Pov Sofie
ik ben wakker en zie dat Robbie nog slaapt. omg hij is zo cute als hij nog slaapt. 'Robbie ik vind je echt heel leuk dus fuck matthy want jij bent veel leuker' fluister ik zacht naar hem toe 'ik vind jou ook heel leuk sofie' 'maar?' 'Hoezo maar?' 'Achter dat soort dingen komt vaak een maar dus ik dacht......' 'wat dacht je?' zegt hij nu lachend 'eigenlijk helemaal niks' zeg ik en we lachen nu allebei
Pov Matthy
Ik heb vannacht bijna niet geslapen, ik kan er niet tegen dat mijn beste vriend met men crush gaat. Hij weet dat ik een crush op haar heb voor bijna een half jaar en dan komt ze eindelijk bij ons en dan krijgt ze een relatie met men beste vriend, hij weet ook dat ik haar al heel lang leuk vind.
throwback
er komen twee meiden aanlopen vast weer fans, maar als ze dichterbij komen zie ik dat het Sofie is. Wat doet zij hier? Is ze fan? Allemaal vragen gaan door mijn hoofd.
Pov Sofie
Het enige wat ik zag was blonde haren en blauwe ogen, super lelijk dus nou ja vind ik. Maar als we dichterbij komen komt hij me bekend voor. Wie is hij? en dan weet ik het, hij is de jongen die al een half jaar bijna elke dag in het café komt waar ik werk. Dit zijn blijkbaar de bankzitters waar Karlijn al zo lang fan van is. Maar ik ik ik weet het niet, hij komt de laatste tijd echt heel erg stalkerig over, zoals laatst.
Throwback
Eindelijk ik ben klaar met werken en de jongen met blond haar zit nu al 50 minuten hier en hij heeft niet eens iets besteld dus ik besluit er heen te lopen. 'Heyy' zeg ik bang 'heyy' zegt hij en hij bloost 'waarvoor emh kom je hier je bent er al 50 minuten en je hebt niet eens iets besteld' zeg ik nu nog banger. hij zegt niks en loopt weg. ik loop achter hem aan een steegje in een heel dun en donker steegje. ik denk na over wat hij gaat doen maar ik word uit mijn gedachten gehaald omdat hij stopt met lopen hij draait zich om en kijkt me lang aan. 'Heyy sorry ik eh ben matthyas umh matthy iedereen noemt me gewoon matthy' 'Oh eh heyy matthy ik eh ben Sofie' 'dacht ik al' en hij kijkt naar mijn naamkaartje 'oh emh ja klopt maar eh waarom liep je weg'
pov Matthy
IK VIND JE LEUK niet dat ik dat nu durf te zeggen maar het is wel zo. het liefst zoen ik haar nu tot we 90 zijn maar ik ben bang, bang dat ik nog een keer afgewezen wordt door een meisje ik heb me toen nog nooit zo heftig geschaamd en kut gevoeld. de vrouw van mijn dromen en dan ineens weg is ze. ik had alles wat je in het leven zou moeten hebben liefde, goede seks en....... ik word uit men gedachten gehaald 'matthy waarom liep je weg?' 'Sofie, jij bent zo knap en ik wacht hier al zo lang op.
Pov Sofie
hij begint me te zoenen maar ik duw hem weg, ik ken hem niet eens wie weet wat hij allemaal wilt doen hij probeert het nog een keer en nog een keer ik ren huilend weg omdat ik niet weet wat ik anders moet doen.
