Pov:Olek
Wbiłem do klasy i ujrzałem trójcę świecą.
Szczerze mówiąc nie wiem po co tu w ogóle przyszedłem wiedząc że pierwszą lekcją jest matematyka. Mariola nadal mnie prześladuje.Usiadłem koło Hani bo tylko tam było wolne miejsce a nie będę siedzieć sam tylko by bardziej udowodnić jakim emosem jestem.
Pani zaczęła coś pieprzyć a po kilku minutach wszedła dwójka której mi brakowało.
Pov:Gabriela
Oh my god spóźniłem się na lekcję ale kto pytał. Szedłem z Akim i chciałem wejść z buta ale wolałem nie wywarzać drzwi z zawiasów jak ostatnim razem mi się to zdarzyło.
Szczerze mówiąc nie chciałem iść na lekcję ale myśląc o tym że dalej bym słuchał o jakiś anime bojskach Akiego zmieniłem zdanie.
Weszłem do klasy i zobaczyłem że Nicola siedzi z Remym (Zdrada btw mieliśmy grać w bs 😭😭🖤🖤🖤)
Dobra koniec użalania się nad sobą.
SIADŁEM JAK PANICZ KTÓRYM JESTEM w ławce rozpierdalając ja niechcący.
Niestety paniusia stwierdziła że zrobiłem to z pretekstem zaatakowania jej i wyrzuciła mnie z klasy. A to głupia pinda
Pov: Olek
Ja myślałem że to Hanie jebło po tym jak rozjebała krzesło ale Gabriel przeszedł samego siebie. On jest dowodem na to że człowiek to jednak nie jest istota rozumna. On chyba czytał Rodzinę Vdolców biedny...
Spojrzałem na Akiego który w takim samym szoku jak ja patrzał jak Pani Młynek wyrzuca z klasy Gabrielle.
Jednego downa mniej na tej lekcji.
Po drugie on by i tak nic niej nie wyniósł.
On tylko się darł:
-SKIBIDI TOJLET PANIĄ DORWIE ON JEST PRAWDZIWY DZWONIŁ DO MNIE O 3 W NOCY!!
Kurwa tu egzorcysta nawet nie pomoże.
~Timeskip~
Pov:Hania
Gdy powiedziałam że teraz wf Olek powiedział tylko "Oboze" szczerze mówiąc moja reakcja była taka sama jak i w sumie każdego innego.
Rozstałam się z grupą udając się z Nicolą do szatni.
Pov:Nicola
Kurwa mać wf nara nie ćwiczę.
Stwierdziłam że mój wf wrócił sam na nogach do domu więc tylko usiadłam na ławce i odpaliłam Bs (Jak normalny umysłowy czlowiek)-NIE MA ODPIERDALANIA JUZ KURWA NA WF
Wydarło się babsko i dostałam flashbacki jak to śmiałam nie uczestniczyć w zajęciach z wychowania fizycznego jakby to była najgorsza zbrodnia świata...
Na jej głos się przebrałam (Jednak wf nie dostał nóg) i udałam się na salę
Gdy już tak weszłam ujrzałam reszte... czyli jak zawsze ubrałam się ostatnia no ok.
....
Mamy grać w zbijaka
Jak kurwa jak
Jedyne w co gram to bs
A tak serio nigdy w to gówno nie grałam
Po chuj taka gra?
Co mamy się bronić przed tym jak kosmici stwierdzą że zaatakują Polskę a tym bardziej to wypizgowie? No cóż pierdolnik czas zacząćPov:Remy
Przebranie się jako wilkołakach nie było łatwe.... Tylko Olek i Gabriela wiedząc o moim prawdziwym obliczu.
No cóż gdy jakoś udało mi się schować mój ogon udałem się z resztą na salę
~Timeskip~
Byłem w drużynie z Hanią i Akim no kurwa kaplica Olek mnie dojedzie.
Pov: Gabriela
Gdy usłyszałem że jestem w drużynie z Olkiem to jakby los się do mnie uśmiechnął. Nie dałbym rady psychicznie na wf z myślą że zaraz dostanę gruby wpierdol kawałkiem gumy i to jeszcze od mojego najlepszego przyjaciela.
Gdy już weszliśmy na boisko tylko szybko spojrzałem w stronę Nicoli. Najwyraźniej nic nie ogarniała lol.
-Co ci?
-Co? Jak to kurwa co. Ja w życiu nie grałam w zbijaka debilu.
-aha pomyśl że rzucasz w Mico
-w tą małpę? jak ja mam se wyobrazić Remigjusza jako tego skurwiela? Po drugie czy on się z tą książką urodził czy co że nawet kurwa NA BOISKU Z NIĄ STOI
-Nie wiem ale nie jestem hejterka.
-no ok~Timeskip~
-Japierdole Hania może szukać tylko schronu w tym momencie
-Co ty pierdolisz to się wyklepie
-Ciebie to nawet matka nie wyklepała~~~~
CZYTASZ
Emo dzieci zostały wypuszczone z zoo
FanfictionNicoli udaje się wreszcie zamieszkać w Jeleniej Górze gdzie może spotykać się z swoimi najlepszymi przyjaciółmi. Nie był to najlepszy pomysł patrząc na to że każdy w tej grupie ma autyzm, dysklekcje, debilizm lub po prostu posiada dodatkowy chromoso...