Dolandırılmak.
Hiç yaşadınız mı bilmem ama yaşayan biri olarak söyleyebilirim ki tekrar asla tecrübe etmek istemeyeceğim bir his. O an, yani dolandırıldığınızı fark ettiğiniz o ilk saniyelerde hayata, arkadaşlığa, dostluğa, aşka, sevgiye, her şeye lanetler okuyorsunuz. Kendinizi saatlerce, günlerce, haftalarca belki de aylarca aptal gibi hissediyorsunuz.
Başkalarına bu konudan bahsettiğinizde ise sizi asla anlayamayacakları için size saçma sapan, hakaret dolu, kendinizi daha da kötü hissetmenizi sağlayacağınız bir sürü cümle sıralıyorlar. Yardımcı olmuyor, anlattığınıza pişman ediyorlar.
O bir yana, giden değerli eşyanızın ya da paranızın peşine düşmek ile düşmemek arasında gidip geliyorsunuz sürekli. Tabii çevreniz size yine akıl veriyor. Şöyle yap, böyle yap, şuraya git, buraya git gibi bir ton yol yöntem ile karşılaşıyorsunuz. Ancak siz henüz duygularınızın kullanılması durumunu atlatamadığınız için gerçekten bozuk bir ruh hali ile baş başa kalıyorsunuz her şeyden nefret ederek.Kimileri baştan vazgeçiyor benim gibi. İçinizden bunu size yaşatan insana uzun uzun lanetler de okusanız bir yerden sonra her aklınıza geldiğinde içinizi sızlatacağını bilseniz de kabul ediyorsunuz. Kimileri ise yukarıda bahsettiğim etrafından duyduğu bütün yolları deniyor, sonuçsuz kalınca vazgeçmek zorunda kalıyor. Yani o giden geri gelmiyor.
Yöntemleri basit. Kendi rızanızla o parayı o banka hesabına göndermeniz ya da elinizle gidip sorgusuz sualsiz teslim etmeniz sonrasında hiçbir şekilde muhatap olduğunuz kişiye ya da kişilere ulaşamıyorsunuz.
İşte böyle.
Şimdi siz bana; "Bu hikaye dolandırıcılar ile ilgili, sen bunları bize niye anlattın?" diye sorabilirsiniz. Haklısınız da. Ancak karakterlerimizi o kadar seviyorsunuz ki, bu hikayeyi okurken illegal olanın yanında olmak isteyeceksiniz. Gerçek hayatta asla olmayacağınızın bilincinde olarak tabii ki. Çünkü burada anlatılan her şey bir kurgudan ibaret.
Neden ara verdik?
Bildiğiniz üzere biz uzun zamandır neredeyse hiç ara vermeden sürekli kurgu yayımladık. Bunun sebebi ise benim çalıştığım iş yerimin buna müsait olması ve benim bölümleri aksatmadan yazabiliyor olmamdı. Geçen ayın sonunda o işimden ayrılmak durumunda kaldım ve başka bir işe başladım Şubatın ilk pazartesi günü. Yeni işim vardiya sistemi ile çalışıyor. Açıkçası bir hafta kadar adapte olabilmek ve saatlere alışabilmek açısından ekstra hiçbir şey yapmadım. Tekrar bir düzene koymamız gerektiğinin ikimiz de farkındayız ancak aksamalar olabilir. Şimdiden sadık okuyucularımızdan özür dileriz.
Gelelim hikayemize.
Hikayemizde ana karakterler olarak Kim Taehyung, Jeon Jeongguk ve Lee Jooheon var. Tahmin edeceğiniz üzere Taehyung ve Jeongguk sevgili ve çok zengin insanları tuzaklarına düşürüp kart ya da kasa anahtarları, para, mücevherler gibi somut eşyaları ele geçiriyorlar. Jooheon ise bir hacker. Taehyung ve Jeongguk'un ona getirdikleri kartların içinde bulunan paraları kendi hesaplarına aktarıyor. Bunun dışında ise sıradaki dolandırılacak ismi araştırıyor.
Şimdilik bu kadar bilgi yeterli diyelim. En kısa sürede birinci bölümü yayınlayacağımızdan emin olabilirsiniz. Ben yazmadığım zamanlarda eksik hisseden biriyim. Keza Ilgın da aynı şekilde. Eski yazdıklarımızı okuyup duruyoruz sürekli ikimiz de. Özledik gerçekten.
Sabırla beklediğiniz için teşekkür ederiz.
Alfa çiftimiz ve minik kaplanımız için...
İyi okumalar. ❤️
ilgingrey ❤️