Hoofdstuk 6💫

29 1 0
                                    

ik wordt opnieuw gecontroleerd en wordt weer mijn cel in gepleurd ik hoor dat ik hier zoiezo een maand moet zitten.

Pov Sofie

Ik heb zoveel spijt dus besluit naar mat te gaan er is nu bezoekuur dus ik kan meteen doorlopen en zie matthy al 'heyy' zeg ik maar hij kan alleen maar levenloos voor zich uit staren hij zit hier al fk 27 uur en hij lijkt nu al gesloopt. 'Heyy' hij zegt niks en kijkt alleen maar weg. 'Matthy..' 'HJB SOFIE' ik kijk geschrokken. 'Matthy, ik weet niet waarom hij dit deed maar ik moest het Robbie gwn zeggen' 'OH JA?! waarom?' 'omdat ik van hem hou Matthyas' even is het stil 'dus dan zeg je dat natuurlijk meteen' 'Ja sorry Matthy' 'oh ja tuurlijk kom je nu mee' een beetje lopen zeggen dat ik je verkr8 hebt terwijl je fk weet dat jij het ook wilde' 'nee matthy nee dat is niet zo' 'sofie wrm de fack zij je dan niks' 'ik weet het niet ik was bang ofzo'

Pov Matthy

wat een bitch, ik haat haar zo fk en ik word onderbroken. waardoor? Het was Sofie, ze zoent me uit het niks. Dat betekend niet dat ze geen bitch meer is dus trek me terug 'Sofie je hebt met m'n beste vriend en jij en Robbie zijn de reden waarom ik hier zit' 'ssst dat betekent niet dat we niks kunnen hebben' 'Sofie blaas is naar me' ' haaaaah' 'Sofie je bent gwn fk dronken' 'jij gaat niet rijden, wacht hoe ben je hier heen gekomen?' 'emhh met ehhh ohja Robbie' en ik zie hem helemaal achterin de zaal te janken. Wat ik natuurlijk snap z'n vriendin heeft me gezoend maar hij mag er nog niet uit over oh nog maar 1 minuut. 'Sofie ik denk dat je in de problemen zit'

Pov Robbie

eindelijk ik mag naar buiten jankend van verdriet en frustratie ren ik naar buiten naar m'n auto. ik ga zitten en kan alleen maar janken. Sofie klopt op de deur godver. 'Robbie doe open' waarom zou ik. ik hoor een harde klap en kijk naar buiten godver het is sofie ik wil niet helpen maar doe het toch. 'sofie SOFIE' geen antwoord. 'GODVER SOFIE' 'wat' 'sofie ik dacht dat je dood was' ze zoent me 'sofie je bent gwn dronken' nee tuurlijk niet' 'ik breng je wel mee' 'FACK JOU' schreeuwt sofie en ik schrik ' WRM MOEST JE MET HEM ZOENEN?!' ' hem?' zeg ik dan ook best verbaast 'WAAROM WIL JE ME NIET' 'jezus hoe dronken ben jij, Sofie ik neem je mee'

Pov Sofie

Ik word wakker met knallende koppijn en Robbie zit naast me. Hij kijkt me boos aan 'heyy' zeg ik en probeer hem een kus te geven, maar hij duwt me weg. 'wat doe je?' ' serieus sofie je weet het niet meer?' ' umh nee' hij legt me uit wat ik deed en ik zie dat hij boos en verdrietig word en zie hem bijna beginnen te huilen, dus geef ik hem een knuffel ' sorry sorry sorry sorry robbie ik weet het dat het fk dom was maar ik was dronken' ' sofie waarom was je dronken' 'ik vond het zo kut voor mat en voor jullie dus k wou het gwn vergeten' 'ik snap het sofie maar ik vind het gwn moeilijk men beste vriend heeft met je geflird en verkr8 en je hebt duidelijk nog gevoelens voor hem ik weet niet of dit wel gaat werken sofie'

Pov Sofie

Ik word wakker badend in het zweet met Robbie, zijn armen rond me. Ik schrik en ga zitten. Robbie slaapt nog. Was dit een droom? Nee dat kan niet, ik heb het meegemaakt. Ik sprint naar beneden in Robbie zen kleding koen zit al aan de tafel. 'joo wacht, hoor jij niet op de bank te slapen en waarom heb je Robbie zen kleding aan?' ik trip hem nu echt wat gebeurd hier ' wij hebben trouwens vanochtend je spullen al hierheen gebracht maar ik denk niet dat je op de bank kan blijven slapen dus je mag op de logeerkamer slapen en ik mag niet hopen dat jij en rob hebben geneukt in die hotelkamer' 'Hotelkamer dat was gister toch?' ' ja' 'ik ga naar matt' 'die slaapt nog Sofie iedereen slaapt nog' 'hij slaapt hier?' 'Ja hoezo?'Ik ren weer naar boven en zie dat Robbie al wakker is. moet ik het zeggen? ik heb gedroomd over zijn beste vriend ik weet niet dat wel handig is. maar ik hou wel van hem dus besluit gewoon te doen alsof ik niks heb gedroomd, maar ik ben wel echt het meisje van cafe. hij heeft me dan wel niet verkr8, maar hij vond me wel leuk. 'heyy robbie' 'heyy sofietje' 'lekker geslapen?' vraagt hij 'ehm jawel' zeg ik, maar van binnen kan ik wel huilen. Ik wil met Matthy praten en wel zo snel mogelijk. ' jij?' vraag ik toch maar ' ook wel altijd met jou' en hij geeft me een kus. op dit soort momenten word ik pas echt gelukkig. ik hoef niet aan matthy te denken en laat me over gaan over deze jongen, dus besluit niet terug te trekken van de kus en voel hem lachen 'als je dan wilt zoenen laat me dan tenminste ff m'n tanden poetsen' en we lachen beide. als we beide onze tanden hebben gepoetst en de deur dicht dicht zit duurt het geen 2 seconden voor onze lippen op elkaar geplant zijn. onze zoen wordt ruiger en we vallen op bed. de voordeur gaat open maar ik geef er geen aandacht aan.

Pov Koen

Raoul is al beneden en de rest slaapt nog. Roel was bij Lieke geweest om te slapen. Ik hoor een deur dichtgaan, maar het zal vast iemand zijn die naar de wc ging ofzo, maar na een paar minuten hoor ik neuk geluiden en roel en ik gaan hlm stuk 'het zouden miel en matt kunnen zijn' zegt roel en we lachen allebei. na ongeveer 10 minuten stopt het geluid en hoor ik iemand naar beneden komen en zie sofie binnen lopen en duidelijk beschaamt, maar roel besluit wat te zeggen als robbie ook in de deuropening staat ' sowwww lekker geneukt?' zegt roel en we gaan beide kaulo hard stuk, terwijl Robbie z'n middelvinger steekt

Pov Matthy

ik word wakker en hoor meerdere geluiden, maar niet van borden of deuren nee het zijn sofie en robbie. ik kan me niet meer inhouden en begin te janken. wat een kut honden. na een tijdje ga ik maar naar beneden waar robbie en sofie nu ook zitten. als ik dat zie loop ik rechtstreeks weer terug naar mijn kamer. maar ik word tegen gehouden. kut het is koen. niet dat dat erg is maar hij weet van 'het meisje van café' en weet dat het sofie is 'matt kan ik ff met je praten' ik kijk hem kut aan en loop door 'matt je kan niet weglopen van je problemen praat ff met me pls'

Pov Koen

matt ontwijkt de laatste tijd iedereen, dus ik ga er nu over praten. als we op zijn kamer zitten begin ik te vragen 'matthyas' begin ik 'NOEM ehm noem me geen matthyas' 'oke matthy ff srs hoe gaat het nou' 't gaat prima' 'nee matthy je ontwijkt iedereen is het door sofie? omdat je haar leuk vind?' 'nee koen donder op ik vind haar niet leuk' 'jawel matt ik weet van 'het meisje van café' dus vind je haar nog leuk' 'nee' 'en nu srs' 'misschien een heel klein beetje' 'ja dus' 'oke ja' 'weet je wat je moet doen?' 'Nou?' 'Je moet het haar laten weten op een leuke manier' 'en dat is?' 'gwn bijv een picknick kleedje op een mooie plek en zeg je het daar' 'oké misschien is dat een leuk idee ja'

Pov Matthy

'emh Sofie kan ik je ff spreken?' 'Ja tuurlijk' ik ben ff zenuwachtig dus kijk naar beneden 'matt wat is er?' 'emh kan ik je emh oke wil je morgenavond misschien mee' 'naar?' 'dat is een veressing dus ja of nee?'


Heyy schatjes hoe gaat het met jullie?

zorg goed voor jezelf❤️

Cupido heeft raak geschotenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu