Hoş geldin, iyi okumalar :) Lütfen yorum bırakmayı unutma 💜💚
Taejun olduğu yerde erirken Jooheon'ın masanın üzerinde duran telefonu titremeye başladı. İkisi de ekrana baktılar. Taejun ekrana baktığında buz kesmişti. Korkup etrafına bakındı hemen.
V arıyor...
Jooheon kıkırdayarak Taejun'a baktı.
"Arıyor."
Taejun ise endişeliydi Jooheon'ın aksine. "Açsana." dedi korkmuş bir sesle.
Jooheon endişesine anlam veremeyerek açıp kulağına götürdü telefonu. "Efendim."
"Ne yapıyorsun?"
Jooheon alay edercesine güldü. "Sen hayırdır? İzinliyim bir rahat bırak istersen?"
"Bilet aldın mı diye soracaktım Bucheon'a."
"Akşam alırım."
"Ne atar yapıyorsun?!"
"Kapat kardeşim."
"Sen kapat. Sap!"
Jooheon telefonu kulağından çekip kapattı. Sonra da Taejun'a baktı gülerek.
"Bana sap dedi. Çok uğraşıyor. Öğrendiğindeki yüz ifadesini görmek için sabırsızlanıyorum."
Taejun Jooheon'ın aksine gülmüyordu. "Şu an öylesin bence."
"Ne demek o?"
"Biz sevgili değiliz."
"Seninle olmak istediğimi ima ettim gereksiz arama gelmeden önce. Bu da olduğumuz veya olacağımız anlamına gelir."
Taejun gözlerini devirdi ve kalktı masadan. "O zaman karar verdiğinde haber verirsin." dedi ve uzaklaşmaya başladı oturdukları yerden.
Jooheon anlık olarak bir şaşkınlık yaşayıp hemen çıktı transtan. Ayağa kalkıp birkaç kağıt para çıkartıp masaya bıraktı ve peşinden gitti. Kolundan tutup kendine çevirdi Taejun'u. Yüzüne baktığında akmış olan gözyaşlarını gördü.
"Ne karar vermesinden bahsediyorsun?"
Taejun burnunu çekti ona bakarken. "Neyi bekliyoruz Joo~?"
"Bir şeyi beklemiyoruz ki. Bu konu hakkında konuşamadık bile."
"Jooheon..." dedi Taejun yalvarır gibi. "... sevgilim ol artık." diyip sarıldı büyük bedenine.
Jooheon o ağladığı için çok üzüldü ve içi parçalandı o an. Sardı kollarını Taejun'a.
"Ağlama ama..."
Taejun ayrıldı ve Jooheon'ın gözlerine bakarak göz yaşlarını sildi. Bir şey söylemiyordu. Jooheon Taejun'un yanaklarındaki ıslaklığı tekrar elleriyle silerken içten bir şekilde gülümsedi.
"Çok mu kırılgansın sen?"
Taejun başını salladı olumsuz anlamda.
"Hayır, seni istiyorum sadece. Seni seviyorum."
Jooheon elleriyle yanaklarını tuttu Taejun'un. "Ben de seni seviyorum."
Taejun tekrar ağlayacak gibi oldu, gözleri dolmuştu yine. Jooheon konudan uzaklaştırmak için bir şey söylemek zorunda gibi hissetmişti.
"Ne yapmak istersin?"
"Uyumak." dedi Taejun beklemeden ve devam etti. "Seninle en çok sarılıp uyumayı istiyorum."