Pov:Hania
Szłam przez korytarz z moim przyjacielem Remigjuszem.
Nasza rozmowa opierała się dlaczego nie powinnam pisać matury z biologii.
Jego argumenty były co najmniej trafne lecz ja nie zmienię zdania na temat tego że chce zostać weterynarzem.
W ogóle mówiąc o biologi zmierzaliśmy na lekcję z tego przedmiotu.
Weszliśmy do sali i przywitała nas Roksana.
~Timeskip~
Mieliśmy dziś omawiać układ rozrodczy zajebiście coś co uwielbiam.
-Dzieci zapomniałam zamknąć mojego syna w klatce aby nie dostał się do komputera zaraz wracam- powiedziała Pani Roksana po czym wyszła z klasy
Kurwa że co? Akurat jak wyczekiwałam tej lekcji to ma się ona nie odbyć?!
Tak nie będzie skoro pani nie poprowadzi tej lekcji to ja to zrobię.
Wzięłam Olka za rękę ale nie, nie miałam zamiaru go rozbierać. Nie tym razem.
Pov:Nicola
-ja gram na cipie, ja gram na ciiipieeee~
Śpiewał Gabryś obok mnie i zastanawiałam się czy dotyczyło to dzisiejszej lekcjiGdy skończyłam misję jakimś cudem stwierdziłam że zobaczę co dzisiaj się odpierdala na biologi
Ujrzałam Olka oraz Hanię na środku klasy obok modelu który przynajmniej miał przypominać macicę czy coś w tym stylu. Szczerze prędzej to przypominało siatkę na ziemniaki ale nie będę się w to zagłębiać.
-posłuchajcie mnie teraz bardzo uważnie- zaczeła Hania - tutaj mamy macicę. Macica jest jednym z wewnętrznych narządów żeńskiego układu rozrodczego. Pełni ona kluczową rolę w procesie rozmnażania. To właśnie macica przyjmuje świeżo zapłodnioną komórkę jajową, a następnie umożliwia rozwój płodu aż do czasu porod. Ale zapytacie jak dochodzi do zapłodnienia? Dwa palce w natalce i lecimy kochani
Następnie przeszła do modelu układu penisa (Lol śmieszy mnie to słowo) i zaczęła swoją również mądra wypowiedź
-Kochani zanim zacznę powiem tylko że nie ważna jest wielkość ważna jest taktyka- nie skończyła Hania ponieważ....
-A CO TU SIE DZIEJĘ?- nagle do klasy weszła pani Roksana podczas gdy Olek był w środku prezentacji.... Jak to Hania powiedziała? "dwóch palców w Natalce"
No i takim sposobem Olek oraz Hania dostali oboje po pizdzie za "niestosowne zachowanie" oraz szustke za aktywność.
Czyli nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło...
~~~~
CZYTASZ
Emo dzieci zostały wypuszczone z zoo
FanfictionNicoli udaje się wreszcie zamieszkać w Jeleniej Górze gdzie może spotykać się z swoimi najlepszymi przyjaciółmi. Nie był to najlepszy pomysł patrząc na to że każdy w tej grupie ma autyzm, dysklekcje, debilizm lub po prostu posiada dodatkowy chromoso...