Terug naar nu
We gaan terug naar cdh maar ik ben bang voor Matthy, de vorige keer deed hij zo boos komt dat omdat ik hem geweigerd heb of komt dat gewoon door Robbie en mij. 'Heyy' zeg ik tegen Raoul, die in de deuropening staat 'hey, hoe was het?' 'Was wel leuk maar eh, waar is Matthy?' 'emh op zijn kamer denk ik hoezo?' ik antwoord niet er ren naar boven om hem duidelijk te maken dat hij uit men buurt moet blijven. ik ben boos heel boos en bedenk allemaal manieren hoe hard en hoe boos ik zo ga schreeuwen maar als ik binnen kom lukt het niet ik ben ineens machteloos 'heyy' ik krijg geen antwoord 'hallo?' zeg ik nu harder 'oh heyy' 'ik wil met je praten' 'moet dat nu ik zit in een potje' zegt hij. ik doe wat ik denk en haal de stekker van zijn computer uit het stopcontact 'ey wtf doe jij' 'nu naar beneden!' schreeuw ik 'nee doe het lekker hier' 'Matthyas Maarten Het Lam nu' 'ey waag het nog één keer mijn volledige naam te schreeuwen' 'of wat Mat ik heb de afgelopen facking tijd jouw hondje ofzo moeten zijn. Je achtervolgt me naar mijn huis je stalkt me en dan ineens zoen je met me?' 'Sofie......' 'NEE NIKS SOFIE HET IS ECHT NIET NORMAAL HOE JIJ MIJ DE LAATSTE TIJD MET ME OMGAAT JE DOET ALSOF ER NIKS GEBEURT IS!' en Robbie komt binnen 'ho even Sofie, hij heeft jou zo behandeld?' 'nee helemaal niet' zegt matthy nu 'mat hou je bek' 'het is waar' zeg ik 'Mat ik dacht echt dat je *Het meisje van het cafe* gewoon af en toe zag, maar je stalkt haar?' 'Rob zo is het helemaal niet gegaan' 'Matthy ik dacht echt dat ik je kon vertrouwen maar dat is wel het laatste wat jij kan ik ga met de jongens praten' 'over wat' zegt mat bang 'over of we de politie bellen en of je je uit het huis gooien' Matthy begint te huilen en ik denk alleen wat heb ik gedaan.
Pov Robbie
Ik hoor dat iedereen thuis is en roep iedereen behalve Mat en Sofie naar beneden 'Jo Rob, wat is er?' en Ik leg het hele verhaal uit 'Jezus en dat heeft mat gedaan?' 'Sorry ik vind niet dat hij hier mag wonen' zegt koen 'Ik denk dat we misschien eerst de politie moeten gaan bellen' Zegt Raoul 'goed idee' zeg ik en ook aan de politie vertel ik het verhaal 'oké we sturen nu politie waar kan ik ze heen sturen?' zegt de politieagent aan de telefoon 'emh bakkersdijk 30 in Rhoon' niet veel later staat de politie voor de deur en begin ik me toch schuldig te voelen voor mijn beste vriend
Pov Matthy
Ik hoor politie aankomen en begin alleen maar meer te huilen. Fack wat heb ik gedaan, ik heb zoveel spijt. Waarom moest ik haar verkr8en ik heb spijt en denk alleen maar 'wat heb ik gedaan' de politie komt men kamer binnen en zet me in de handboeien en ik kan niet stoppen met janken kutzooi wat heb ik gedaan. ik wist niet eens dat ze minderjarig was. en ik dacht ook dat zij het wilde maar blijkbaar niet he.
Pov Sofie
Ik sta op de gang en hoor Matthy alleen maar janken en schreeuwen en ik kan alleen maar denken 'ik had dit nooit moeten zeggen' ik heb zoveel spijt dat ik dit heb gezegd maar het is de waarheid. Ik had nooit achter hem aan moeten lopen dat steegje in. Ik voel me zo fk schuldig.
Pov Matthy
Ik word meegesleurd naar buiten waar alle jongens ook jankend staan. ik ga hun dit nooit vergeven. hun hebben mij aangegeven. hun kunnen nooit meer mijn fk beste vrienden zijn. ik word in de auto gegooid. en als we bij het politiebureau aan komen ga ik meteen een verhoor in. ik krijg vragen als 'vond je haar leuk' 'waarom heb je dit gedaan' en 'wilde zij dit ook' ik word gek boos en verdrietig ik haat mijn leven en ik voel me nu pas schuldig voor Sofie. wat ik heb gedaan kan echt niet en het moet verschrikkelijk zijn geweest voor Sofie, maar wat kan ik er nu nog aan doen.
JE LEEST
Cupido heeft raak geschoten
FanficSofie ontmoet De Bankzitters, maar wat nou als drie van De Bankzitters zomaar de mogelijke vader van haar kind kunnen zijn. Voor wie kiest ze?