Pov: Nicola
Wstałam jak co dzień....nie ten dzień był inny...Bo obudziłam się w mieście pięknym zwanym Jelenia Góra..
Jak z katapulty wystrzeliłam z mojego wyra i go nie pościeliłam bo po co miała bym to robić.
Odczytałam grupę by sprawdzić czy któryś z moich przyjaciół już znajdował się w zakładzie zamkniętym dla dzieci z podejrzeniem schorzenia homoseksualizmu (przecież tam nawet homofoby się ruchają)
Oczywiście można było się spodziewać że Hania już się tam znajduję więc nie zwlekając wyszłam z domu...
~Timeskip~
Nie długo zajęło bym dotarła do szkoły.
Weszłam przez wrota i widok jakiś dzieci grających w brawl stars nie było dla mnie zaskakującym widokiem a wręcz powiedziała bym że sigmy z nich totalne dołączyła bym lecz zauważyłam osobę której szukałam.
Moje oczy ujrzały gocica metr 80 w pięknej sukience oraz łysiną jak 70 letni dziad
Nie zwlekałam i podbiegłam do niej jak jebany Sonic (Tak lubię Sonica) i się przywitałam
-Nie jest ci zimno na tym dzbanie?
-Nie nie jest bo Raven mi je ogrzewa jej cycami
-Nie będę wnikać w twoje zaloty gociczne bo raczej nie mam w tej kwestii nic do powiedzenia
-WidaćGdy usłyszałam "Jestem twoim pączkiem" myślałam że się przesłyszałam lecz nie jeszcze, nie umarłam. Był to drugi autystyk Remigjusz. Trzymał on w ręce DPS a ubrany był jak nom....jak gej będę szczera.
-Czy ty głupi jesteś szmato do szkoły się nosi podręczniki a nie pedalskie książki.
-Słuchaj jak ci coś nie pasuje to tam są drzwi
-GDZIE JEST OLEK KUTASIE NIE WIDZIAŁAM GO WIEKI
-Mnie nigdy nie widziałaś a się tak nie podnieciłaś na mój widok
-Dobra hejterka naraChciałam szukać mojego przyjaciela lecz zadzwonił dzwon kościelny na lekcje.
Pierwszą lekcją była matematyka (Moja ulubiona 🥰🥰) no kurwa był to czas by zabłysnąć nad tą bandą kurwikleszczow którzy stracili już wszelką wiarę na pracy gdzie indziej niż w McDonald's (Co najwyżej rura) patrząc na oceny z tego przedmiotu.
Usiadła bym w ławce w Hanią ale wolałam uniknąć niestosownych zachowań z jej strony więc usiadłam w ławce z Remym wiedząc że z lekcji prędzej wyniose całą fabułę DPS czy innych gejowskich filmów lub książek niż jakieś zastosowania algebry.
No więc gdy już usiedliłam się w ławce a lekcja miała się zacząć wszedł on....
~~~~~~~~
Proszę jeśli ktoś inny czytał to niż banda emosow to współczuję utraty szarych komórek 🥰🥰😭
CZYTASZ
Emo dzieci zostały wypuszczone z zoo
FanfictionNicoli udaje się wreszcie zamieszkać w Jeleniej Górze gdzie może spotykać się z swoimi najlepszymi przyjaciółmi. Nie był to najlepszy pomysł patrząc na to że każdy w tej grupie ma autyzm, dysklekcje, debilizm lub po prostu posiada dodatkowy chromoso...