar ik aan begin, waarschijnlijk iets met bankzitters. 'Oké, ga maar even hier staan en film me maar' vraagt Karlijn aan me terwijl ik op de play knop klik. Ik hoor een liedje met iets van cupido ofzo het zou me niks verbazen als het iets van bankzitters is. Karlijn zingt mee en danst alsof ze op het verkeerde feestje is, maar ik blijf gewoon filmen.' 'Oké dankje' zegt Karlijn, 'dus dit was het?' vraag ik alsof het me iets interesseert. 'Nou dat gebouw daar even kijken of emhhhh bankzitters daar zijn' zegt Karlijn zacht tegen mij. 'Jezus Karlijn oprecht?' 'emhh ja, alsjeblieft heel even.' 'oké heel even'

Bij het kantoor
'Ze zijn er niet zoals ik al dacht.' zeg ik tegen Karlijn. 'Wacht ik kijk wel op Insta' 'Oké maar er is echt geen mogelijkheid dat ze hier in de buurt zijn op vrijdag' 'JA' gilt Karlijn hard. 'Ze zijn in de buurt ren, maar achter mij aan' Rennen? 'Is dat echt nodig?' zeg ik terwijl Karlijn al aan het rennen is. 'Ze moeten hier ergens zijn' 'Karlijn dit zijn alleen maar dure winkels hier, schaap en citroen en de bijenkorf' zeg ik omdat ik er geen vertrouwen in heb. 'WACHT wat zij je?!' 'emh schaap en citroen?' 'Nee, dat andere' zegt Karlijn gehaast. 'emh de bijenkorf?' 'JA DIE JA waar zie je dat?!!' 'rechts van je' zeg ik zacht zodat het lijkt alsof ze dom is. 'Kom' 'alsof jij die dure dingen kunt kopen' 'nee maar ze waren hier vier minuten geleden' zegt Karlijn hysterisch. 'Ze zijn nu bij de kfc, ze zijn hiernaast!!!' 'Oke, rustig' zeg ik terwijl Karlijn alweer weg rent.

bij de kfc
'omgggg bankzitters mag ik alsjeblieft op de foto plsssss?' Vraagt Karlijn aan een of ander groepje jongens, de bankzitters dus. 'ja sure' hoor ik iemand van die jongens zeggen, het enige wat ik zag was blonde haren en blauwe ogen, super lelijk dus nou ja vind ik. er was wel een jongen die meteen mijn aandacht trok hij had bruin haar met een krul en mooie ogen. 'als jij een foto wil wil ik je nummer' 'ja sure' zegt karlijn om cool over te komen maar ik weet dat als ze weg zijn dat ze keihard gaat gillen 'oké hier dit is mijn nummer' zegt een van de jongens met rood haar' 'en we hebben weer met z'n vijven een huis gekocht dus misschien wil je morgen langskomen?' vraagt die ginger. 'Ja lijkt me leuk, stuur het adres maar door. 'Doe ik, ik zie je morgen.' 'k zie je morgen' zij Karlijn. terwijl ze weglopen begint karlijn al te blozen en te gillen 'rustig het is maar een jongen' zeg ik tegen karlijn 'MAAR EEN JONGEN HET IS KOEN VAN DE BANKZITTERS!!!' schreeuwt Karlijn geïrriteerd 'ja dat zal wel echt niemand kent hun hoor, nou kom we gaan weer naar huis' zeg ik tegen Karlijn die duidelijk boos is.

de volgende ochtend
'Sofie ik ga hoor' schreeuwt Karlijn vanaf beneden. 'Waar ga je heen dan normaal ga jij nooit weg' schreeuw ik naar beneden 'ik ga ja naar koen' 'oh ja' 'wil je niet mee?' 'emh hoelang heb ik dan om klaar te maken?' vraag ik aan Karlijn die inmiddels in mijn kamer stond. 'emh een half uurtje ongeveer moet wel lukken toch?' vraagt Karlijn extreem lief om me over te halen. 'emhhh oke goed maar op één voorwaarde' 'emh en dat is?' 'Ik ga niet alleen met die jongens zijn' zeg ik duidelijk tegen Karlijn zodat ze het ook niet gaat doen. 'oke beloofd maar je moet je nu wel gaan klaarmaken' 'oke ga ik doen'
ik heb mijn basic kleren aan gedaan, een wijde spijkerbroek en een roze topje.
'Sofie kom je nog anders komen we straks nog te laat' vraagt Karlijn gestresst 'jaha ik ben klaar kom'

zorg goed voor jezelf schatjes😘

Cupido heeft raak geschotenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu